Ei niin kiva äitienpäivän aatto
Olimme lasten kanssa mummolassa pari yötä ja tänään palasimme kotiin. Jääkaappi tyhjänä ja mies ihmetteli, että en sitten käynyt kaupassa tullessani tai tuonut hänelle pitsaa!! Kukista ja kakusta turha edes unelmoida.
Niin että ihanaa äitienpäivää minulle.
Kommentit (25)
Se on vasta huomenna. Turha ennakoida ja olla marttyyri.
Tilaa pizzaa kotiin kuljetuksella teille kaikille, ja kun annat ukon eteen hänen oman siivun/pizzan, niin sanot suoraan että huomen aamulla sitten sinä nuolet, ja tuot kakun ja kukat sänkyyn sen jälkeen. Että hyvää ruokahalua rakas!
Oliko mies syönyt lasten vanukkaat?
Uusi juhlapäivä, äitienpäiväaatto.
Eihän tossa vielä mitään ole menetetty. Sinäkin alat vaan kertomaan niitä vaatimuksiasi suoraan etkä odota että hän on joku ajatusten lukija.
Leivo mies kakun sisään ja syötä lapsille
Vierailija kirjoitti:
Tilaa pizzaa kotiin kuljetuksella teille kaikille, ja kun annat ukon eteen hänen oman siivun/pizzan, niin sanot suoraan että huomen aamulla sitten sinä nuolet, ja tuot kakun ja kukat sänkyyn sen jälkeen. Että hyvää ruokahalua rakas!
Heh, ja mies on kiltti poika ja tottelee?
En minäkään ostaisi kukkia jos ei pitsaa tuoda ensin!
Käske mies kauppaan ja lapset tekemään kakku, itse voit syödä sohvalla ITSELLESI tilaamaasi pitsaa.
Vali vali, aloitit sitten aikaisemmin. Rankka päivä huomenna lapsillesi. Häpeä itseäsi.
Tyhmä trolli,tosi tyhmä.
Keksi parempia 😐😐
Vierailija kirjoitti:
"Mies pilasi äitienpäivän" -spämmääjät aloittaa aikaisin.
Tämäpä justiin.
Mistä näin ajattelemattomia ihmisiä löytyy, sekin oli surkea tarina kun äiti huolehti jouluna kaikille lahjat muttei saanut itselle mitään..
Miksi palasit jo nyt etkä vasta su iltana? Oisit antanut miehen olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Käske mies kauppaan ja lapset tekemään kakku, itse voit syödä sohvalla ITSELLESI tilaamaasi pitsaa.
Juuri näin. Älä leiki marttyyriä vaan toimi. Komenna mies auton rattiin ja lykkää muksut takapenkille, sitten luuri kätöseen ja pizza hakuun. Ei voi olla noin vaikeaa tämä ihmisen elämä.
"Mies pilasi äitienpäivän" -spämmääjät aloittaa aikaisin.