Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cymbaltan aloitus..

Vierailija
29.01.2012 |

Tämä lääke nyt sisäänajossa... Ja täytyy sanoa että otettuani aamulla tuon 30mg, meneekin päivä jotenkin sekavissa tunnelmissa. Pää käy tosi hitaalla, reaktiokyky hidas ja muutenkin sellainen tahmea jumi olo. Kokemuksia vastaavasta? Toivon todella että menee ohi..Muuten ei pysty töihin palata. Kun ajatus ei kulje suuntaan eikä toiseen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan painajaismainen kokemus:-(

Ihan kun olisi ollut monen promillin humalassa, tuo hidas reaktiokykykin kuulostaa tutulta. En olisi missään tapauksessa voinut esim. ajaa autoa. Päät särki, revin silmiä koko ajan auki, korvissa soi ja haukottelin pakonomaisesti enkä illalla pystynyt nukahtamaan ennenkuin joskus 3-4 maissa.

Toista tablettia en todellakaan koskaan ottanut...

Vierailija
2/47 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kokeiltu kaksi kertaa, ekakerralla tuli kovia kramppeja jalkoihin ja selkään, jäykistyin puupökkelöksi enkä lauennut sänkyhommissakaan.

Toisellakertaa menetin kylmän ja lämpimän eron, olin pakkasella uikkarit jalassa ja helteelä paleli. Mulle ei ole kokeiluista huolimatta löydetty masispillereitä jotka auttaisi.

Kärsin ylirasituksesta, uupumisesta, vakavasta unihäiriöstä ja vaikeasta depiksestä.

Nyt pari kuukautta ilman mömmöjä, olo ei korjautunut muttei huonontunutkaan ja siemennän rouvan kerran viikossa.

Vierailija
4/47 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa sivuoire oli tavallista kovempi väsymys aamulla. Kahden viikon kuluttua siirryin ottamaan lääkkeen aamuisin, ei tullut mitään oireita. Nyt olen ollut 4viikkoa ilman tuota ja odotan että pääsen aloittamaan sen uudelleen. Sain lääkkeen fibron kipujen ja masennuksen vuoksi.

Vierailija
5/47 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?!

Vierailija
6/47 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP,up!!!

Vierailija
7/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!!!

Vierailija
8/47 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt pari kk Cymbaltaa ja sain järkyttävän pahan epilepsiakohtauksen. En sairasta epilepsiaa.

Koska itse epäilin Cymbaltaa kohtauksen syyksi, lääke vaihdettiin.

Vierailija
9/47 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kamalasti olla tyytyväisiä cymbaltan käyttäjiä....

Vierailija
10/47 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt cymbaltaa nyt reilu vuoden ja olen ihan tyytyväinen. Pikkasen huolestuttaa se että vaikuttaa myös kipulääkkeenä eli mulla harvoin on mitään kipuja joten lääkkeen lopettamisen jälkeen olen varmaan tosi kipeä fyysisesti.

En ole lopettamassa lääkettä kuitenkaan vielä. Aloitin lääkkeen käytön sairaalahoidossa enkä muista mittään erikoisia sivuvaikutuksia olin tosin tuolloin psykoosissa joten olo oli aika kamala muutenkin.

Vierailija
11/47 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neuvo:ÄLÄ ALOITA"

Onko sinulla huonoja kokemuksia??

Vierailija
12/47 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neuvo:ÄLÄ ALOITA" Onko sinulla huonoja kokemuksia??

Minulle määrättiin kerran muuhun kuin masennukseen, eli kivunhoitoon. Luin sitten aika paljon niitä käyttäjäkokeuksia ja totesin että hirveä myrkky.

Törmäsin sitten sellaiseen juttuun kun pssd

http://en.wikipedia.org/wiki/Post-SSRI_sexual_dysfunction. Eli tässä häiriössä seksuaalitoiminnot voivat vaurioitua loppuiäksi, samoin romanttisen eli eroottisen rakkauden tunteet hävitä kokonaan. Luin erään nuoren miehen tilityksen asiasta.

Lisäksi eräs tuttavani syö tätä ja melko zombi on.

En aloittanut.

Vierailija
13/47 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollain on hyviäkin kokemuksia?!

Vierailija
14/47 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostooooooo!!

Vierailija
15/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citalopram vaihtui tänään cymbaltaan...Joten kokemuksia lueskelen.

Vierailija
16/47 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjua!!

Vierailija
17/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lääkket neljän vuoden masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön jälkeen. Sain joskus myös paniikkikohtauksia. Mulla cymbalta on toiminu ihan okei. Tosin paremmin sen vaikutuksen olotilaan näkee kun palaan taas lomalta kouluun.

Aloitin samantien 60mg annostuksella ja mulla meni pari ekaa päivää ihan pöpperössä. Tärisin, en voinu rentoutua, huimasi, vatsaan sattui, kurkkua kuristi, nukuin huonosti, pupillit laajenivat valtaviksi ja ruokahalu oli täysin kadonnut. Parin ekan päivän jälkeen noi aloitusoireet lievenivät tosi nopeasti.

Nyt kolmen viikon jälkeen sivuvaikutuksista voin sanoa vaan, että ruokahalu on vieläkin normaalia pienempi. En ole käyny vaa'alla niin en tiedä, oonko laihtunu. Saan asioita paljon paremmin aikaiseksi ja olo on yleensä pirteämpi ja parempi. Nukun tosin normaalia enemmän. Mulla seksihalut ovat parantuneet, mutta orgasmin saaminen on vaikeutunut.

Muuten olo tuntuu melkein normaalilta ja jopa hyvältä.

Vierailija
18/47 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOSTO!!

Vierailija
19/47 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2012 klo 22:33"]efexor sopi paremmin

[/quote]

Ei enää ikinä efexoria! Olin NIIN vihainen, että olisin voinut lyödä jokaista vastaantulijaa ja ei väsyttänyt, siis valvoin 24/7.

Vierailija
20/47 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!