Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUTOUS-G: Kenen tv-ohjelma säväytti?

Vierailija
28.01.2012 |

Ite tykkäsin Hienosta ja Jani-Petteristä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muhun uppoaakin kaksimieliset vitsit, minkäs teet.. :)

Vierailija
22/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sen hahmon hauskuutta, mikä sen pointti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yossu Näätä oli hupaisa englannin oppitunnillaan, Uskon ohjelma oli kuitenkin ehkä kaikista humoristisin.

Huonoimmat Jani-Petteri ja varamies. Toivottavasti Kuustonen saa lähtöpassit ensijaksossa: toi Jani-Petteri on ihan täsmälleen samoilla maneereilla ja ilmeillä toteutettu kuin se viimevuoden Sui Hing.... Kyllästyttää.

Vierailija
24/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-P, odotin koko ajan että hänen ohjelma päättyy. Puuduttavan tylsä ja vitsit toistaa itseään, jos niitä ylipäätään on. Myös Jossu on nähty, ei jaksa naurattaa. Parhaat on Usko ja Leena, heidän esityksiä huomaan aina odottavani, että mitä uutta. Samoin varamies ihan hyvä. J-P valomiekkoineen ja Jossu yksitissinen eivät naurata.

Vierailija
25/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, homovitsi on jo niin moneen kertaan kuultu. Hirviniemi ei näemmä osaa muuta kuin kaksimielishuumoria, sääli.

Kyllästyttää tuo kaksmielisyys, ei tosiaan näytä Hirviniemi muuta osaavan. Mun mielestä tuosta uskovaisteemasta olis saanu vaikka mitä irti mutta ärsyttävästi jää tuohon homojuttuun ja kaksimielisyyksiin kiinni.

Vierailija
26/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, homovitsi on jo niin moneen kertaan kuultu. Hirviniemi ei näemmä osaa muuta kuin kaksimielishuumoria, sääli.

Taivaanisä on parempi kuin teidän isä ja sit siellä oli pari muun ajattelutavan edustajaa, jotka lähetettiin helvettiin. Hirviniemi on fiksumpi kuin luulin :) Ja viinaan ja lihaan menevä pappi on musta hyvä, kun näitä rivo-mitroja ja kaappijuoppojakin tästä maasta löytyy ja paljon pahempaakin.

No sit sä et tajunnut esim. tehdä sananmuunnoksia sen puheista, siellä oli vaikka mitä hävytöntä taas. Huoh.

MUNANSAANNOKSIA???

Vierailija
27/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko Eevertti oli paras, siis ihan näyttelijäntyön monivivahteisuuden vuoksi. Se, että sieltä tulee joka kerta (edes) uusia repliikkejä, on minusta hienoa. Muutoin menee kyllä musta vähän liian paljon alapääpuolen jutuiksi, en jaksaisi sitä teemaa jatkuvasti. Eikä se hänen telkkariohjelmansakaan niin säväyttänyt.

Jos ajatellaan telkkariohjelmien sopivuutta roolihahmolleen siitä huolimatta, mikä hahmoista on kokonaisuutena hauskin tai minkälainen roolisuoritus ylipäätään on kyseessä, oli minusta jossun Feimous English todella hauska. Troublem, hihihih :D

JP oli myös hauska, Kymppitonnin tunnari on niin voittamaton. Hienosti oli tiivistetty ohjelman (kieltämättä typerä) luonne.

Vierailija
28/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani-petteriä en vaan jaksa! Se vitsi meni jo! huoh..

Uskokin rupeaa kyllästyttämään. Hirviniemen tarttis muuttaa tyyliä välillä..

Vierailija
29/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykästyin Jani-Petteriin. Miksi? Koska Jani-Petteriin on onnistuttu vangitsemaan 6-vuotiaan pojan sielunelämää humoristisella tavalla. Koska sieltä tunnistaa yhtymäkohtia omaan lapseen ja perhe-elämään, niin se huvittaa.

Vierailija
30/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa oll vanhoille ihmisille aika tyypillistä' sen itsekin kohteena olleena. Jossu ja usko mös loistvia :). Riku aivan loistava näyttelijä!!

Vierailija
31/34 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
32/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mikä susta siinä oli hauskaa?

mä diggaan törkeesti huumorista vanhana kummelijäbänä mut kristittynä toi ei vaan lähde katsoin hommaa vaikka mistä tulokulmasta.

Jotenkin mä oon varmaan liian empaattinen mut tekisi mieli kysyä Akulta et ajatteletko mitä tuo tekee esim. Markku Koiviston ex-vaimon ja lasten tulevaisuudelle... ehkä mulla menee tuo rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi yli mutta en vaan pysty repiä tuosta mitään huumoria enää.

Ole siunattu.

Vierailija
33/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varamiehen putoaminen oli sääli. Hän oli toiseksi paras.

Jossu oli tällä kertaa heikompi kuin edellisillä kerroilla, mutta yltää kolmannelle sijalle.

Hieno oli tällä kertaa jumppineen typerä.

J-P:tä ei ole voinut sietää alunperinkään ja se napakymppi oli pohjanoteeraus.

Pastori vastenmielisin kaikista, sitä samaa vain koko ajan ja se ohjelma oli korni typeryydessään ja kuin nopeasti kokoon kyhätty.

Vierailija
34/34 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaanisä on parempi kuin teidän isä ja sit siellä oli pari muun ajattelutavan edustajaa, jotka lähetettiin helvettiin. Hirviniemi on fiksumpi kuin luulin :) Ja viinaan ja lihaan menevä pappi on musta hyvä, kun näitä rivo-mitroja ja kaappijuoppojakin tästä maasta löytyy ja paljon pahempaakin.

Musta kohde on oikea ja kun sen tekee vielä oikein niin uppoohan se :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi