Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä Garnierin uusi BB-voide on aika hyvä..

Vierailija
28.01.2012 |

En ole ikinä käyttänyt mitään ns värivoiteita enkä edes puuteria missä kys mömmöä mukana, mutta nyt menin mainoslankaan ja ostin tuota.

Mukavan kevyttä, kosteuttaa ja hieman tasoittaa tosiaan ihon pintaa ja antaa "kuulautta" ja valoa.

En sitten tiedä jos huono iho, ryppyjä tms mutta mulle tää vaikuttaa riittävältä talviajan "extra"peitekosteutukselta ja olen 35v.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä jos huono iho, ryppyjä tms

meikillä peitetä. Pitäisi olla aikamoista sentin vahvuista kittiä. Ihin väriä tasoitetaan, kuten sinäkin olet omaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin "täyttävät" mahdolliset ryppyjuonteet?! ja sitä tarkoitin tuolla kommentillani.

Mekanismia en nyt päähäni saa mutta kun mm Elle-lehteä tilaan ja kannesta kanteen luen niin tokihan kaikki "humpuukiainemainoksetkin" huomaan.

ap

En sitten tiedä jos huono iho, ryppyjä tms

meikillä peitetä. Pitäisi olla aikamoista sentin vahvuista kittiä. Ihin väriä tasoitetaan, kuten sinäkin olet omaasi.

Vierailija
24/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannut kyllä mitään erikoista, mutta laitoinkin varovasti näin ekalla kerralla ettei tule mitään allergista reaktiota.

Aijotko ap käyttää tuoon päälle vielä puuteria ja muuta meikkiä... itse en jaksa meikata mutta voiteen nyt voisin hieroa naamaani...

Vierailija
25/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttavat nin asetelluilta nuo sanat.

Vierailija
26/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihmeellinen tuote, joskin tasoittaa ihoni sävyä jonkin verran. Jokin ainesosa selkeästi ärsyttää, varmaankin voiteen C-vitamiini - kasvojen laidoille tullut pieniä punaisia näppyjä.

Vierailija
27/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään laitoin vain tuota nokareen verran kasvoilleni, ei kiillä tms joten periaatteessa vaikuttais siltä etten puuteriakaan tarvitse päälle..ja ainakaan vielä ei ole tullut mitään ikäviä ihoreaktioita.

ap

vaikuttavat nin asetelluilta nuo sanat.

Vierailija
28/35 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei riitä kosteutukseen omalle iholleni alkuunkaan, vaatii kosteusvoiteen/seerumin alle. 37-v normaali-iho.

Vierailija
29/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ekaa kertaa käytössä, kun on jo tullut rusketusta tarpeeksi. Ihan hyvältä näytti ja kiva nopea ihon freesaus siitä syntyi. Hehkuva ja tasainen sävy, näytti kyllä todella luonnolliselta ja näkymättö,ältä kaunistajalta.

Pakko kyllä käydä hankkimassa joku silkkinen ohut irtopuuteri, jota voi kevyesti vedelleä tuon päälle. Muuten en saa poskipunaa levittymään tasaisesti ja iho kiilteli otsasta hieman liikaa makuuni.

Nyt huomasin keskusteluista, että moni on saanut tuotteesta ihottumaa. Hieman jännittää saanko minä. Kerran olen saanut jostain lumenen sävyttävästä päivävoiteesta.

Vierailija
30/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti, joten päivittäin en meikkaa, mutta jos mennään lapsen kanssa ihmisten ilmoille olen laittanut bb-voidetta, hipauksen poskipunaa ja ripsarin ja heti on siisti ja "meikattu" olo. Mitään allergisia reaktioita en ole saanut ja voide on perusterveelle, joskin hieman punoittavalle iholleni juuri sopivan peittävä.

Vierailija
31/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti, joten päivittäin en meikkaa, mutta jos mennään lapsen kanssa ihmisten ilmoille olen laittanut bb-voidetta, hipauksen poskipunaa ja ripsarin ja heti on siisti ja "meikattu" olo. Mitään allergisia reaktioita en ole saanut ja voide on perusterveelle, joskin hieman punoittavalle iholleni juuri sopivan peittävä.

oletko koittanut l'orealin vastaavaa? ajattelin koittaa sitäkin, mutta nyt tuo garnierin vielä miellyttää :)

Vierailija
32/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nyt kesällä se on ollut tosi mukava käyttää, kun meikkikerroksesta tulee ohut ja on vielä aurinkosuojakin. Lisäksi kyllä laitan hiukan irtopuuteria ettei naama kiillä.

Vierailija
33/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko koittanut l'orealin vastaavaa? ajattelin koittaa sitäkin, mutta nyt tuo garnierin vielä miellyttää :)

Olen kalmankalpea ja pelkäsin, että vaaleakin olisi minulle liian tumma, mutta on juuri sopiva. Ajattelin kokeilla L'Orealin versiota, kun nykyinen purkki on tyhjä, mutta siihen menee varmaan vielä pari kuukautta.

Vierailija
34/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi otin tummemman, sillä kesällä tuo vaalea olisi varmasti ollut liian kalpea minulle, nyt kun pääsin testaamaan. Tulisi todella meikattu olo liian vaaleassa pohjassa. Ehkä sitten syksyllä voisin koittaa sitä. Ostin omani tarjoustalosta kympillä, ei järin kallista kosmetiikkaa!

Pitäisi saada näyte siitä l'orealista, niin voisi vertailla. Minkähän lehden väleissä niitä voisi olla, jos joku tietäisi?

Vierailija
35/35 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla oikein ikinä meikata naaman ihoa, kun pelottaa että akneihoni vain huononee siitä, ku ei saa hengittää. aina oon pelänny et muut meikkavoiteet heti tukkii ihohuokoset ja saa käyttää montaa eri ainetta niiden kaa et hyvälle näyttäs...

mut nyt sitte ostin ku siinä kerta on kosteusvoidetta yms... kuulosti hyvälle yhdistelmälle. :D ettei oo liikaa kaikkee tököttii iholla.

mul on todella kalpee iho mut ainaki toi vaalee sävy on kesäiholle toiminu. voi olla et toi on ehkä vähän tummahko talvella...

on vaan ihanaa ku ainaki vaikuttas sile et ihoni sietää ton kiukkuumatta heti. uskaltaa usemamminki ku pelkkiin juhliin laittautuu kasvojen ihonki puolesta. akneni on siis suht rauhottunu mut iho punottaa.

laitan tota yleensä aika reippaasti ja annan kuivuu hetken. toimii silloin sellasenaan, ilman puuterin tms lisäämistä :) peittää tarpeeks ja tulee laitettu olo.

mut nojoo. talven kalpeempaa ihoa odotellessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi