Wannabe-rkas samaistuu hyväosaisiin...ov
Läheltä seuranneena kahta ihmistä, toinen tavallinen toimihenkilö, jolla ei koskaa rahaa mihinkään (puheet tällaisia). Puoliso pitkäaikaistyötön. toinen on lähinnä tukityöllisyyshommissa ollut, molemmat en nyt sanoisi suoraan kokoomusta kannattavia, mutta enemmän oikealle kuin vasemmalle kuitenkin kallellaan. Mietin vain, että minkähän perusteella? "Tarttuuko" se hyväosaisuus jotenkin tuota kautta vai...=)
Kommentit (10)
koska kannatan työtekoa en lusmuilua. Mikään hyväosainen en ole, enkä hyvä palkkainen. Aina olen töitä tehnyt ja niitä löytänyt.
Vasemmistolta on lähtöisin kaikki asiat joita en kannata. Mm. subjektiivinen päivähoito-oikeus (turha rasite kuntataloudelle) ja perheverotuksen/lapsivähennysten poistaminen.
Kaikki ei voi olla hommissa valitiolla tai kunnissa. Tarvitaan niitä rikkaita ja fiksuja yritysten omistajia ja perustajia.
mutta siis eihän työtön voi samaistua mitenkään yrittäjiin tai hyväosaisiin?? Jos on pitkäaikaistyötön, niin en ymmärrä miten voi mitenkään kannattaa oikeistoa? ap
valitsi ystävänsäkin sen mukaan että olivat lääkäreiden ja arkkitehtien vaimoja...
Päinvastoin, ay-liike ja paperimiehet ajoivat paperiteollisuuden pois Suomesta älyttömillä palkoillaan. Fiksu työtön on oikeistolainen.
valitsi ystävänsäkin sen mukaan että olivat lääkäreiden ja arkkitehtien vaimoja...
Päinvastoin, ay-liike ja paperimiehet ajoivat paperiteollisuuden pois Suomesta älyttömillä palkoillaan. Fiksu työtön on oikeistolainen.
kuitenkin sitä suosia, joka ei ole viemässä ainoaa elantoaan=työttömyyskorvausta. Toki työlliset kannattaakin eri tahoja sitten.
rikkailla kokoomusrouvilla. Alunperin hänestä piti tulla hammaslääkäri, mutta ei päässyt lääkikseen. Ylioppilastutkinnon tärkeydestä ja korkeasta koulutuksesta jaksoikin paasata loputtomiin.
Kuvittelevat varmaan rikkauden tarttuvan. Nykyään on noita typeriä enemmänkin.
Katsotaan vain tv:stä turhanpäiväisiä ohjelmia, ei tiedetä eikä välitetä mistään mitään. Ja sehän sopii kokoomuslaisille, voi viedä porukkaa kuin pässiä narussa, kun mitään ei osata vaatia poliitikoilta.
Kuvittelevat varmaan rikkauden tarttuvan. Nykyään on noita typeriä enemmänkin.
Muiden menestys ei ole yksilöltä pois, vaan käynnistää ketjun jossa monen käteen jää jotain, tai näyttää vähintäänkin esimerkkiä.
Suomessa varakkuus on synti ja jos sitä havaitaan, kihistään ja pihistään, kun pitäisi miettiä miten voisin itsekin päästä samaan.
koska kannatan työtekoa en lusmuilua. Mikään hyväosainen en ole, enkä hyvä palkkainen. Aina olen töitä tehnyt ja niitä löytänyt.
Vasemmistolta on lähtöisin kaikki asiat joita en kannata. Mm. subjektiivinen päivähoito-oikeus (turha rasite kuntataloudelle) ja perheverotuksen/lapsivähennysten poistaminen.
Kaikki ei voi olla hommissa valitiolla tai kunnissa. Tarvitaan niitä rikkaita ja fiksuja yritysten omistajia ja perustajia.