Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYMPIN KIMPPA maanantaina 14.11.

Vierailija
14.11.2005 |

Moi!

Tulin heti laittamaan aloituspainoni: 74,3 eli on sentään 600 g vähemmän kuin kaikkien aikojen painoennätykseni, joka tuli eilen. Toivottavasti opin ne uudet elämäntavat nyt, enkä sitten kun ylipainoa on 20 tai 30 kiloa... Tämä 10 kilon pudotus on vielä mahdollinen.

Nyt lähden luennolle, jutellaan illalla lisää!

Demo (165/74,3)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino: 76,3kg ja tavoitepainoni on 65kg. Ensimmäinen välitavoite 70kg jouluksi. T, pulla

Vierailija
2/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kanssa pysyä ihannepainossasi :) Usko pois, kokemusta on siltä ajalta kun tiputin painoa 70 --> 60.. Nyt tiputettavaa mulla ois enää noin 5kg (paino nyt 59kg), joten tää kympin kimppa voip olla mulle vähän väärä osasto.

Mutta tsemppiä kaikille painonpudotukseen! Kyllä ne kilot lähtee, mutta muistakaa kärsivällisyys :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaaka näytti huolestuttavat 70kg.... viime näkemästä noussut :( en paljon ole punnituksia harrastanut. Saisi pudota 58 asti, mutta askel kerrallaan... ei ole mitään hätää. Tosiaan sekin kymmenen kilon lasku olisi todella ihanaa.

Millä olette aikoneet pudottaa? Itse suunnittelin kuntopyörän aktiivikäyttöä ja herkkujen karsimista päivittäisestä käytöstä. (Muuten syön terveellisesti) Saa nähdä jos sillä pääsisi alkuun!

Tsemppiä kaikille,

Zandra

Vierailija
4/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituspaino 66kg tavoite olisi 53kg eli 13kiloa pitäis saada pois.

millä konsteilla te muut laihduttelette? minä aion soveltaa noita painonvartijoiden konsteja kun ne on ennenkin toimineet.

tsemppiä kaikille. - Jansson-

Vierailija
5/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tähä alkuun heti, että minä kaipaisin tähän rutistukseen hiukan kilpailuhenkisyyttä ja ruoskintaa. Voisi motivoida parempiin tuloksiin, jos otetaan kisa, jossa juostaan kympin kimppa rinta rinnan maaliin kieli vyön alla ravaten. Jos olette liian ystävällisiä ja ymmärtäväisiä, saatan helposti repsahtaa. Saapi siis ruoskia ;p

Minulla nämä kilot ovat jäänteet kuopuksen raskausajoilta, ja kuopus on jo 1v10kk...ääks. 10 kg on jo lähtenyt, mutta nämä loput kymmenen ovat tiukassa.

Aion karistaa läskit hyvin vähärasvaisella ja -sokerisella ruokavaliolla, pullat ja karkit on boikotissa(paitsi lauantaisin on karkkipäivä).

Ajattelin hankkia askelmittarin, se kuulemma motivoi hyvin lähtemään lenkille ja kävelemään aina vaan enemmän. Voip olla, että ostan vasta joululahjaksi itselleni.

Heip!!

t. Silva (73 kg ja 163 cm)

Vierailija
6/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kauhean kauas osunut. Onhan tämäkin tuskallisen suloista tämä laihdutus. Hiki virtaa ja taju meinaa lähteä (ehkä eri syistä kuin ryhmäseksissä) ...kun huonokuntoinen painaa porkkana kädessä lenkkipolkuja letti leiskuten ;D

t.Silva

Vierailija
7/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 56.9 ja pituus oli se 164.

rouva x (lähtöpaino 58)

Vierailija
8/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päivä takana; tähän mennessä olen syönyt noin 900 kaloria.

Laihdutusmetodini on yksinkertainen: syön vähemmän ja liikun enemmän. Kumpikaan ei ole noin teoriassa vaikea toteuttaa, sillä olen koko syksyn ollut varsinainen herkkuperse. Tavoitteeni on käydä lenkillä väh. 3 krt vkossa. Joskus lenkkien sovitteleminen on hankalaa, koska opiskelen ja käyn vuorotöissä. Siksi suunnittelenkin lenkkipäivät etukäteen ja tällä viikolla käyn lenkillä maanantaina, tiistaina ja perjantaina. Keskiviikkona menen salille.

Mulla on työpaikalla tarjolla aina viinereitä, pullia, pasteijoita, piirakoita... Kauhean vaikea vastustaa nitä! Nyt aion kuitenkin opetella itsehillintää ja tyytyä vain katseluun. Muuten laskeskelen kaloreita suurin piirtein. Aion syödä melko hiilihydraattitietoisesti vältellen pahimpia hiilaripommeja.

SILVA: mulle sopii tuollainen ruoskinta (heh) mainiosti! Pidetäänkö kisa, kumpi pääsee aikaisemmin alle 70 kilon? Ei saa kuitenkaan paastota tms. epäreilua. Mulla muuten on askelmittari. Mun vakilenkki on noin 6 km pitkä, aikaa menee noin 50 minsaa ja askeleita tulee noin 6500.

Kirjoitelkaa kuulumisia ja tsemppiä kaikille!

Demo

Vierailija
9/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä tarkkaa painoa, mutta vaatekoko on 40-42 (valmistajasta hieman riippuen). Kun olin tyytyväinen itseeni 2 vuotta sitten painoin 62-65 kiloa ja vaatekoko oli 36-38. Nyt painoa varmasti yli 10 kiloa enemmän. Pituutta on 172cm. Suurin osa läskeistäni kertyy aina vuötärölle. Yäk.

Kesään mennessä toivottavasti taas kokoa 38...

Vierailija
10/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kuuden kilsan kävely/juoksulenkillä ja tuli taas uskomattoman hyvä olo. Askelia kertyi 8178.

Söin illalla vielä rahkaa, kaloreita kertyi tänään n. 1100. Aika vähän, mutta huomenna tulee varmaan enemmän.

Demo

Vierailija
11/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaakohan joukkoon liittyäkään mamma mitoilla 170 cm ja 83 kg.....no tulipahan ilmotettua mitat...en tunne itseäni mitenkään hirveen lihavaksi, jaksan juosta ( siis lenkillä ) ja touhuilla muutenkin, mutta haluaisin kuitenkin 10 kg pois ( ja selvennykseksi, ei selitykseksi, että olen aikoinaan urheillut tosi kovaa eli lihaksiakin on aika paljon tässä 83 kilossa )

Vierailija
12/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kehtaakohan joukkoon liittyäkään mamma mitoilla 170 cm ja 83 kg.....

Jokainen on tervetullut mukaan, joka haluaa pudottaa painostaan n. 10 kg.

Joka päivä on siis ketju, jossa voi kertoa kuulumisiaan ja hakea tukea muilta. Maanantaisin on punnitus.

Laittakaa aina ketjun otsikoksi esim. Kympin kimppa keskiviikkona 16.11. tms, että ketjun löytää.

Huomenna pääsen nettiin vasta illalla kertomaan tunnelmia.

Demo

Vierailija
13/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demo taas

Vierailija
14/14 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän lähtöpainot alkaa olla mun salaisten unelmien tavoitepainoja, mutta kun kerran eilen lupasin tähän alkaa, niin täältä pesee. Paino tänään 101,4kg, pituutta 163cm. Tavoitteena on laihduttaa enemmän kuin kymmenen kiloa. Nyt on takana 13,2kg:n pudotus ja seuraavan kymmenen kiloa ajattelin tsempata teidän kanssa. Lasken pisteitä, kuten olen tehnyt tähänkin asti. Käyn myös ryhmässä, mutta kiva lueskella täältä lisää muiden kokemuksia, kun siellä on vähemmän sellaiseen aikaa. Ja tavoitteista sen verran, että kyllä mä jotenkin haaveilen saavani -20kg rikki jouluksi eli 6,8kg vielä pois ja mun kohdalla pidän jopa aika kohtuullisena tavoitteena. Katsotaan, miten käy! Takana -1,5kg:n viikko, joten helppo puhkua motivaatiota. ;)

Tsemppiä kaikille kamalan paljon!

t. Jylppy