Antaisitko 3v. pojan laittaa Aino-tossut päiväkotiin?
Kommentit (10)
ne vaaleanpunaiset? Nehän on kivat. Ei kai siinä mitään, jos poika itse haluaa :)
Olen itse töissä yläkoulussa ja meillä on ainakin kolme poikaa, jotka kulkee silloin tällöin koulussa Aino-tossuissa (ja vastaavasti on muutamia tyttöjä, joilla on Reinot).
ne vaaleanpunaiset? Nehän on kivat. Ei kai siinä mitään, jos poika itse haluaa :)
Ne vaaleanpunaiset on Reinot
Todella ikävää kun homofobiset äidit kauhulla rajoittavat pojiltaan ns tyttömäiset jutut. Voi jösses, kun ei se homous SIITÄ tule jos on pinkkiä päällä...
Omalla 5v pojalla on päiväkodissa ollut mekko joskus, on paljon pinkkiä, on hello kitty sukkahousut ja kaiken saa laittaa päälleen. Sen sijaan että rajoittaisin vaatteita peloissani, olenkin kasvattanut lapsestani niin vahvaitsetuntoisen ettei muiden louskutus paljoa liikauta.
Pojan mekkpa olikin kommentoitu, mutta nuori miekkonen sasikin kuitata asia että itsepä vaatteeni valitsen ja kannan.
Ja en siis tod epäile että lapsi on homo tai tämän takia homoksi muuttuisi. Ja offtopic: vaikka muuttuisikin niin mitä sitten? Olisiko vähemmän rakas tai arvokas?
Hyvä ap, ole hyvä ja kannustava äiti ja pakkaa ainotossut tarhaan mukaan :)
Miksi et antaisi? Mun pojalla oli viisivuotiaana tarhassa roosa paita ja paita jossa oli kukkia. Rakasti niitä.
siis jos tarkoitit että käyttäisi noita sisätossuina. Mutta päiväkoti-ikäiselle ne eivät ole mitkään ulkoilujalkineet, toivottavasti et tarkoittanutkaan sitä.
meidän 3v meni tarhaan punaisessa hello-kity paidassa (siis poika) Ihan saavat pistää mitä haluavat päälleen, siis tarkoitan kuoseja ja värejä.
se ottaa joka ekana kerkii laittaa ne jalkaan. Sukupuolella ei välii :)
sellaiset olisi, ja kokisin ne hyviksi jalkineiksi päikkyyn, niin siinä tapauksessa kyllä antaisin.