Kertoako mustasukkaiselle miehelle pettämisestä?
Sanokaa jotain järkevää, olen vatvonut tätä jo ihan liikaa ja kohta olen sekaisin. Haluaisin erota, olen halunnut jo pitkään, mies ei halua. Juttu on kuitenkin niin, että olen häntä pettänyt. Pitäisikö minun kertoa? Auttaisiko se eroamaan vai tulisiko turpaan?
Kommentit (10)
jos on pienikin mahdollisuus että tulee turpaan niin et kerro
ja voi vittu minkä ratkaisun olet tehnyt, mulla on kans mustasukkainen mies, koska kaikki muut naiset mua lukuunottamatta ovat häntä pettäneet, äidistä lähtien
ja minä sitten olen niistä sirpaleista koonnut ihan kunnon äijän, mutta just sunkaltaistes horojen takia tässä tilanteessa ollaan
olisit nyt jumalauta ollut selkärankainen ja eronnut ensin
Vähän vaikea tilanne. Se voisi kannustaa miestä eroamaan, mutta toisaalta jos on taipumusta väkivaltaan, niin kertominen on riski. Lisäksi omaisuuden jaosta voi tulla vielä helvetimpää. Jos kerrot, niin muuta ensin pois, ja kerro vasta sitten?
Mutta oikeasti: jos haluat erota, niin eroa. Ei miehesi voi estää sitä.
Vähän vaikea tilanne. Se voisi kannustaa miestä eroamaan, mutta toisaalta jos on taipumusta väkivaltaan, niin kertominen on riski. Lisäksi omaisuuden jaosta voi tulla vielä helvetimpää. Jos kerrot, niin muuta ensin pois, ja kerro vasta sitten?
Asun jo muualla. Mies ei kuitenkaan anna periksi ja välillä miettii, että entä jos sittenkin.
ja voi vittu minkä ratkaisun olet tehnyt, mulla on kans mustasukkainen mies, koska kaikki muut naiset mua lukuunottamatta ovat häntä pettäneet, äidistä lähtien
Toivottavasti miehesi ei ole narsisti, joka löytää vian kaikesta muusta paitsi itsestään. Ihan hyvällä näin sanon, toivottavasti sinulla on hyvä mies.
ja voi vittu minkä ratkaisun olet tehnyt, mulla on kans mustasukkainen mies, koska kaikki muut naiset mua lukuunottamatta ovat häntä pettäneet, äidistä lähtienToivottavasti miehesi ei ole narsisti, joka löytää vian kaikesta muusta paitsi itsestään. Ihan hyvällä näin sanon, toivottavasti sinulla on hyvä mies.
narsisti, eikä mustasukkaisuus ole automaattisesti huonon ihmisen leima, kummallinen tämä nykyaika kun pettäminen on pienempi rikos kuin mustasukkaisuus
Asun jo muualla. Mies ei kuitenkaan anna periksi ja välillä miettii, että entä jos sittenkin.
Tässä tapauksessa kerro ehdottomasti, niin miehesi voi lopettaa haaveilun sinusta.
Misi et vaan kerro että sua ei kiinnosta hänen kanssaan parisuhde?Miksi täytyy se pettäminen tähän vetää?Kai aikuinen ihminen osaa ihan itse omista tuntemuksistaan kertoa rehellisesti eikä antaa tekojen puhua puolesta?
älä kerro, mutta tee muuten selväksi, että juttunne on lopussa.
Itse olen sitä mieltä, että rehellisyys kannattaa aina. Helpottaa todennäköisesti molempien eroa ja loppupeleissähän miehen mustasukkaisuus näytti olevan ihan aiheellista. Miehillä on aika usein hyvä tunne, kuka huoraa ja kuka ei.
Kai se täytyy sitten kertoa. Erohaluistani olen tietysti kertonut, emmehän me muuten erillämme asuisikaan.
ap