11 vuotiaalla yövaippa?
Ärsyttää, kun on niin laiskat vanhemmat, ettei mitään viitsi asialle tehdä, kun vaippaa vaan laittaa. Siihen on hyvä lorotella.
Säälittää tyttö, kun ei voi kavereille jäädä yökyläänkään. Ja voin vaan kuvitella,miten koulussa kiusaisivat, jos sana leviäis.
Kun asiasta on hienovaraisesti kysytty, vastaus on ollut, että pitäis kai sitä jossain käydä..aaargh!
Kommentit (6)
ai laittaisitko sinä vaikka yökylä-synttäreille neljäsluokkalaisen vaipoissa?? Minä en.
lääkitykselläkään ole kuiva, niin mitä muuta voi tehdä? AIka ikävä olettaa, että siellä kylässä pestäisiin kastelijan takia pyykkiä ja aika ikävä olisi sanoa lapselle, ettet voi mennä.
Vaipan käytön voi hoitaa huomaamattomasti ja jos sen kaverin äiti olisi yhtään empaattinen ja mukava, niin hän voisi auttaa lasta tarvittaessa.
mun viiskymppisellä siskolla on kans, mieti!
mieti mieti mieti niin että pääs poksahtaa!
turha siitä on vanhempia syyllistää. Vaippa ei hidasta kuivaksi oppimista, se vain helpottaa arkea, jos kuivia öitä ei ole yhtään ja joka yö tulisi iso kasa pyykkiä.
Sitä en ymmärrä, ettei yökylään voi jäädä. Ei yökastelu ole este, kun asia vain hoidetaan fiksusti.
koittais kasvaa...
taitaa ollaa ainut lapsi..
vaan kolmas neljästä. siinä perheessä ollaan kyllä aika erikoisia muutenkin.
ai laittaisitko sinä vaikka yökylä-synttäreille neljäsluokkalaisen vaipoissa?? Minä en.