Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykinpesukone sanoi sopimuksen irti..suosittele hyvää konetta :)!

Vierailija
29.01.2012 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2v vanha ja sökö mikä sökö!

Eli siis täällä kans yks joka kuulis suosituksia mielellään :)

Vierailija
2/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG, paljon ohjelmia joista valita on lyhyttä ja pitkää, höyryllä ja ilman. Mutta jos et omista vielä kuivausrumpua niin ota sellainen kone joka myös kuivaa. -On liinavaatteiden kannalta hyvä ominaisuus!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään kokemsuta AEG, Miele tai Siemens pyykkinpesukoneista? Nuo ovat harkinnassa.

Vierailija
4/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meille ei tule Samsungia, koska tuo kesti vajaa kolme vuotta. Candya on haukutta ja Zanussit. LG:stä olen kuullut sekä hyvää, että huonoa. Pitäisiköhän sekin ottaa harkintaan, jos jollain jo oli siitä positiivista sanottavaa :). Onko vielä kokemuksia?

Ap

Vierailija
5/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8v sekä pk että kuivausrumpu, hienosti toimivat edelleen.

Vierailija
6/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG:n pesukone ja kuivausrumpu. Alusta asti pesukoneessa ollut sellainen vika, että saattaa jumiutua johonkn kohtaa kesken pesun, eikä jatka itse eteenpäin.

Joskus olen huomannut tämän vasta, kun kone pyörittänyt siinä samassa minuuttikohdassa jo reilun tunnin ja ilmassa tuoksuu sellainen lievä palaneen käry.. :( Osa vaatteistakin mennyt tällöin pilalle.

Vielä kun saisi soitettua takuuhuoltoon.

Eli en voi suositella. Hyvän luulin kyllä ostavani. Edellinen oli Electrolux ja toimi moitteetta noin 15 vuoden ajan. Ei ainoatakaan vikaa.

Vierailija
7/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kaikkein kallein versio.

Suosittelen.

Vierailija
8/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaimmat arvosanat sai miele ja bosch. Ovat myös kalleimmasta päästä olevia koneita. Bosch hieman edullisempi, mutta osat tehdään samalla tehtaalla kuin mielen.

Me ostettiin bosch, eikä todellakaan olla tultu katumapäälle.

Vierailija
9/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miele ja on hyvin pelittänyt yhet hiilet on pitäny vaihtaa tietokone näytti että oli pyykätty yli 9000 tuntia nyt varmaan menee toiset 9000 tuntia kun pitää vaihtaa hiilet

Vierailija
10/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastathan, että pesukoneen hanan ilmanottoaukko toimii! Pesukoneen hanassa on ylöspäin pieni reikä, jossa on kumiläppä. Jos läppä on täysin tiivis, tulee koneeseen lippoilmiöllä jatkuvasti vettä ja kone vain huuhtelee läpi eikä ohjelma pyöri. Lika tms voi tukkia reiän. Meillä uutta konetta korjattiin 3 krt takuun piikkiin, kunnes korjaaja keksi vian, joka olikin meidän hanassa. Nuppineula auttoi.

Vierailija
11/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään kokemusta Siemens koneeesta? Meillä keittiössä kaikki Simemensiä ja ovat todella hyviä koneita olleet kaikki, mutta mitenhän on tuon pyykkihuollon puolella?

Vierailija
12/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorilla 10 vuoden takuu. Suoravetoon kannattaa satsata oli merkki mikä tahansa.

Vierailija
13/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen 7v jonka kesti. Siis tosi hyvä pesukone. Oli suoraveto jAinut miinus että se pesukone sais kyllä kestää mielestäni enemmän kuin sen 7vuotta. Kuivuri meillä on ollut eriseen, on kokemusta myös kuivaavista pesukoneista. Ne ei kuivaa kunnolla ja on tuhottoman hitaita. En siis suosittele.

Nyt jos ostaisin niin ottaisin Mielen. Siihen on kaikki olleet tyytyväisiä joilla on se. Kallis mutta hyvä ja kestävä.

Vierailija
14/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hajosi 3 kk sisällä 3 pesukonetta. Kaikki tosin hyvin käytettyjä; eka hajosi 5v hyvin palvellut halpis-candy. Oli kyllä hintansa arvosta palvellut! Meillä on iso perhe (5 lasta ja eläimiä) ja pyykkiä tulee todella paljon.. joten en candya hauku lainkaan, yllätti täysin kun noinkin kauan kesti. Sitten korjattiin uudelleen käyttöön -04 hankittu upo.. oli ollut jonkin aikaa varastossa ja pois käytöstä. ja hajosi muutaman kuuukauden käytön jälkeen. Ja vikana hajosi joku vanha aeg tms...

Joten marssittiin pesukonekauppaan. Nyt meillä on LG:n suoravetokone. On pian kestänyt vuoden, joten elän toivossa että kestää jatkossakin :)

Vierailija
15/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastathan, että pesukoneen hanan ilmanottoaukko toimii! Pesukoneen hanassa on ylöspäin pieni reikä, jossa on kumiläppä. Jos läppä on täysin tiivis, tulee koneeseen lippoilmiöllä jatkuvasti vettä ja kone vain huuhtelee läpi eikä ohjelma pyöri. Lika tms voi tukkia reiän. Meillä uutta konetta korjattiin 3 krt takuun piikkiin, kunnes korjaaja keksi vian, joka olikin meidän hanassa. Nuppineula auttoi.

Missä merkissä näin?

Monissa halpiskoneissa nukkasihti on todella konstikas avattava ja pitää puhdistaa vähän väliä.

Seuraavaksi ostan Siemensin siinä toivossa, että halvemmassakin mallissa olisi hinta ja laatu kohdallaan. Ehkä jo huomenna.

Vierailija
16/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aeg, ikää noin 13 vuotta. Olen ollut kohtalaisen tyytyväinen. Ainoa harmitus tiivisteisiin kertyvä moska (ei tapahtunut edellisessä koneessa) ja se, että tehokasta linkousta (1600) ei voi valita kaikkiin ohjelmiin.

Vierailija
17/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli Bosch, pesi ja toimi loistavasti 9v, kerran vaihdettiin hiiliharjat.

Olisin valinnut Boschin koneen todennäköisesti nytkin, mutta tarvitsimme päältäladattavan tai muuten pienen, eikä niitä ollut Boschilta.

Vanhemmillani on Siemensin tämä: http://www.veikonkone.fi/epages/VeikonKone.sf/fi_FI/?objectPath=/Shops/…

Ihan hyvä, mutta pesuohjelmien kesto on hankala, on vain normaali tosi pitkä ja puolen koneellisen 30min ohjelman.

Tätä mietimme myös (ja myyjä suositteli):

http://www.veikonkone.fi/epages/VeikonKone.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/…

Kone oli minulle liian "hieno", linkouskierroksia ei voinut itse päättää, ne oli sidottu ohjelmaan (lyhyempi, tekokuiduille suositeltu ohjelma olisi lingonnut vain 800 kierrosta, mikä varmaan onkin kuiduille parempi, mutta haluan päättää itse).

Päädyimme tähän: http://www.veikonkone.fi/epages/VeikonKone.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/…

Parin viikkoa on vasta pesty, tähän mennessä olen ollut tosi tyytyväinen.

Vierailija
18/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele.

Vierailija
19/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pesee ja ollu kovassa käytössä neljä vuotta. Ainoa huonous tässä mallissa ettei näe mistään kuluvaa pesuaikaa, pesee noin 2t-2t30min koneellista.

Vierailija
20/44 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on ollut Miele vuodesta 1999 kovassa kaytossa ja hyva on ollut. Tosin oli kalliskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi