Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

niinistöläisillä kusi sukassa

Vierailija
30.01.2012 |

IL repii otsikoita sotaveteraaneista ja jussigaalaasta, keskustelupalstalla juorutaan deitti-ilmoista.

olisikohan niin että pelottaa??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs pelätä? Uskooko joku Haaviston kannattaja ihan vilpittömästi Haaviston mahdollisuuksiin?

Vierailija
22/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että järjestettäisiin sellainen, väsätään feikki homoseksi-ilmoitus ja julkaistaan se Haaviston kampanjan upeimpana päivänä. Saatanan vellihousut, sanon minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sukassa,kuin päässä.

Vierailija
24/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli alunperin se oli "olla hiljaa kuin kusi sukassa". Kirjoituksesi ei viittaa hiljaisuuteen.

Luojan kiitos enemmistö Suomen kansasta äänestää oikein.

Haavisto ratsastaa homouden turvin saaduilla äänillä.

Koko farssihan ylipäätään johtuu siitä että SDP ja Keskusta lähti huonoilla ehdokkailla liikkeelle. Mutta minkäs teet kun ei halukkaita (ja hyviä) ehdokkaita ollut.

Vierailija
25/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustamaalauksen periaatetta tässä yhteydessä. Jos olen jomman kumman ehdokkaan fb-sivustolla, luuleeko joku satunnainen henkilö, että muutan mielipiteeni siksi, että hän esittää vastaehdokkaastaan ruman kommentin?

IL sen sijaan tekee aika yksipuolista ja jopa rumaa työtä, mutta tässä maassa on toisaalta sananvapaus. Ja Iltsaria ei ole pakko ostaa ;)

Itse en ole vielä päättänyt ehdokastani, molemmat ovat noissa vaalikoneissa (koneesta riippuen) aika tasaväkisiä.

Vierailija
26/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipposen ja Väyrysen ehdokkuuksista on tosin muistettava se, että keskusta ei olisi halunnut Väyrystä edes ehdolle ja mies kipusi silti onnistuneella kampanjalla kolmanneksi reilusti yli puolueen kannatuslukujen. Lipposen ehdokkuus taas otettiin innolla vastaan ja luultiin, että tässä on raskassarjalainen, joka haastaa Niinistön. Toisin kävi, hyvä kun voitti edes Arhinmäen.

Vierailija
27/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3 lähteneet Haaviston vastaiseen touhuun mukaan. Sen vaan huomaa jokapäiväisessä uutisoinnissa, miten Haavistoa painetaan alas ja vähätellään ja Niinistöä ylistetään tyyliin "avasi oven mummolle kauppakeskuksessa".

Itse äänestin Haavistoa molemmilla kierroksilla, koska hän olisi mielestäni loistava, pätevä ja edustava presidentti. Eikä homouskaan haittaa, miksi haittaisi? Nyt on kuitenkin vuosi 2012 eikä 1950.

Uskonko Haaviston voittoon? En ikävä kyllä. Toivon, että voisin yllättyä iloisesti sunnuntai-iltana, mutta pahalta näyttää. Ja surullisinta on kuulla ja nähdä ihmisten syitä miksi olla äänestämättä Haavistoa: "hyi vittu vihreä homo, saatanan viherpiipertäjät, sivari hinuri" ym. ( viimeksi mainittu kuultu äänestyspaikan jonossa taaempaa ).

Voin vain toivoa jaksamista Haavistolle. Ja kävi miten kävi, hän itse on tehnyt mahtavan työn pääsemällä näinkin pitkälle.

Vierailija
28/28 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo,vai Hetero Sapiens:ko pitäisi sanoa.

Sinä kuitenkin nyt päätät mikä on meidän tulevaisuus,kauanko ja kuinka paljon meitä

enään täällä tulevaisuudessa sitten onkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan