Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako punnerrusta (miesten) pystyt tekemään yhtäjaksoisesti? Luin lehdestä muuttujista, jotka

Vierailija
29.01.2012 |

kehittyivät vuoden aikana niin, että jostakin nollasta punnerruksesta mentiin 33 asti. Eivätkä nämä naiset sittenkään olleet mitään huippukuntoisia... Mietin vain, että tosiaanko muut naiset tekevät tuosta vain yli kolmekymmentäkin punnerrusta putkeen, vai olisiko kyseessä ollut "naisten" punnerrukset?

Itse pystyn tekemään 22, 23 ei enää mene. Naisten punnerruksia menee tietysti enemmän, en ole kokeillut montako.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan tehtyä 30 punnerrusta, mutta en ole saanut koskaan vedettyä yhtäkään leukaa.

Kaverini jaksaa juuri ja juuri tehdä 15 punnerrusta, mutta vetää leukoja ainakin 3-4.

Vierailija
42/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada tyttöystäväni tekemään miesten punnerruksia. Joskus saan niitä nähdä 2-3 päivän kunnon mukaan. Lihaskuntoa pitäisi selkeesti treenata, oletteko te hyvässä lihaskunnossa olevat naiset 30+ miesten punnerruksia treenanneet millä tavalla. Salilla penkkitangon kanssa , käsipainoin, vai pelkästään punnertamalla?

Miehillä on kropassa enemmän voimaa, vars. yläkropassa, joten miehen on lähtökohtaisesti helpompi tehdä punnerruksia. Jos nainen haluaisi samoihin tavoitteisiin kuin mies, hänen pitäisi treenata moninkertaisesti enemmän kuin miehen. Joten kaikilla naisilla ei motivaatio tähän riitä, ei muuten omanikaan.:)

Näen siis realistisena, että nainen asettaa itselleen sellaiset tavoitteet, jotka on realistisia naisille, eikä vertaa miesten suorituksiin. Vain siten voi olla motivoitunut miesten punnerruksista omissa treeneissä.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellaista hölmöä ylös alas -nytkyttämistä. Kokelin just ja tein varmaan kymmenen sellaista ja lisääkin olisi mennyt varmaan kolme kertaa niin paljon. T. yksi nainen

Vierailija
44/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa muuten, mutta punnerruksia menee kyllä ihan maksimissaan 18. Miten treenaat ap? (ja muut?)

Vierailija
45/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sellaista hölmöä ylös alas -nytkyttämistä. Kokelin just ja tein varmaan kymmenen sellaista ja lisääkin olisi mennyt varmaan kolme kertaa niin paljon. T. yksi nainen

kukaan puhunut minuutista mitään, vaan että montako niitä menee peräkkäin. Ja aika paska lihaskunto, jos ei saa punnerruksia polvet ilmassa, oli sitten mies tai nainen. Tosin tuohon sataan olen joutunut jo vähän treenaileen, monipuloisesti kaikkenlaista.

Vierailija
46/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä tai ei, niin saan tehtyä sen 80 punnerrusta täysin oikealla tekniikalla. Voimaa minulla on tarpeeksi (penkistä 140kg) ja lihaskestävyyttäkin sen verran että tuo toistomäärä menee vielä vaikka muuten lihaksistoni ei olekaan kestävyyttä ajatellen viritetty.

Onko ylös alas - nytkytys siis vain nopeasti tehtäville toistoille annettu nimi vai mistä moinen negaatio?

Vierailija
47/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan puhunut minuutista mitään, vaan että montako niitä menee peräkkäin. Ja aika paska lihaskunto, jos ei saa punnerruksia polvet ilmassa, oli sitten mies tai nainen. Tosin tuohon sataan olen joutunut jo vähän treenaileen, monipuloisesti kaikkenlaista.

kertoo siitä, että on treenannut punnertamista, ei yleisesti siitä, että olisi huono lihaskunto. Ja hyväkuntoinenkin nainen voi saada aika vähän miesten punnerruksia tehtyä, jos ei ole treenannut niitä. Itselleni miestenpunnerrus on liian kova liike ilman lämmittelyä olkapäävammasta johtuen. Minulla on kestävyyttä keskivartalon hallintaa edellyttävissä liikkeissä kuten lankussa, mutta miesten punnerrus on em. seikoista johtuen haastavampi enkä pidä järkevänä käyttää sitä sen mittaamiseen, onko minulla "hyvä" lihaskunto.

Vierailija
48/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan puhunut minuutista mitään, vaan että montako niitä menee peräkkäin.

"Miesten punnerruksia menee minuutissa 70-80, yhteensä hyvänä päivänä putkeen ehkä sata. Olen mies, ja hyvässä kunnossa joten pointtini ei ollut tämä."

Mä en ole ikinä saanut yhtäkään miesten punnerrusta enkä yhtäkään leukaa.

Lapsenakaan ei onnistunut käsi- tai hartiaseisonnat, ei kärrynpyörä, ei spagaatti. Kuperkeikan onnistuin tehdä, mutta sekin tuntui epämiellyttävältä, enkä ymmärtänyt miksi niitä pitäisi tehdä. :D

Olen aina ollut ruipelo. :DD

Vierailija
49/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä tai ei, niin saan tehtyä sen 80 punnerrusta täysin oikealla tekniikalla. Voimaa minulla on tarpeeksi (penkistä 140kg) ja lihaskestävyyttäkin sen verran että tuo toistomäärä menee vielä vaikka muuten lihaksistoni ei olekaan kestävyyttä ajatellen viritetty.

Onko ylös alas - nytkytys siis vain nopeasti tehtäville toistoille annettu nimi vai mistä moinen negaatio?

pidän vähän säälittävänä, että tulet elvistelemään naisille punnerruskuntoasi. Elvistelisit ennemmin miehille, eli niille, joiden kanssa voit olla samalla viivalla punnerruskuntoasioissa. Seuraavaksi varmaan avaat cooperin testiä käsittelevän omakehuketjun, kun naiset, kas, ei juokse samanlaisia tuloksia coopperissa kuin miehet ihan sukupuolen perusteella. Sama ongelma tässä punnerrusaiheessakin.

Vierailija
50/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli lähinnä kerätä vinkkejä millä saisin tyttöystäväni punnerruskuntoon. En vielä saanut vastausta siihen, että millä keinoin naiset ovat tähän päässeet. Penkkipunnerrus, naisten punnerruksen vai miesten punnerruksen itku silmässä?

Vierailija
51/53 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtini oli lähinnä kerätä vinkkejä millä saisin tyttöystäväni punnerruskuntoon. En vielä saanut vastausta siihen, että millä keinoin naiset ovat tähän päässeet. Penkkipunnerrus, naisten punnerruksen vai miesten punnerruksen itku silmässä?

Aloittakaapa vaikka siitä.

Vierailija
52/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 punnerrusta vetäisin just, ihan varpailla, suorin vartaloin ja kädet kunnolla oieten ja vartalo lattiaa viistäen:)

Vierailija
53/53 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

65 punnerrusta vetäisin just, ihan varpailla, suorin vartaloin ja kädet kunnolla oieten ja vartalo lattiaa viistäen:)

Sitten voit olla jo aavistuksen ylpeä itsestäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi