Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin synttärit ahdistavat - voiko kieltäytyä menemästä?

Vierailija
29.01.2012 |

Anoppi täyttää pyöreitä ja haluaisi viettää juhlansa niin, että lähisuku yhdessä ja samassa mökissä koko viikonlopun ei keskellä mitään. En kertakaikkiaan kestä sinne tulossa olevien seuraa yhtä viikonloppua. Onko ihan epäkohteliasta sanoa, että emme yövy? Kestän kyllä muutaman tunnin...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako anopin poika olla yötä vai kelpaako vain pari tuntia? Kuitenkin anoppi täyttää pyöreitä vain kerran kymmenessä vuodessa, voisit mielestäni uhrautua.

Vierailija
2/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä et yövy mutta entä synttärisankarin poika? Onko hänellä sananvaltaa tässä asiassa?

Olet mielestäni kohtuuton. Vai onko siellä jotain todella sopimatonta, kuten känniriitoja tms.? Silloin en lapsia veisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "emme yövy". Mikä ap on päättämään että yksikään perheensä jäsen ei yövy mökillä koska hänellä ei huvita katsella anoppia tai jotain muuta henkilöä.

Ja ymmärrän minäkin jos siellä meno on kohtuutonta, ollaan räkäkännissä lasten edessä keskellä päivää tai suoranaista vittuilua ja riitoja.

Vierailija
4/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:ta.

Voit ihan hyvillä mielillä ilmoittaa, ettette jää yöksi.

Jos miehesi haluaa jäädä niin jääköön sitten ja hommatkoon kyydin paluukyydin itse.

Tai sitten et mene ollenkaan.

Luin aloituksesi huonosti niin en muista oliko teillä lapset mukana.

Mutta em. pätee silloinkin.

Tosi ahdistavaa viettää koko viikonloppu seurassa, jossa ei viihdy.

Ap, Sinun ei ole pakko!

Vierailija
5/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voiko kieltäytyä?"

(Anopin synttärit ahdistavat - voiko kieltäytyä menemästä?)

Ehkä ap:n mieskin samaa mieltä.

Tuskinpa ap ajattelee tai tekee päätöksiä miehensä puolesta. (Vaikkakin se olisi monesti suotavaa, että nainen päättäisi ja tekisi ratkaisut.)

Vierailija
6/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisin miehen kanssa, että käydään koko perheellä juhlissa ja tullaan yöksi kotiin. Ihan hyvin voi tehdä niin. Sanotte, että teillä on esim. jotain menoa. Kohteliaampaa se on kuin sanoa, ettei kestä jäädä jonkun tietyn ihmisen takia, tai olla paikalla koko viikonloppu väkisin.

Vierailija
7/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämättä kieltäytymisen syitä on vaikeampi ottaa kantaa asiaan.

Vierailija
8/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit jäädä pois, mutta miehesi ja lapsesi menevät sinne.

Vierailija
9/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan. Se on vain yksi viikonloppu ja todennäköisesti hyvin tärkeä monelle ihmiselle. Älä ajattele vain itseäsi.

Vierailija
10/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perintöä on tulossa tulevaisuudessa paljonkin, osallistu synttäreille ja kestä. Jos ei palkintoa luvassa, skippaa kemut.

Vierailija
11/15 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa tarkemmin kantaa, kun ei tiedä sun syitä. Mä sanoisin anopille suoraan, että mä en halua tulla, mies ja lapset luultavasti tulevat kyllä. Anoppi tietää kyllä muutenkin, etten diggaa tuollaisia kemuja siinä seurassa. Toki voisin käydä päiväseltään, mutta en montaa päivää viettäisi siinä seurassa. Tosin mun anoppi ei edes kuvittelisi sitä, sen verran fiksu tyyppi.

Mun mielestä on silti reilua, että mies ja lapset voivat osallistua, jos haluavat. Ei ole mun tehtävä päättää heidän tekemisiään.

Vierailija
12/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei vapaa-aikaa kannata pilata viettämällä aikaa ihmisten kanssa, joista ei pidä.

Tietenkään et ap mene jos ei kerran huvita.

Vierailija
13/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 13 ;-D

Vierailija
14/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi mennä, hänen äitinsähän on kyseessä. Minä pimahtaisin jos joutuisin viikonlopuksi kökkimään ilman mitään järkevää tekemistä jollekin mökille. Kutsusta on myös mahdollista kieltäytyä.

Vierailija
15/15 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte koko viikonloppua uhrata minusta. Olette sen aikaa kun hyvältä tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi