Montako punnerrusta (miesten) pystyt tekemään yhtäjaksoisesti? Luin lehdestä muuttujista, jotka
kehittyivät vuoden aikana niin, että jostakin nollasta punnerruksesta mentiin 33 asti. Eivätkä nämä naiset sittenkään olleet mitään huippukuntoisia... Mietin vain, että tosiaanko muut naiset tekevät tuosta vain yli kolmekymmentäkin punnerrusta putkeen, vai olisiko kyseessä ollut "naisten" punnerrukset?
Itse pystyn tekemään 22, 23 ei enää mene. Naisten punnerruksia menee tietysti enemmän, en ole kokeillut montako.
Kommentit (53)
siinä ole mitään järkee..
Sarjoissa teen ja useita kymmeniä per sarja. Hetken lepo ja uudelleen.
Nyt olen 7 kk raskaana, niin ei taida tän mahan kanssa ees onnistua. Eli en ala kokeilla.
Syksyyn mennessä kuntoon, et jaksan ekan puolimaratonin juosta, niin huhtikuulta alotan jo itteni rääkkäämisen ja siihen kuuluu myös punnerrukset.
Mikä on naistenpunnerrus, joku gayjuttu?
saati sitten miesten. Harrastan kestävyysliikuntaa pari kertaa viikossa.
Naisten punnerruksista kannattaa aloittaa. Kannattaa kiinnittää huomiota vartalon asentoon, ettei ole lötkö :) Sitten vaan miesten punnerruksiin, vaikka 1 kerrallaan.
Itselläni menee nyt 20 naistenpunnerrusta, äsken koetin kylmiltään meni 5 miesten punnerrusta. Penkkipunnerruksessa (tangolla, ei siis millään laitteella) nostan 55kg. Omaa painoa (BMI 29) pitäis saada pois, niin alkais varmaan miesten punnerruksetkin sujua paremmin. leukoja en saa vedettyä.
Joku kysyi muista liikkeistä; kuperkeikat menee, kärrynpyöräkin molemmin puolin. Päällä seisonta vapaasti ja käsillä seisonta seinää vasten menee. Ei spagaattia. Ikää 31.
Cooperissa meni viime syksynä 1960m.
Leukoja menee nykyään 29.
Spagaatit menee joka suuntiin.
Vatsoja teen noin 15 min ja selkiä.
Aloitin voimistelun jo nuorena ja se innostaa vieläkin. Voimistelen noin kolmesti viikossa omatoimisesti noin tunnin ajan.
T: N44
Ite pystyn vetää 21 leukaa ja 45 punnerrusta enkä oo ikin harrastanu mitää.
aikani saanut tehtyä. En ole ylipainoinen ollut koskaan, mutta lihaskunto on surkea - joskus on kyllä ollut parempi mutta ei ole nuo miesten punnerrukset onnistuneet silloinkaan :(
keskustelufoorumille kehuskelemaan 80 punnerruksillaan. :D
Itse olen mies, ja jaksan tehdä ehkä 25 punnerrusta yhtä mittaa. Leukoja vedän vastaotteella 8. Juuri kokeilin.
Olen ikäisekseni taulukoiden mukaan hyvässä kunnossa, kuulun parhaaseen neljännekseen, ja treenaan 3-4 kertaa viikossa.
Hurjia lukemia! Itse teen 6-8 puhdasta miesten punnerrusta, ja olen kuitenkin käynyt kuntosalilla vuoden säännöllisesti. Ennen saliharrastusta ei mennyt yhtään, olen yläkropaltani mallia ruipelo...
Aikoinaan heitin helposti kymmeniä miestenpunnerruksia, kun treenasin kuus kertaa viikossa kaikenlaista. Nyt hiljan aloitin, sain kaksi pää hiessä ja loput naisten punnerruksia. Sitten neljä ja nyt eilen illalla viikon reenillä jo kymppi!
Pääsen spagaatiin, olen 41v ja kuntoni on aika huono tällä hetkellä. Toisaalta en kaipaa huippukuntovuosia, vaattii niin paljon treeniä ankä silti arvostanut isteäni yhtä paljon kuin nyt.
Valitettavasti en yhtään,jos niitä naisten punnerruksia pystyn 15 tekemään niin hyvä..68
Hänellä menossa kuntoremontti, jossa yhtenä osa-alueena lihaskunnon parataminen. Muuten tausta paljon ryhmäliikuntatunneissa ja juoksulenkeissä.
Siis punnerretaan polvet maassa.
Siis punnerretaan polvet maassa.
olen kyllä treeneissäni nähnyt miehiä, jotka ei niitä miestenpunnerruksia jaksa puhtaasti tehdä vaan fiksumpaa olisi tosiaan aloittaa naistenpunnerruksilla.
Mutta tosimieshän tekee tietysti mieluummin pylly pystyssä 20 miestenpunnerrusta kuin 20 hyvää naistenpunnerrusta.:D
punnerruksia ja liikkuu suurin piirtein 10 cm väliä ylös ja alas. Että miten se punnerrus nyt sitten määritellään.
Miesten punnerruksia menee minuutissa 70-80, yhteensä hyvänä päivänä putkeen ehkä sata. Olen mies, ja hyvässä kunnossa joten pointtini ei ollut tämä.
Olen yrittänyt saada tyttöystäväni tekemään miesten punnerruksia. Joskus saan niitä nähdä 2-3 päivän kunnon mukaan. Lihaskuntoa pitäisi selkeesti treenata, oletteko te hyvässä lihaskunnossa olevat naiset 30+ miesten punnerruksia treenanneet millä tavalla. Salilla penkkitangon kanssa , käsipainoin, vai pelkästään punnertamalla?
Ei voi saada 3 leukaa jos ei saa kuin 22 punnerrusta! Itse jaksan varmaan 100 (miesten)punnerrusta, mutta ainuttakaan leukaa ei mene!
Usein lenkin jälkeen kotona jumppailessa teen sata punnerrusta 25 kappaleen sarjoissa.