Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa taas "romanttinen" sunnuntaiaamu (ov)

Vierailija
29.01.2012 |

Heräsin nuhaisena taaperon kitinään. Vaihdoin vaipan ja annoin aamuvelliä ennenkuin palasin vuoteeseen. Taapero intti DVD:tä, annoin periksi ja laiton teletapit pyörimään...

Palasin taas vuoteeseen, jossa mies oli jo odottamassa heppi pystyssä. Aamutoimien aikana mies oli käynyt kerran kusella.

Päätäni särki, mutta mies halusi puristaa tissejäni. Tässä vaiheessa mies pyysi minua vielä laittamaan makuuhuoneen oven lukkoon. En olisi jaksanut nousta millään laittamaan ovea lukkoon, eikä mies tehnyt elettäkään noustakseen vuoteesta.

Sanoin, että jos haluaa panna minua, niin voi käydä itsekin laittamassa oven lukkoon. Mies nousi ärtyneenä lukitsemaan oven, pani minua viisi minuuttia ja meni sen jälkeen suihkuun.

Tuli vain mieleen alemmasta Lidl:n riisikakkuketjusta...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne miehet ei ois panemassa niin eihän sitä ois lisäännyttykään!et miesten pitäis hoitaa ne mukulat kerran ne sitä pillua haluu!!mä en ainakaa miehen mieliks ehkäsyy käytä,hoitakoon ite sen homman ja jos ei hoida niin kantakoon vastuun teoistaan!!

Vierailija
22/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vähän överiksi meni ja aamulla oli kauhee krapula, oksensin jne. Mies vonkasi. En sitten oksennusten lomassa antanut, joten mies alkoi murjottaa. Sanoin, että jos illalla sitten irtoisi. Mies oli vähän mökötystuulella koko päivän.

Illalla kun lapset oli nukkumassa mies meni sänkyyn makoilemaan ja odottelemaan. Menin sit sinne, mutta en miehen mökötyksen vuoksi ollut kovinkaan intona. Mies odotti ihan lahnana ja odotti mun tekevän kaikki työt. Oli kiukkuinen, kun en käynyt kauhean kuumana. Murjotti sit seksin jälkeenkin ja oli aamulla pahalla tuulella. Jos olisin jättänyt antamatta, olisi seurannut mykkäkoulua, kunnes seksiä heruu.

Lienee turha todeta, että tuo murjotus on tappanut minulta kaiken mielenkiinnon seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee turha todeta, että tuo murjotus on tappanut minulta kaiken mielenkiinnon seksiin.

Vierailija
24/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitääkö sitä pillua sitte aina pantata jos ollaan naimisissa? Eihän se käytössä kulu, eikä miehen tarvi murjottaa puutteessa.

Vierailija
25/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä toiminta että kielenkäyttö. En voisi olla tuollaisissa suhteissa. Ilman romantiikkaa olisi aika karmivaa.

Vierailija
26/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen kasvatuksen ovat aikoinaan saaneet kun puuttuu täysin selkäranka, empatia ja tilannetaju?! Aivan uskomatonta. En kyllä tollasta käytöstä suvaitsisi ollenkaan. Järkyttävän sivistymätöntä.

Vierailija
27/41 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti naiset. Miksi olette noin vitun tossukoita?????? Meillä esikoinen on just nyt kipeä, mies valvoi hänen kanssaan koko viikonlopun, minä ja 1v nukuttiin tyytyväisenä perse homeessa yöt. Jos olisin halunnut niin varmasti mies olisi sitä antanut, tai tosin päin. En ymmärrä teitä, miksi suostutte valvomaan/hoitamaan ja sitten kiukuspäissään pitää pihtaa tms.. Pistäkää mies tekemään se, sitten voitte antaa pimperoa, jos mies sitä haluaa, tehän olette nukkuneet hyvin-

Vierailija
28/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä siihen panttaamiseen on joku syy. Esim. se, että oksentava nainen ei ihan just sillä hetkellä ole kauhean kiihkeällä tuulella. Tai sitten se, että lykätään panemaan kuivana ilman esileikkejä väsynyttä rouvaa. Tai kiristetään seksiä murjotuksella. Kaikkihan naiset tässä kertovat antaneensa, eli kiltisti tekevät, vaikka mitään syytä ei kyllä olisi antaa noin paskaa seksiä tarjoaville miehille.

Jos seksi olisi naisenkin mielestä joskus kivaa, niin ehkä sitä irtoaisi vähän helpommin. Käsittämätöntä, eikö?

Vierailija
29/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panin n. viikko sitten jonkun aviomiestä hotellissa ja sain kyllä kunnon kyytiä ;) Vieläkin muistelen p**** märkänä. Oli tooosi hyvät otteet miehellä. t.nymfo-sinkku

Ilmankos nää varatut miehet ei sitte kotonaan juurikaan panosta. Joko ne ei pane ollenkaan omaa naistaan, tai sitte kerta viikossa tyhjentävät rutiinin omaisesti pussinsa muijansa pilluun.

Vierailija
30/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN TE PANITTE????????????????? JA MINKÄ IKÄNEN TAAPERO KATSOO TVTÄ????

SAIRASTA.

HYI HITTO MIKÄ MIES SULLA

Vierailija
31/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olisin kyllä niin onnellinen jos mun mies joskus odottais mua heppi pystyssä.

Vierailija
32/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme että viitsi edes panna tommosta laamaa. Panisit vähän yritystä tohon etkä itkis jotain sukusaagaa ankeudesta.

Sit muutaman viikon kuluttua tää sama tyyppi itkee kun on yh kun piti jättää mies. Se kun pani muita. Nio miksiköhän.

Vierailija
33/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kumpainenkaan noista naisista pantannut. Minusta noiden molempien miehet alisti vaimojaan seksiin aika ikävällä tavalla. Kyllä yhdynnän pitäis olla miehen ja naisen yhteinen nautinto?

Näiden kahden naisen naisen kohdalla, se ei tainut mennä tälläkertaa ihan nappiin.

Vierailija
34/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka tuollainen käytös mieheltä olisi hyväksyttävää. Mun miehelle ei tulis mieleenkään ehdotella mitään jos mä en ole siinä kunnossa tai sillä tuulella, että mielelläni panisin. Kyllä meillä pannaan lähestulkoon aina niin, että molemmat ovat innolla mukana. Ja kukaan ei mökötä jos toista ei joskus haluta. Tästäpä seuraakin se, että meillä on hyvä ja aktiivinen seksielämä, koska molemmat seksiä sitä sekä myöskin tuottaa toiselle hyvää mieltä.

Vierailija
35/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta 1. Mies on pikkuvihjein koko päivän taputellut pepulle, ottanut illalla kainaloon, silitellyt... illalla sängyssä hieroo sieltä sun täältä, käyn aivan kuumana ja nautiskellaan toisistamme pitkään. Aivan ihanaa!!

Ilta 2. Mies sanoo, mä haluan pillua. Mä en tykkää tollasesta suorasta jutusta, mutta mennään sänkyyn. Hetken siinä räplää mua ja sitten jo tulee sisään. En saanut mutta tulipahan annettua.

Kumpi on siis mieheni?

Vierailija
36/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuinka tuollainen käytös mieheltä olisi hyväksyttävää. Mun miehelle ei tulis mieleenkään ehdotella mitään jos mä en ole siinä kunnossa tai sillä tuulella, että mielelläni panisin. Kyllä meillä pannaan lähestulkoon aina niin, että molemmat ovat innolla mukana. Ja kukaan ei mökötä jos toista ei joskus haluta. Tästäpä seuraakin se, että meillä on hyvä ja aktiivinen seksielämä, koska molemmat seksiä sitä sekä myöskin tuottaa toiselle hyvää mieltä.

no kyllähän sen arvaa millasia nää kommentoijat ovat. Niin sanotusti aika on ajanut heidän ohitseen. Kun on ollut kotona 20 vutota putkeen ei voi enää tietää mikä on oikein ja mikä värin.

Vierailija
37/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli mielestäni tarinassa ok siihen asti, kunnes mies menee sulkemaan makkarin ovea... Mutta oikeesti, siinä kohtaa on kyllä tosi ääliö mies, jos ei ymmärrä vähän hidastaa tahtia, ja kysellä, että onko vaimolla kaikki hyvin, väsyttääkö, jaksaako varmasti... Ei se ehkä arvaa ap:n nuhia ja uupumusta, mutta vois yrittää kysyä, jos vaimo on nyreän oloinen.

Taitaa olla ap:llä keskustelun paikka miehen kanssa :/

Vierailija
38/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyi hitto silti.

Täällä kun käy satunnaisesti katselemassa, voin päivä päivältä olla onnellisempi valitsemastani tiestä ns. sinkkuäitinä.

Vierailija
39/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta 1. Mies on pikkuvihjein koko päivän taputellut pepulle, ottanut illalla kainaloon, silitellyt... illalla sängyssä hieroo sieltä sun täältä, käyn aivan kuumana ja nautiskellaan toisistamme pitkään. Aivan ihanaa!!

Ilta 2. Mies sanoo, mä haluan pillua. Mä en tykkää tollasesta suorasta jutusta, mutta mennään sänkyyn. Hetken siinä räplää mua ja sitten jo tulee sisään. En saanut mutta tulipahan annettua.

Kumpi on siis mieheni?

Kysessä on yksi ja sama mies.

Peusteluina käytin omaa miestäni, jossa vaihtelevasti on vähän noita molempia tyyppejä. Joskus ihmettelen, kun toisinaan malttaa huomioida ja toisinaan taas ei. En tiedä kuinka yleistä tämmöinen käytös miehillä on, kun kokemukseni rajoittuu vain tähän yhteen luomakunnan kruunuun.

Vierailija
40/41 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta yhdessä niin siihen mahtuu kaikenlaisia seksikokemuksia yhdessä. Joskus vaan jaksaa nähdä vaivaa, joskus taas ei.

Sanon kyllä miehelle jollei todellakaan huvita ja silloin en patjaksi suostu. Joskus kun halut taas ei mene yhksiin, mulla voi olla kausi ettei niin tee mieli niin suostun kuitenkin seksiin,koksa ei se kamalaa ole :)

Ei joka kerta tarvitse saada itse mitään suurta O:ta. mutta en silloinkaan mikään lahna ole vaan ihan normaalisti ollaan vaikkei niin innostuneesti. Sitten on taas aikoja jolloin tekee mieli tosi lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi