Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis koska tolla Minttu Mustakalliolla on se laskettuaika?

Vierailija
28.01.2012 |

Mä oon vasta viikolla 29, mutta vauvamasu on jo paljon suurempi, kuin Mintulla tuossa kuvassa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1485201/nain-pyorea-on-min…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastatteluohjelmassa ja en huomannu olenkaan, et oli raskaana. Olen kans viikolla 30 raskaana ja taitaa olla saman kokonen maha kuin Mintulla tuossa kuvassa.

Tosin Minttu on tosi pitkä ja minä vain 150 cm. Mulla kaikki kasvaa ulos päin. Ei ole syvää lantiota jonne vauva voisi kadota ja olen saanut 4,5 kilosia lapsia. Tosin saattaa tuo Mintun vauvakin olla iso. Mistäpä minä tiedän...

Vierailija
2/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mahan sf-mitta tässä 3. raskaudessa oli loppusuoralla 31 eli pieni masu oli. Toisaalta ei vauvakaan suuren suuri ollut, 2,9kg. Mutta ihan normi raskaus kaikkinensa. Pitkä tosin olen 177cm, liekö sillä jotain merkitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan esikoista odottaessa masu hirveesti kasvanut. Raskauden alkoi huomata masusta vasta tuolla odotusajan puolivälissä, mutta annas olla, kun tulin toisen kerran paksuksi, niin raskausmahakin erottui selvästi jo viikolla 12.

Vierailija
4/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan esikoista odottaessa masu hirveesti kasvanut. Raskauden alkoi huomata masusta vasta tuolla odotusajan puolivälissä, mutta annas olla, kun tulin toisen kerran paksuksi, niin raskausmahakin erottui selvästi jo viikolla 12.

Syntyneet v. 2006 ja 2008.

Vierailija
5/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain haastattelussa sanoi, ettei aio kertoa laskettua aikaa. Mulla on varmaan saman kokonen maha ja viikolla 33 mennään.

Vierailija
6/6 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyneet v. 2006 ja 2008.

Tää oli ylläri pylläri mullekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi