Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsi mennä huomenna kouluun, jos tänään oli aamulla lämpöä 37,2 ja

Vierailija
29.01.2012 |

on nuhainen? Nyt ei ole lämpöä. Kyseessä ekaluokkalainen ja koulupäivän jälkeen olisi vielä iltapäiväkerhoon meno.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksesi siis voiko lapsenii mennä kipeänä kouluun tartuttamaan muut. ei voi. oletko tyhmä vai mitä kyselet.

Vierailija
2/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin anna levätä pari päivää kotona niin paranee nopeammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi iltapäiväkerhoa niin sairas lapsi kuuluu pitää kotona!

Vierailija
4/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en mä vaan nuhan takia kotona pitäis! Jatkuvastihan sitä sais olla kotona lasten kans jos joka rykäyksestä jäätäis sairauslomille.

Vierailija
5/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin lapsen olla kotona, mieheni ei antaisi. Eli meillä lapsi menee huomenna kouluun.

Vierailija
6/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairasta lasta voi laittaa kouluun! Lopulta voi käydä niin, että sairaus vain pahenee ja sairaspäiviä tulee enemmän mitä olisi tullut parilla lepopäivällä.

Vierailija
7/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on vaan lämpöä, ei kuumetta.

Ja jos toi on tosiaan korkein koko tänä päivänä, niin kouluun vaan. Mittaa vielä illan mittaan ettei nouse ja jos ei, niin kouluun.

Vierailija
8/27 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta on ollut ja pahaa oloa myös. Voiko huono- olona mennä kouluun.

Vierailija
9/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten itse piti aina mennä heti kouluun, kun ei ollut kuumetta ja monet kerrat olin aivan puolikuntoisena koulussa. Kuume ei ole hyvä mittari vaan yleistila.

Vierailija
10/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi paranee nopeammin kun saa levätä ja parantua rauhassa mitä lähteä puolikuntoisena kouluun.

Vierailija
11/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että pidä yksi päivä kotona vielä, mutta vuosi sitten meidän ekaluokkalainen oli sellaisessa flunssakierteessä, että oli jo pakko mennä kouluun, jos lämpö vähän yli 37 ja kunto ok. Kokeilin alkuun sitäkin, että rauhassa parannutaan kotona, mutta kun ei vaan parantunut. Olen kotiäiti eli mulla olisi ollut mahdollisuuksia pitää lasta kotona, mutta ei koulusta voi olla monta viikkoa pois putoamatta kärryiltä. Tietty jos on vakava sairaus sit on vaan pakko, mutta se kärryiltä putoaminen on silloin pienempi paha. Nyt on helpompi talvi onneksi.

Vierailija
12/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulämmön jälkeen kuume on laskenut. Mittaa aamulla vielä. Kyllähän nuhaisena voi kouluun mennä! Kyllä siellä muitakin nuhaneniä on.

Vierailija
13/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuume tai lämpö ole mikään absoluuttinen käsite. Jollakin tuo lukema voi olla normaali lämpötila esim. korvasta mitattuna, kun taas niillä joilla normi aamulämpö on 36 astetta, 37 astetta voi tuntua jo kuumeelta.

Vierailija
14/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jää kotiin. Selvästi flunssaisen oloinen muutenkin. Ja mittari ei ehtiny kyllä piipata ko otti pois, mutta ei sitä paljon enemäpää olis ollu. Normaalisti tältä saa 36 lämpöjä mitattua.

Mutta lämpöä tärkeämpi tekijä siis tuo räkäisyys ja sairaan näköiset silmät ja vähän nuutunut ollu muutenkin. Mielummin jätän herkästi kotiin ja annan parantua rauhassa ko pistän kouluun varmistamaan että varmasti väsyy kunnolla ja sairastuu enemmän. Ja tartuttaa varmasti kaikki muutkin...

Vierailija
15/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairasta lasta voi laittaa kouluun! Lopulta voi käydä niin, että sairaus vain pahenee ja sairaspäiviä tulee enemmän mitä olisi tullut parilla lepopäivällä.

Vierailija
16/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko huomenna laittaa samoilla oireilla leikki-ikäinen hoitoon, tänään lämpöä 37,2.

Tässä kuussa sekä mies että minä ollaan oltu jo molemmat poissa töistä, eikä enää vaan voi. isovanhempien apuakin saatu jo sen verran ettei enää kehtaa kysellä...

Vierailija
17/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vähän väsähtänyt ja tukkoinen. Lämpöä 37.2. Arvon laitanko huomenna kouluun vai en... Jaksaa kyllä leikkiä ja sitä rataa, mutta selvästi ei ole oma itsensä ihan kuitenkaan.

Vierailija
18/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sellaset lapset joiden normiruumiinlämpö on 37,5 ja nenässä rakenteellinen vika, jolloin niiskuttaa koko ajan? ei varmaan tartte kouluun ikinä. :)

Vierailija
19/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemasi 37,5 ja nenässä rakenteellinen vika jne. niin mikä siinä sitten, kun se on hänelle NORMAALIA. Monelle muulle tollaset lämpölukemat on jo selvä sairaus.

entäs sellaset lapset joiden normiruumiinlämpö on 37,5 ja nenässä rakenteellinen vika, jolloin niiskuttaa koko ajan? ei varmaan tartte kouluun ikinä. :)

Vierailija
20/27 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekulle normaali lämpö on tollanen 37,5 ja vielä jotain rakenteellista vikaa niin eihän sitä voi verrata yleisiin normaaleina pidettäviin arvoihin. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi