Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä Garnierin uusi BB-voide on aika hyvä..

Vierailija
28.01.2012 |

En ole ikinä käyttänyt mitään ns värivoiteita enkä edes puuteria missä kys mömmöä mukana, mutta nyt menin mainoslankaan ja ostin tuota.

Mukavan kevyttä, kosteuttaa ja hieman tasoittaa tosiaan ihon pintaa ja antaa "kuulautta" ja valoa.

En sitten tiedä jos huono iho, ryppyjä tms mutta mulle tää vaikuttaa riittävältä talviajan "extra"peitekosteutukselta ja olen 35v.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mulle se vaaleampi sävy on näin kesälläkin liian tumma. Se väri mikä naisella mainoksessa oli,olisi varmaan ollut sopivampi..

Vierailija
2/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki meikkini ja voiteeni on laadukkaita, kalliita merkkejä. Kaveriltani kokeilin tätä garnieria ja tummempää versiota ja oli iholleni aivan täydellinen!

Nyt päivettyneenä en kesällä muuta meikkivoidetta käytä ja aina aamuisin vaan tätä. Siinä on kosteutus ja SK samassa.

Löysin ensimmäisen markettikosmetiikan johon jäin koukkuun! (ja en ole garnierilla töissä :) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin 2 päivää ja heitin roskiin. Tulee kaamea tahmainen naama, ihan kuin olisi rasvainen jo heti meikin jälkeen, eikä edes peitä mitään. Täysin turha tuote. Ainakin rasvaisen ihon omaavat tai peittoa tarvitsevat ei tuosta hyödy mitenkään.

Vierailija
4/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihmeellinen tuote, joskin tasoittaa ihoni sävyä jonkin verran. Jokin ainesosa selkeästi ärsyttää, varmaankin voiteen C-vitamiini - kasvojen laidoille tullut pieniä punaisia näppyjä.

Olen kiinnostunut siitä, mutta rasvojen yms silikonit aiheuttavat finnejä :/

Vierailija
5/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin 2 päivää ja heitin roskiin. Tulee kaamea tahmainen naama, ihan kuin olisi rasvainen jo heti meikin jälkeen, eikä edes peitä mitään. Täysin turha tuote. Ainakin rasvaisen ihon omaavat tai peittoa tarvitsevat ei tuosta hyödy mitenkään.

vaan normaali iho ja tuote on erittäin hyvä.

Sulla on liian rasvainen lärvi tähän voiteeseen.

Vierailija
6/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei normaalisti käytetyissä kasvotuotteissa ole, niin silikonirasva naamassa tuntuu tosi lähmäiseltä ja likaiselta.

Vierailija
7/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen käyttänyt Lancomen mun budjetille ihan liian kallista sävyttävää päivävoidetta (ainoamistä merkki mistä olen löytänyt sopivan sävyn) ja tietysti ilahduin kovasti kun ostin marketista noin neljä kertaa halvemman Garnierin joka näytti toimivan yhtä hyvin ja sävykin oli hyvä - kunnes huomasin että tuote jättää oudon tahmakerroksen naamaan, ikäänkuin jonkun kelmun. Ei jotenkin imeydy ihoon.

Onko teillä kellään kokemusta esim. L'orealin vastavasta, onko samanlaista kuin tuo Garnier vai kannattaisiko sitä kenties kokeilla..?

Vierailija
8/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihmeellinen tuote, joskin tasoittaa ihoni sävyä jonkin verran. Jokin ainesosa selkeästi ärsyttää, varmaankin voiteen C-vitamiini - kasvojen laidoille tullut pieniä punaisia näppyjä.

Olen kiinnostunut siitä, mutta rasvojen yms silikonit aiheuttavat finnejä :/

Cyclohexasiloxane, joka on silikoni, löytyy ainesosalistalta.

Vierailija
9/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa siltä että tuotteessa on silikonia. Jos sitä ei normaalisti käytetyissä kasvotuotteissa ole, niin silikonirasva naamassa tuntuu tosi lähmäiseltä ja likaiselta.

yleensä, minulla ne ei yleensä lähmää vaan jättävät sellaisen kuivan samettisen pinnan. Tuossa voiteessa on silikonia mutta aika vähän. Minua häiritsee ja lähmää yleeensä erityisesti luonnonöljyt ja liiat kosteuttavat aineet voiteessa, tuossa taitaa olla viimemainittuja ainakin kun on tarkoitettu samalla päivävoiteeksi (yleensä en käytä iholleni kosteusvoitetia lainkaan kun en tarvitse).

Vierailija
10/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tuntuu sopivan mun iholle kivasti. Levittyy hyvin, on kevyt ja tekee ihon kuulaaksi. Olen hyvin vaalea, joten jos yhdistää voiteeseen vielä sen valoa tuovan primerin, niin saan posliinimaisen efektin poskipäille. Se on aika jees, kun ikää alkaa kuitenkin jo olla reippaasti päälle 30.

Vierailija
11/35 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin myös Anna-lehden välissä tullutta näytettä ja se sai näppyisen ihoni näyttämään nätiltä. Ostin tuubin, light väriä ja se on juuri sopiva nyt, kun olen saanut hieman väriä naamaan. Talvella se voi olla liian tumma, täytynee katsastaa muitten merkkien värivalikoima.

Vierailija
12/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin sitä garnierin perus, oli inhan rasvainen eikä peittänyt. Sen jälkeen oon kokeillut lähes kaikki BB-voiteet mitä saa Suomen markkinoilta, en löytänyt hyvää.

Mutta nyt löytyi, ja yllättäen garnierilta, mutta se rasvaiselle ja sekaiholle tarkoitettu versio. Se peittää tosi paljon paremmin kuin normaalin ihon versio, eikä tee lähmäpintaa tai tarvi puuteria päälle.

Vierailija
13/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärelläni jo kerran käyttö riitti näppyihin silmän ympärillä.

Vierailija
14/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä, että voide sopeutuu ihon omaan väriin. Mulla on rosacea, eli ei tollainen voide mitään auta.

Ihon punaiset kohdat paistaa sieltä läpi päivän mittaan.

Vierailija
15/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskottavia "vertaistodistuksia" olette saaneet kyhättyä – jopa ne pari epäilevää äänensävyä väliin...

Tiedoksi teille muille; Garnier, l'Oréal, Lancôme ovat kaikki samaa puljua ja myyvät käytännössä ihan samaa kamaa pakattuna eri kohdeaudienssien maun mukaisesti eri hintaisiin purnukoihin (no, Lancômeen saatetaan ruikkaista hieman kalliimpaa sivettikissan anaalieritettä tms.). Mielenkiintoista, että tähän keskusteluun on osunut niin paljon kokemuksia juuri näistä merkeistä...

Vierailija
16/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en varmasti osta.

Vierailija
17/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä, että voide sopeutuu ihon omaan väriin. Mulla on rosacea, eli ei tollainen voide mitään auta.

Ihon punaiset kohdat paistaa sieltä läpi päivän mittaan.

Mulla myös aika paha rosacea, ja oon tyytyväinen tuohon sekaihon Garnierin tuotteeseen. Peittää ihan siinä missä keskipeittävä meikkivoide, eikä mitenkään tosiaan sopeudu punaiseen ihoon.

Vierailija
18/35 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskottavia "vertaistodistuksia" olette saaneet kyhättyä – jopa ne pari epäilevää äänensävyä väliin...

Tiedoksi teille muille; Garnier, l'Oréal, Lancôme ovat kaikki samaa puljua ja myyvät käytännössä ihan samaa kamaa pakattuna eri kohdeaudienssien maun mukaisesti eri hintaisiin purnukoihin (no, Lancômeen saatetaan ruikkaista hieman kalliimpaa sivettikissan anaalieritettä tms.). Mielenkiintoista, että tähän keskusteluun on osunut niin paljon kokemuksia juuri näistä merkeistä...

Niin näistä merkeistä on varmaan kokemuksia, koska useimmat ostaa näitä tuotteita ihan normi päivittäistavarakauppareissuilla, ja niistä Prismoista ja Citymarketeista saa esim. Garnieria ja L'Orealia.

Eikä ne toki pelkästään ole samaa tuotetta eri purnukoissa. Esim. jos kokeilet Garnierin tavallista BB-voidetta tai rasvaisen ihon versiota niin sekä peittävyys että koostumus on ihan erilaisia. Joskus on toki niin, että Lancomen kehittämää tuotetta on alettu myydä L'Oreal Paris merkin alla marketeissa, käytännössä samalla koostumuksella, mutta tämä ei ole mikään sääntö todellakaan että aina Lancome ja L'Oreal sama.

Vierailija
19/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin jotain lehden mukana tullutta näytettä. Hyvä koostumus jne, mutta ihan väärä väri oli mun naamalle, olin kiva porkkana.

Vierailija
20/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli näyte muistaaksnei Anna-lehden, vai olikohan Elle, välissä ja sävy oli se light ja sitä ostin tuubillisen.

Toinen sävy on medium ja enpä tiedä onko niitä ede smuita sävyjä..

Olen punaruskeahiuksinen ja vaaleaihoinen.

ap

Kokeilin jotain lehden mukana tullutta näytettä. Hyvä koostumus jne, mutta ihan väärä väri oli mun naamalle, olin kiva porkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan