Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää tavata erästä ystävääni. Miten katkaisen yhteyden?

Vierailija
04.06.2025 |

On tosi vaikeaa tavallaan konkreettisesti katkaista välit koska kyllä on välittämisen tunteita edelleen ja tuntuu pahalta. Kuitenkin samaan aikaan tuntuu huonolta enää yrittää. Viimeksi en saanut henkeä ja itkin itsekseni kun olin ollut hänen luonaan. Jotenkin se meidän välinen yhteys on nykyään hyvin ahdistavaa. En vain kykene enää miellyttämään tai pienentämään itseäni. En ymmärrä miksi edes muutun hänen lähellään, ei vain ole luontevaa.

Olen aina ollut hieman alakynnessä häneen verrattuna mutta kuitenkin on meillä hyviäkin muistoja. Ei ne kuitenkaan enää kanna vaikka kuinka paljon olemme kokeneet yhdessä useita useita vuosia. 

En enää pysty soittamaan hänelle tai näkemään. Se nostaa kurkkuun epämiellyttävän tunteen. On ihan selvä asia ettei tämä suhde enää ole hyväksi mitenkään. 

Kunpa saisin rohkeutta vain katkaista tämän. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ja onneksi korona-aika oli loistava tekosyy olla mahdollisimman vähän tekemisissä ja lopulta jättää vastaamatta kokonaan näennäisen riidan vuoksi. Tuo oli vain jäävuoren huippu oikeasti mutta pääsinpä viimein eroon. Aivan liian pitkään kyllä meni

Vierailija
2/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvi soittaa, viestitellä eikä todellakaan mennä kylään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa. Se 20-luvun tapa jättää toinen. Miksi se ei kävisi kaverisuhteeseenkin? 

Vierailija
4/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää soittanut enkä viestitellyt ja perunut paljon tapaamisia. Enää en pysty näkemään, en vaikka joku osa vielä haluaisi välillä nähdä mutta en vain pysty enää. Pelkään hänen suuttuvan ja kertovan arkaluontoisia asioista jos katkaisen välit. Ehkei niin ole mutta riski on kyllä.. Siksi olisi helpointa että tämä vain kuihtuu kokoon. Välillä laittaa kuitenkin viestiä itse ja pyytää kylään. Joko olen rehellinen tai sitten todella kylmä. Rehellinen olisi kyllä parhain vaihtoehto kuitenkin. En halua jatkaa näin. - ap

Vierailija
5/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä arksluontoisia asioita? Olet ne hänellekin kertonut, joten tuskin ovat kovin arkoja. 

Vierailija
6/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tunne. Olen huomannut sun pienentymisen tarpeesi. Yhteistä ei ole. Pyrkyri ja realisti-minimalisti.

Vierailija
7/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kokemuksesta sanoa että jos on tarpeeksi mulkkuja ystäviä, ei siinä paina ne arkaluontoisten asioiden kiristyksetkään, jos oikeasti haluaa eroon. Kerran olen päässyt ja menihän siinä maine pitkäksi aikaa, mutta oli sen arvoista.

Vierailija
8/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kokemuksesta sanoa että jos on tarpeeksi mulkkuja ystäviä, ei siinä paina ne arkaluontoisten asioiden kiristyksetkään, jos oikeasti haluaa eroon. Kerran olen päässyt ja menihän siinä maine pitkäksi aikaa, mutta oli sen arvoista.

No joo mietin kyllä sitäkin että ihan sama sitten lopulta. Olkoot vihainen tai mitä vain, totuus on kuitenkin se, etten pysty jatkamaan tätä suhdetta. Se voi olla helpotus hänellekin tai miten vain. - ap

Vierailija
9/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan aina että nyt ei ole aikaa, jos hän koittaa tapaamista. Ei se kovin pitkään jaksa ehdotella.

Vierailija
10/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö se ystäväsi sun seurasta kuitenkin? Onko tämä ahdistus vain sun puolella?

Vierailija
11/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää soittanut enkä viestitellyt ja perunut paljon tapaamisia. Enää en pysty näkemään, en vaikka joku osa vielä haluaisi välillä nähdä mutta en vain pysty enää. Pelkään hänen suuttuvan ja kertovan arkaluontoisia asioista jos katkaisen välit. Ehkei niin ole mutta riski on kyllä.. Siksi olisi helpointa että tämä vain kuihtuu kokoon. Välillä laittaa kuitenkin viestiä itse ja pyytää kylään. Joko olen rehellinen tai sitten todella kylmä. Rehellinen olisi kyllä parhain vaihtoehto kuitenkin. En halua jatkaa näin. - ap

Miksi hän suuttuisi?

Vierailija
12/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-No -winner- täällä moi, olihan tämä se Sanna on vapaa -ohjelm..

*tuut* *tuut* *tuut*

-... siis, mitä helkkaria? Soitto estetty. Etsimääsi puhelinnumeroa ei voi näyttää :DDDDDD Only in Persuvauvalandia :DDDDD

-winner-

Onko sulla lääkkeet ottamatta?

Vierailija
13/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että kiitos ja se on moro. Ystävyys tullut tiensä päähän. Estät, jos jää vänkäämään vastaan.

Vierailija
14/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille kirje ja sano että et jaksa tavata sitä enää.

Vierailija
15/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikeaa, tiedän, varsinkin jos on kiltti ihminen. Itsellä mennyt välit lopullisesti kun ahdistukseni kasvanut niin suureksi että vain kävelen ulos enkä enää vastaa viesteihin. Helppoa jos asuu eri kaupungissa niin ei tarvi enää nähdä. Pikku riita auttaa erkaantumaan. Ei ne ystävät kauaa jää roikkumaan. Jokaisella oma elämä. 

Vierailija
16/16 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on ollut niitä hyviäkin hetkiä? Onko tässä kyse jostain tapailusuhteesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan