Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä varten lihavan pitää laihduttaa?

Vierailija
29.01.2012 |

Jos viihtyy läskinä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-lihava

Vierailija
2/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten rehellisesti sanoen kyllä usko sitä. Sanot vain noin ikäänkuin pelastaaksesi kasvosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viihtyä" voi hoikempanakin!

Puhe on omasta terveydestä.

Vierailija
4/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä kaikkia läskiä vihaavia palstalaisia varten tietenkin.

Vierailija
5/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kivuliasta kuin se onkin hoikille, osa ihmisistä tosiaan viihtyy läskeinä. Ei tarvitse olla 120kg jättiläinen vaan esim. 90kg läski eikä tuossa painossa vielä tule tukalaa oloa. Minulla painoa about tuon verran ja henki kulkee hyvin, jaksan harrastaa ja viedä lasta ulos päivittäin jne. Tuntuu hassulta kun täällä aina puhutaan lihavista kuin isoista kasoista ihraa, jotka eivät pääse pyllyltään ylös :D. Ainakin minulla on aktiivinen elämäntyyli, muista en toki tiedä.

Vierailija
6/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laiha kaikesta hyvästä ja ihananmakuisesta kieltäytymäämn joutuva.

Vierailija
7/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä tulevaisuuttaan.

Vierailija
8/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitempi elämä kituuttaen. Se on mun mottoni.

Vierailija
9/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin todella hyvästä ruuasta, enkä ole mikään laiheliini. Paino pysyy hallinnassa kun hieman liikkuu. Jos liikkuisin vähän enemmän tipahtaisi painoki varmaan ihanteeseen.

kuin laiha kaikesta hyvästä ja ihananmakuisesta kieltäytymäämn joutuva.

Vierailija
10/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos, mieluummin löhöän sohvalla.

Vierailija
11/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos paljon terveyshaittoja, niin kyllä ihan itsensä takia kannattaa laihduttaa.

Vierailija
12/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kivuliasta kuin se onkin hoikille, osa ihmisistä tosiaan viihtyy läskeinä. Ei tarvitse olla 120kg jättiläinen vaan esim. 90kg läski eikä tuossa painossa vielä tule tukalaa oloa. Minulla painoa about tuon verran ja henki kulkee hyvin, jaksan harrastaa ja viedä lasta ulos päivittäin jne. Tuntuu hassulta kun täällä aina puhutaan lihavista kuin isoista kasoista ihraa, jotka eivät pääse pyllyltään ylös :D. Ainakin minulla on aktiivinen elämäntyyli, muista en toki tiedä.

Olen minäkin aktiivinen, liikun paljon ja koska minulla ei ole ajokorttia liikun kaikkialle kävellen ja pyöräillen, en tykkää paikallisliikenteestä. No kuitenkin. Olen 170cm ja painan 87kg ja minulla on todellakin tukala olo. Tunnen oloni juurikin sellaiseksi kasaksi laardia ja ihraa, en näytä missään vaatteessa hyvälle jne. Pahinta on että tiedän mille näyttäisin jos painaisin ihannepainoni verran, eli 67kg. Olisin paljon kauniimpi.

Omasta mielestäni ne ylipainoiset jotka sanovat viihtyvänsä kiloissaan, ovat vain hokeneet sitä itselleen niin kauan että uskovat sen itsekin, vaikka oikeasti tuskailevat sen painonsa ja siitä johtuvien vaivojen kanssa.

Ei mulla paljoa tuota ylipainoa ole,(käytännösä, mutta omasta mielestäni olen verrattavissa sairaalloisen lihavaan) mutta silti tiedän että tasan varmasti voisin paremmin laihempana. Liikkuminen on täysin erilaista silloin, samoin kuin jaksaminenkin.

Ja ap, itseään varten.

Vierailija
13/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kropanmalli, että läskit menevät ns. oikeisiin paikkoihin (eli rintoihin, perseeseen jne.) eikä ole vaikeaa löytää istuvia vaatteita. Tuntuu kuin sinua ärsyttäisi etkä uskoisi, ettei kaikilla ole vaikea olla ylipainoisena :).

Vierailija
14/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomuksia, niin moni sanonut, että he valehtelivat sekä itselleen, että muille olevansa tyytyväisiä elämämäänsä kera kilojen.

Aivan uusi ihana elämä alkoi laihtumisen myötä.

Tiedä sitten valehtelevatko??

Vierailija
15/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos paljon terveyshaittoja, niin kyllä ihan itsensä takia kannattaa laihduttaa.

Mun mummoni eli 93 vuotiaaksi kunnon pallomahana, ja lopulta kuoli synnynnäisen sydänvikansa takia.

Ja jotenkin se on niin typerää muutenkin tuo läskivaino sairauksien suhteen. Jos lihava sairastuu, niin se johtuu totta kai läskistä. Miksi siis laihatkin sairastuu? Vai olisiko niin, että kyseinen ihminen olisi sairastunut joka tapauksessa.

Muutenkin, jos lihava sairastuu vaikka kakkostyypin diabetekseen, niin heti ollaan morkkaamassa kuinka oma syy. Jos laiha sairastuu osteoporoosiin, kuka käy sanomassa, että oma syy? Vaikka jos niin halutaan nähdä, molemmissa tapauksissa se nimenomaan on oma syy.

Vierailija
16/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakakkua ei vaan oo pakko vetää kokonaan kerralla........

Vierailija
17/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapun jossa sitoudut maksamaan itse hoitokulusi läskin aiheuttamista sairauksistasi niin siitä vaan. Sama tupakoijille.

Vierailija
18/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydäntään, maksaansa, verisuonistoaan, polviaan varten

siis ei tarkoita mitään muutamaa kiloa vaan reilua liikapainoa

Vierailija
19/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pahannäköistä- kuin alipaino. Ainakin iän myötä naista pukee pikkuinen pyöreys kuin riutunut olemus.Olen itse normaalipainoinen ja ajattelen niin, että painon kestäessä nykytasolla ei mitään ongelmaa. Varmaankin liikapainoisella olisi yhtä hyvä periaate eli paino ei saisi ainakaan nousta.

Syömisensä tarkkailijat, nuo ikuiset narisijat ja vatkaajat ovat rasittavia. Miettivät ääneen töissä ja juhlissa, että tuon pullan jälkeen pitää liikkua 2km. Painukoon v..... tuollaiset. Samat ämmät ovat tarjotinkyttiä eli vahtivat muittenkin syömisiä.

Lupsakat, itseensä tyytyväiset ylipainoiset tuovat hyvää ilmapiiriä ympärilleen; osaavat nauttia elämästä ja hyvästä ruuasta.

Jos laihduttaa tarvitsee, on se nimenomaan itseään varten.

Vierailija
20/36 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimman kulun tämä yhteiskunta maksaa alkoholin suurkuluttajista. Ei siis vain deekuista vaan ihan tavisperheissä elävistä suurkuluttajista. He täyttävät sairaalat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi