Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veteraanit vihreälle Kuustoselle: Täyttä sontaa

Vierailija
30.01.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/sotaveteraanit-raivostuivat-mikko-kuu…

Runkkari ja tyhmä mies, vihreä Mikko Kuustonen saa kakkaa niskaansa. Ihmettelen miten moinen tamperelainen juntti on saanutkin pyöriä telkkarissa herra ties kuinka kauan, itse olen aina kääntänyt kanavaa kun kyseinen kuminaama on ilmestynyt ruutuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut vuosikymmeniin miehiä, jotka olisivat olleet sodassa. Siksi en ymmärrä mikä on tämä vouhotus "miesten koulusta", koska mahdollisuus joutua sotaan on melko tarkalleen nolla prosenttia. Olisi ihan eri asia, jos Suomi olisi Natossa, mutta kun ei ole, niin meidän armeija on minusta enemmänkin kuin pitkitetty partioleiri, eikä mikään miesten sotakoulu.

On ihan eri asia käydä armeija esim Yhdysvalloissa tai Englannissa, missä voi oikeasti joutua sotatantereelle. Suomen armeijassa tästä ei ole solttupojilla ja -tytöillä pienintäkään pelkoa sotaan lähdöstä. Se jo vähän vesittää sitä armeijan mainetta kovana paikkana.

Vierailija
2/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset täällä puhumassa armeijan oloista ja kovuudesta.

TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TIETOA KOKO ASIASTA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset täällä puhumassa armeijan oloista ja kovuudesta. TEILLÄ EI OLE MITÄÄN TIETOA KOKO ASIASTA

ja itse olen ihan armeijan käynyt kolmekymppinen 2 lapsen äiti.

Että kyllä aika monet naisetkin tietävät siitä "kovuudesta".

Vierailija
4/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitti mielensä taas. Voi voi ja nyyh.

Ja ihan kaksilahkeinen toteaa, että Kuustonen oli täysin oikeassa. Sitähän se armeijan meininki on, kiire ei mihinkään ja kassulla suurin osa koulutuksesta. Nykyisin taitaa olla niin paljon viikonloppulomia, että tuon tumputtamisen ehtii sitten kyllä hoitaa omalla ajalla. Että niin ne ajat ovat muuttuneet.

Olemmeko pysyvästi siirtyneet mielensä pahoittajien yhteiskuntaan? Taidamme olla. Ei järki ja tahto riitä ymmärtämään tekstiä asiayhteyksissä. Lisääkö persuilu tyhmyyttä vai nostaako se vain olemassa olevan tyhmyyden pinnalle, siinäpä kysymys.

Vierailija
5/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhiä kaksoistandardin omaavia. Haukkuvat muita kuin kerkeävät ja itse ammattiloukkaantuvat. Samanlaisia kuin nämä ruotsinkieliset suomalaiset

Vierailija
6/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotaveteraani tietää nykyarmeijan menosta? jos siis todella on Suomen sotien veteraani eli sellanen 90-vuotias. Ollut armeijassa tsägällä 70 vuotta sitten. Miten voi sanoa, että Kuustonen on väärässä? Nolot veteraanit!

Vierailija
7/7 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutussahan oli vain yksi, joka sanoi, että sontaa. Miten niin veteraanit loukkaantuneet? Ihmettelen syvästi a: ketkä ovat nämä "veteraanit" ja b: miten talvi- ja jatkosota liittyvät nykyiseen asepalvelukseen?

Voiko enempää mennä puurot ja vellit sekaisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan