Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-Luvun Esikot : Viikko 46

14.11.2005 |

Huomenia kaikille !

Oli pakko tulla kirjoittamaan pienimuotoinen viesti näin aamulla. Eli sunnuntaina alkoi sitten vuotamaan, tai wc-käyntien yhteydessä lorahtelee ihan reilusti ja on tullut hyytymiäkin. Olo on aivan kamala, eli alavatsaa on jomottanut ja päätäsärkenyt, onkos nämä niitä klassisia km-oireita vai r-oireita ? Edellisissä km:ssa ei ole ollut päänsärkyä tai jomotusta, vain tuota vuotoa. Tämä vuoto on sellaista tosi tummaa, mutta selvästi punaista ei siis ruskeaa.

Henkinenkin puoli on kaikkea muuta kuin ok .. On tämä kauheaa.

Yritän saada neuvolan- tädin vihdoin ja viimein kiinni ja keskustella hänen kanssaan jos vaikka vielä ei kantsisi menettää toivoa. Palailen myöhemmin uudestaan.

Kaikille terkkuja ja hyvää alkavaa viikkoa !

t. toivonsa menettänyt emmi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kiva tulla tänne. Kun kaikki ollaan samassa tilanteessa ja toivotaan omalle kohdalle sitä niin tuntuu ihan taivaallisen mukavalta kuulla että täällä joku on onnistunut. Onnea oikein kovasti sinulle Sonjaemma ja tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea mikä vaan auttaa selviämään ne yhdeksän kuukautta:)

Emmille sen verran että olen kuullut tapauksesta jossa tää ihminen luuli saaneensa keskenmenon ja itki kovasti sitä ja sitten kuinkas ollakkaan raskausoireet vaan jatkiu ja terve tyttö syntyi sitten 9 kk päästä:) Nii jos nyt ei oo vuotoa niin kokeileppa testillä vielä jospa sielä olis ollu vaikka kuinka hyvät tarrasukat jalassa kaverilla.

Täällä edelleen odotellaan......

Täällä minä jään pitelemään telle kamut peukkuja. Pidän niitä myös sinulle Trattis.

Vierailija
22/27 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina välillä käynyt lukemassa teidän kuulumisianne ja peukutellut onnistumisen puolesta :)

Oikein paljon onnea Sonjaemma ja hyvää odotusaikaa! Kaikki menee varmasti hyvin vaikka paljon jännittämistä on vielä edessäpäin, nyt on kuitenkin jalat tukevasti lähtöruudussa!

Ja Emmi; toivottavasti sinullekin käy hyvin vuodoista huolimatta ja jos ei kävisikään tällä kertaa niin kyllä se vielä tärppää pysyäkseen loppuun saakka matkassa!

Kaikille muillekin toivotan onnea plussautumiseen ja hyvään raskauteen!

Jos ketään rohkaisee niin sain 4 peräkkäistä km ennen kuin lopulta kävi hyvin, aikaa kului 2,5vuotta mutta nyt on kaikki hyvin!

t.club40 jäsen Josephine ja pikkuinen tyttönen jo 4kk vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiiso virtuaalihali sinulle siis olipa ihana uutinen heti aamutuimaan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa lähettelen

emmille myös haleja toivotaan et kaikki on kuitenkin hyvin.

joulun odotusta kaikille t. äippä_67

itellä tänään pp14 ja aamul testasin negan mutta kyl nää ilo uutiset menee aina oman surkeuden edelle.

Vierailija
24/27 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Olen pitänyt palstataukoa tai oikeastaan koko vauvakuume-palstan seuraamisesta luopunut, mutta nyt kun olen ollut sairaslomalla, on tullut täälläkin piipahdettua. Ja kyllä kannattikin! Sonjaemmalle roppakaupalla onnea, rutistuksia ja kaikkea muutakin mukavaa! Oli aivan riemastuttavaa lukea uutisesi- tuntui että koko päivä muuttui hitusen kirkkaammmaksi tuon tiedon jälkeen!

Emmi, maailmassa tapahtuu todistettavasti MYÖS hyviä asioita ja pieniä ihmeitäkin saadaan aina silloin tällöin kokea. Ole rohkealla mielellä.

Itsellä tilanne on sellainen, että ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen tuntuu taas olleen ovis ja pääsen kiusaamaan itseäni kaikenlaisella oireilulla menkkoja odotellessa. Mutta ylipäänsä olemme jo alkaneet miehen kanssa tottua siihen ajatukseen, että kahdestaan elellään. Se on aika surullista, mutta kuitenkin tuntuu, että aika hyvin tästä voidaan selvitä.

Terkkuja! paide

Vierailija
25/27 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Josephine (muistankin nicisi tuosta club40-tiimistä), onnea pikkuneidin johdosta. Ja samoin äippä_67, toivotaan että teilläkin pian hoidot tuottaisi tulosta. Meillä piti mennä ivfään asti.

Nyt on kai sitten rv 4+1, vauvalaskuri antoi la 28.7. (toivottavasti ei tuo huonoa onnea laskeskella jo noin pitkälle).

Illalla vihlaisi pari kertaa kunnolla vatsasta, ja palelen koko ajan, nytkin on päällä neulepoolo ja jakku, ihan kuin kovillakin pakkasilla... Aamulla taas pientä kuvotusta heti ylös noustessa.

Ja normaalisti nukun sikeästi herätyskellon soittoon asti. Tänä aamuna piti viiden aikaan nousta vessaan ja sitten oli vaikeuksia saada unen päästä kiinni.

Testasin muuten eilen alkuillasta huvikseni sillä predictorilla kun ajattelin että olisihan se mukava nähdä omin silmin se plussa. Edellisestä vessakäynnistä oli 1,5 h. Olisin tulkinnut tuloksen negaksi, ehkä tosi hyvällä tahdolla haalean haamun tapaista kirkkaassa valossa olisi löytänyt. Ohjeissa sanotaan että voi muka testata mihin aikaan päivästä vain. Ja mulla sentään edellisenä päivänä hcg 403 ja predictori näytti negaa...

Mutta oikein hyvää perjantaipäivää ja kohti viikonloppua!

Vierailija
26/27 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiinkin oltu Paiden kanssa yhtä aikaa kirjoittelemassa aiemmin.

*Vilkutuksia* ja kiva kuulla pitkästä aikaa ja kiitos ilahduttavista sanoistasi. Pikaista paranemista!

Pikkaisen lääketieteen apua mekin näköjään tarvittiin, mutta lopputulos ratkaisee ja toivotaan että palkinto odottaa 9 kk päästä.

Vierailija
27/27 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas esikot ..

Hieman olen paremmalla mielellä, koska eilen kävin ostamassa uuden predictor-testin ja olin niin tyhmä etten ostanut kahta vaan vain ja ainoastan yhden, MUTTA TESTIN TEIN VIRTSAN OLLESSA VAIN N. 1 TUNNIN AJAN RAKOSSA ja vaaleanpunainen pallerohan siihen testiin tuli ... Olen aivan sekaisin ollut eilisestä lähtien, ei oikein tiedä mitä ajattelisi ... Kun olin jo tavallaan mielessäni menettänyt tämän vauvan niin itkuhan siinä tuli testin teon jälkeen, mutta onhan mulla ollut oireita ihan koko ajan, ja mikä ihaninta-jippii- niin eilen alkoi tämä huonovointisuus nostamaan enempi päätään ja olenkin viihtynyt muualla kuin keittiössä. Ja saunassakin tuli huono-olo siis todella huono-olo .. Ja miehelle asiasta huomautin ja hän sanoi heti, että taidat edelleen olla raskaana :) Ja menisiköhän tämän raskauden piikkiin sekin, että otin ja lähdin vanhalta työnantajalta pois, ja uusi on jo tiedossa :) Nyt lomaillaan vielä torstaihin ja sitten eikun töihin. Ja toivottavasti koulunpenkille ensi tammikuussa ...

Oireita siis samat vanhat, päänsärky aivan kamalaa tulee ja menee .. Suonenvetoa, janottaa ja suuta kuivaa, Ja valkovuoto mihin ei voi olla kiinnittämättä huomiota, mutta veriset vuodot loppuneet. Ja tämä huonovointisuus, en ole oksentanut, mutta koko ajan sellainen yök fiilis ja ei tee mitään mieli ja kun syö, niin vatsa tulee täysinäiseksi muutamasta lusikallisesta. Ja alavatsa pömpöttää .... On kylmä ja kuuma, mutta enimmäkseen kylmä, ja posket punaiset kuin joskus silloin lapsena :) Ja yksi asia mikä on ollut selvästi esillä 1 testauksesta lähtien on tämä jatkuva nuha ja tukkoisuus.

Anteeksi jos olen täynnä omaa napaa, mutta olin eilen niin onnellinen kun näin testin pallukan, etten tiennyt itkeäkkö vaiko nauraa, ja samalla tuntui kauhealta, että oli jo tavalaan haudannut oman rakkaan lapsensa' vaikkakin' ajatuksen tasolla. Kyllä sitä on paljon herkempi nyt kuin aikaisemmin, vaikka herkkis olen muutenkin.

Sonjaemma haluan vielä kertaalleen onnitella teitä ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Ihanaa kun olemme samoissa, ja ' toivon, että tämä tuuletus ei koidu turmioksi ' nyt jo rupesi taas pelottamaan ... Mutta kaikki on pakko vastaanottaa, vaikka se tuntuisikin epäoikeudenmukaiselta. Mutta hyvää odotusta teidän perheelle ja turvallista !!! Miten muuten miehesi reagoi + uutiseen ? (jos saa kysyä?) Meillä ollaan taas * shokkivaiheessa * Ja hieman iloitaan. Ensi viikollahan mulla on se Gynen vastaanotto ja voipi olla, että saisi jo mahdollisesti kuulla niitä sydänäänia :) Aivan mieletöttömän onnellinen olen juuri nyt !!!

Kaikille kiitos kauniista sanoista ! Paide ihana oli kuulla sustakin .. Miten teidän vauva-yritykset ?? Ja trattis ja teti nyt vain kaikki joukolla mukaan. Sonjaemma minä en ole vielä käynnyt tuolla odottajissa vaan aionkin pysytellä täällä esikoissa, jos vain siitä ei ole haittaa ..??

t.emmi ( uskaltaisiko ja sanoa rv-6+1 )