Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies myönsi että on suhteemme aika rakastanut myös exäänsä.

Vierailija
28.01.2012 |

Olemme kolme vuotta olleet yhdessä ja eilen myönsi että vasta vuosi sitten on unohtanut exänsä. Naimisissa olemme olleet yli vuoden. Nyt on niin huijattu olo. Nyt ymmärrän miks on ollut pakko kysellä exän kuulumisia ja yms. soittelua. Miksi vertasi mua siihen. Miksi puhui kännissä siitä yms. Exä on naimisissa, mutta tuntuu että sekin on yrittänyt miestäni.Tuntuu että tässä suhteessa on ollut yksi liikaa ja se on ollut minä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tuntemuksia. Mustasukkaisuus tuntuu siltä kuin olisi jo tullut hylätyksi, vaikka oikeasti ap:n elämästä ei ole puuttunut mitään - jos hän ei olisi saanut tietää että rakkalla on ollut toinenkin mielessä, hän ei olisi osannut sitä mistään päätelläkään.

Mutta kun sai tietää... aargh, miten se kirpaisee. Ymmärrän.

Pitäisi kuitenkin muistaa, että ihmiselle ON vastoin luuloja mahdollista rakastaa kahta ihmistä yhtä aikaa. Ehkä eri lailla, ja erilaisin haluin tai haavein - toista nostalgisesti toista tulevaisuuteen sitoutuen jne.

Vierailija
2/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kuitenkin muistaa, että ihmiselle ON vastoin luuloja mahdollista rakastaa kahta ihmistä yhtä aikaa. Ehkä eri lailla, ja erilaisin haluin tai haavein - toista nostalgisesti toista tulevaisuuteen sitoutuen jne.

[/quote]

Varsinkin sellaisissa eroissa, joissa on pitkään mietitty lähdetäänkö eri teille vai ei, voi pitkään olla toista kohtaan rakkauden tunteita. Näin minulla ja minun miehelläkin, kummankin erosta kolme vuotta ja kumpikin rakastamme ja kaipaammekin exiämme vaikka emme haluaisikaan enää heitä takaisin.

Näin se vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroja on silti.

Miehelläsi meni aikaa, että ehti säätämään aivonsa rakastamaan kahta naista yhtä aikaa. Hyväksy tilanne ja elä tätä hetkeä. Mies voi olla sinulle uskollinen ja exä:n paikka voi jäädä sydämeen, menneisyyteen. Vai haluaisitko mieluummin pinnallisen ja rakastamaan kykenemättömän miehen?

Vierailija
4/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä alttarilla papin ja seurakunnan edessä olet kuunnellut, miten mies lupaa rakastaa sinua, ja vain sinua, ja samalla haikaillut exänsä perään. Ja suku hymistellyt, että hyvä kun otti toisen vaimon, jos vaikka pääsis suuresta rakkaudestaan yli. Jos itse olisin tilanteessasi, tuntisin oloni aivan varmasti petetyksi.

Oletko keskustellut asiasta enemmän miehen kanssa?

Vierailija
5/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sinua ja arvostaa eniten myös, koska halusi olla rehellinen.

Minä en usko, että isäni koskaan rakkasi täysin rakastamasta myös äitiäni.

Vierailija
6/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisi maa viety alta. Voinko enää luottaa mieheeni? Vihaan sitä exää niin että voisin räjähtää...

Vierailija
7/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin olisi maa viety alta. Voinko enää luottaa mieheeni? Vihaan sitä exää niin että voisin räjähtää...

Vierailija
8/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän suhteensa alussa soitti minulla ja sanoi, että ei tapaa naista enää jos en halua. En itse halunnut miehestä mitään joten kehoitin vain jatkamaan tapailua.

Olimme yhteydessä epäsäännöllisen säännöllisesti, kävimme joskus yhdessä lounaalla ja vasta myöhemmin selvisi, että haaveili edelleen minusta ja piti yhteyttä / tavattiin salaa (en siis tiennyt ettei uusi tyttöystävä tiennyt mitään ja tapaamiset olivat aivan viattomia).

Menivät naimisiin ja perustivat perheen, silti kuulema haaveilee minusta välillä ja vaimonsa on se kakkosvaihtoehto kun minua ei saa.

Aika kurja olo sen vaimon puolesta :(

(ja lopetin lounastelut ym. kun minulle selvisi, ettei uusi kumppani tiedä asiasta mitään ja kun exä kertoi, että tappelevat minusta aina välillä kun uusi kumppani on mustasukkainen - ja ilmeisesti ihan aiheesta).

Vierailija
9/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät eroa turhaan elli joku erittäin hyvä syy eroon on kai ollut.

Ihmisellä on aina taipumus haaveilla siitä, mitä ei ole. Miehesi nyt vain muisteli kauniita asioita exästään vaikka ehkä itsekin ymmärsi, ettei asia ollut ihan niin ruusuinen.. Vai?

Ehkä voit jutella miehen kanssa ja kysyä näistä asioista ja etenkin, että olisiko hän ihan tosissaan halunnut esimerkiksi jatkaa exän kanssa ja jos ei niin mikä on se todellinen syy siihen, että haaveili tästä?!

Ajan takaa sitä, että oliko menetys ollut niin iso pala, että hän pelkäsi rakastua sinuun (klisee, joo)? Ero on aina iso kriisi ja tuo painetta seuraavaan suhteeseen.

Vierailija
10/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän suhteensa alussa soitti minulla ja sanoi, että ei tapaa naista enää jos en halua. En itse halunnut miehestä mitään joten kehoitin vain jatkamaan tapailua.

Olimme yhteydessä epäsäännöllisen säännöllisesti, kävimme joskus yhdessä lounaalla ja vasta myöhemmin selvisi, että haaveili edelleen minusta ja piti yhteyttä / tavattiin salaa (en siis tiennyt ettei uusi tyttöystävä tiennyt mitään ja tapaamiset olivat aivan viattomia).

Menivät naimisiin ja perustivat perheen, silti kuulema haaveilee minusta välillä ja vaimonsa on se kakkosvaihtoehto kun minua ei saa.

(ja lopetin lounastelut ym. kun minulle selvisi, ettei uusi kumppani tiedä asiasta mitään ja kun exä kertoi, että tappelevat minusta aina välillä kun uusi kumppani on mustasukkainen - ja ilmeisesti ihan aiheesta).

Ex käyttäytyi samalla tavalla ja tiedän, etten ollut ainoa jota hän tapaili nykyisensä selän takana. Mies petti varmaan kaksi vuotta nykyistä (ainakin, sen jälkeisestä ajasta en tiedä) naistaan. Tapailin exää paremman puutteesta, mutta hän olisi halunnut enemmän.

Huvittaa vain kun naisella on fb:ssä vuosiluku, jolloin ovat alkaneet olla yhdessä. No, 20 muuta naista varmaan ovat olleet ainakin alkuvuosina myös miehen kanssa. :) En sääli naista, koska kun lähtee suhteeseen varatun kanssa, niin saa varautua tulemaan itsekin petetyksi.

Ap:n kohdalla ei ilmeisesti ollut pettämistä aluksi?

Vierailija
11/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni haluaisi minut takaisin, on halunnut siitä asti kun jätin hänet.

Meitä kun yhdistää myös lapsi. Tuskin pystyy rakastamaan ketään niin kuin minua.

Vierailija
12/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex käyttäytyi samalla tavalla ja tiedän, etten ollut ainoa jota hän tapaili nykyisensä selän takana. Mies petti varmaan kaksi vuotta nykyistä (ainakin, sen jälkeisestä ajasta en tiedä) naistaan. Tapailin exää paremman puutteesta, mutta hän olisi halunnut enemmän.

Huvittaa vain kun naisella on fb:ssä vuosiluku, jolloin ovat alkaneet olla yhdessä. No, 20 muuta naista varmaan ovat olleet ainakin alkuvuosina myös miehen kanssa. :) En sääli naista, koska kun lähtee suhteeseen varatun kanssa, niin saa varautua tulemaan itsekin petetyksi.

Ap:n kohdalla ei ilmeisesti ollut pettämistä aluksi?

eikä ollut ns. pettäjäainesta vaan varsin kunnollinen mies (ei olisi siis minunkaan kanssani pettänyt nykyistä, halusi vain pitää yhteyttä ja tavata kaverina - kunnes sitten tunnusti tunteensa). Näin jälkikäteen ajateltuna täydellinen perheenisä ja oikea ihanneaviomies.

Mutta minä halusin hieman jännitystä elämään :)

Vierailija
13/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että meidän rakkaus on sitä suurta rakkautta, mistä mies aina puhui, mutta tarkoittikin exäänsä. Ja kaikki ne runot ym oli sille.

Vierailija
14/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä soiteltu exälle, terveisiä anopilta ym. Kaikki tietää siis että mies on haikaillu exäänsä. Ilmankos mulle on virnuiltu.

Vierailija
15/20 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tyhmä luulin että niin on ollut kokoajan. Häätkin oli pelkkä vitsi, jos samalla ajatteli jotain toista.

Vierailija
16/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on liitto kariutunut kun ukko saanut itsensä kuntoon.Ja btw.vinkiksi että tunteitaan ei voi paeta ja toisinaan tyhmät ihmiset käyttävät toisia ikään kuin tukikeppeinä.Huutelevat sitten totuudet seinille muutaman vuode jälkeen kun suhde on vähän "lässähtäny" ja näihin kuuluu tää "ehkä mä en oo koskaan ollu suhun rakastunu","sähän se avioon halusit" jne jne.Kannattaa kysyä suoraan onkonpäässyt suhteesta yli ja tarkentaa vielä näitä kysymyksiä siten että pussiin puhumisen mahdollisuus tulee eteen. Aina ei myöskään kannata uskoa jos toinen sanoo että exällä oli ongelmia tms tai etenkään näitä että exä on hullu.Aina on haikailu sillon mukana!

Vierailija
17/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ootte paukauttaneet noin nopeasti naimisiin?

Vierailija
18/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2012 klo 14:20"]exäni haluaisi minut takaisin, on halunnut siitä asti kun jätin hänet.

Meitä kun yhdistää myös lapsi. Tuskin pystyy rakastamaan ketään niin kuin minua.
[/quote]
Oi, olet korvaamaton. NOT. Mutta itsetunto tuntuu olevan ainakin kohdillaan.

Vierailija
19/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kertonyt heti että voisitte yhdessä puida asiaa. Mulla menis myös luottamus tollasesta salailusta. En voi kuvitella miltä susta nyt tuntuu, itse olisin ihan palasina. En osaa sanoa muuta kuin että keskustelkaa ja pyydä olemaan rehellisempi. Tsemppiä

Vierailija
20/20 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2012 klo 14:30"]

Ja minä tyhmä luulin että niin on ollut kokoajan. Häätkin oli pelkkä vitsi, jos samalla ajatteli jotain toista.

[/quote]

Hääthän ovat nykyään mitä suurimmalla todennäköisyydellä pelkkä vitsi. Vihkikaavassa pitäisi lukea "ja rakastaa sinua myötämäessä, ekassa vastamäessä sit erotaan, tai ehkä jo sitä ennen jos kasvetaan erilleen taii muuten vaan natsaa joku toinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi