Eikö teitä nolota ostaa raskaustestiä henkilökohtaisesti omalla naamalla?
Varmasti se apteekin tai kaupan myyjä ajattelee, että ahaa, tuo on ähkinyt miehen kanssa ja huohottanut. Yäk. Miksette tilaa netistä?
Kommentit (31)
Jos joku noin ajattelisi niin pitäisin hänen seksielämää melkosen säälittävänä.
En mä muuta sitten tähän taida enempää.
Jos menet ostamaan apteekista peräpukamalääkkeitä, niin tuskin apteekkari mielessään ajattelee sua ähkimässä tuskissasi pytyllä...
Ei mua ainakaan ole hävettänyt tai nolottanu kummallakaan kerralla.
No tolla mentaliteetillahan sä et voi mennä esim. kauppaan/ihmisten ilmoille lastesi kanssa, koska ohikulkijat, kaupantädit ja ihan KAIKKI varmaan ajattelee, että sä olet ähissyt ja puhissut miehesi kanssa, että ne lapset on saatu alulle.
Mä olen lainannut yleensä naapurin tai työkaverin naamaa, kun olen ostanut raskaustestiä. Tai kondoomeja.
Näytän ihan teiniltä vaikka oon melkein kolkyt ja hävetti kun varmaan myyjä ajatteli että toikin urpo pelkää vahinkoa. Onneksi olisin kysyttäessä sentään voinut sanoa etten ole mieheen koskenut pitkällä tikullakaan vaan homma hoidettiin muuten. Jotenkin hiton epäeroottista ajatella naista ja miestä sekstailemassa keskenään. Erityisen noloa sen naisen kannalta. Onneksi ei sitä tarvitse kestää ikinä.
Ja synnyttäminen se vasta hävettääkin. Synnytän aina paperipussi päässä, ettei mainen mene.
Kun itseensä on tuikkinut kymmenittäin ellei jo sadoittain hormonipiikkejä ja käynyt munsasolupunktioissa niin raskaustestin ostamista haluaisi päinvastoin oikein mainostaa!!!!!
Näytän ihan teiniltä vaikka oon melkein kolkyt ja hävetti kun varmaan myyjä ajatteli että toikin urpo pelkää vahinkoa. Onneksi olisin kysyttäessä sentään voinut sanoa etten ole mieheen koskenut pitkällä tikullakaan vaan homma hoidettiin muuten. Jotenkin hiton epäeroottista ajatella naista ja miestä sekstailemassa keskenään. Erityisen noloa sen naisen kannalta. Onneksi ei sitä tarvitse kestää ikinä.
Sori mutta siis miten homma hoidettiin jos menet hakemaan raskaustestiä? Muumimukilla?
Ehkä se olet lesbo jos miehen ja naisen seksi epäeroottista?
On parempi jättää seksi väliin jos ajatusmaailma ei ole kummoisempi. Eiks se ole nyt tässä seksin luvatussa maassa jo normi asia,m.
Koska olen nuori ja näytän vielä nuoremmalta, varmaan joltain 18-vuotiaalta. Pistin miehen ostamaan.
Ja raskaana oleminen se vasta hävettääkin! Maha niinkuin huutomerkki, että katsokaa, oon ollu miehen kaa sillai.
Ja raskaana oleminen se vasta hävettääkin! Maha niinkuin huutomerkki, että katsokaa, oon ollu miehen kaa sillai.
ilmoitella isovanhemmille tai muille sukulaisille raskauksistani. Niille olisi selvinnyt, että meilläkin on seksiselämää. Olen ilmoittanut, vasta kun lapset ovat syntyneet - silloin ne ei enää muista ajatella sitä alkuunpanoa.
Sori mutta siis miten homma hoidettiin jos menet hakemaan raskaustestiä? Muumimukilla?
Ehkä se olet lesbo jos miehen ja naisen seksi epäeroottista?
Varmaan muuten olis helpompaa heteroillekin raskautua noin niin siitä seksistä ei tulisi pakkoa yrityskausina.
En pidä itseäni lesbona mutta jotenkin se mieskeho ei inspiroi ainakaan seksuaalisesti.
Viime kerrallakaan ei lainkaan nolottanut vaikka minua palveli erittäin komea farmaseutti. Hän näytti ihanalta puhuessaan eri testeistä ja pissaamistavoista. Sanoin vain, että otan sen missä pissataan ensiksi purkkiin, koska olen huono osumaan keppiin.
Jos lastaisin kassahihnalle veskipaperia niin kaikki heti tietäis että mä käyn paskalla. Voi sitä häpeää :(
Tää nyt oli varmaankin provo, mutta ei hävetä. En niitä kyllä ole aikoihin ostellut, mutta joskus 15-vuotiaana kylläkin eikä silloinkaan hävettänyt. Ei pahemmin kiinnosta jos joku on niin perverssi että haluaa ajatella randomien seksinharrastamisia.
Niin pääsette tästäkin nolotuksesta.
Tottakai hävettää, en osta myöskään vessapaperia. Jos lastaisin kassahihnalle veskipaperia niin kaikki heti tietäis että mä käyn paskalla. Voi sitä häpeää :(
Mikä ois hyvä sivusto tilata?
Nimim. Vessapaperin osto TODELLAKIN hävettää myös, mutta käsipyyhkeisiinkään viitsi pyllyä pyyhkiä
enkä testiä hakenutkaan. Kun maha alkoi kasvaa pysyttelin tiukasti neljän seinän sisällä ettei kenellekään paljastuisi että olemme olleet sillai mieheni kanssa. Aina lapsen synnyttyä (kotona tottakai) olemme siirtäneet hänet suoraan perunakuoppaan kasvamaan.
Ulos perunakuopasta lapset pääsevät vasta täysi-ikäisinä. Ennen sitä mihinkään ei heillä ei ole asiaa ettei tämä hirveä ja tarkoin varjeltu häpeällinen salaisuutemme paljastuisi. Sitä mukaa kun lapsemme tulevat täysi-ikäisiksi kyyditsemme heidät riittävän kaus silmät sidottuina etteivät varmasti koskaan osaa takaisin. Eivät tiedä meidän nimiämme joten sitäkään kautta eivät voi takaisin löytää.
Virallisesti olemme siis lapseton ja puhdas pari ja kaikki ihmiset arvostavat meitä. Häpeällisen totuuden viemme mukanamme hautaan sitten joskus.
mut en sittenkään jaksa.