Mies, mitä häpeät naisessasi?
Itse häpeän vaimoni pukeutumista ja tyhmyyden paljastavia letkautuksia. Luulee pukeutuvansa trendikkäästi ja muotitietoisesti, mutta vaatteet on jotain ihan muuta. Häpeän myös yleistiedon puutetta.
Kommentit (28)
Vaimoni on kaunis hoikka itseäni lähes 10v nuorempi ja pukeutuu seksikkäästi. On lisäksi alallaan huippua ja kerää kateuspisteitä muilta naisilta. Saa myös tunnustusta niiltä muilta naisilta, joiden sanomisia ei kateus estä. Tapailemani "toinen nainen" on myös päät kääntävä ilmestys.
Tosimiehellä pitäis olla ainakin neljä, ja satunnaispanot päälle.
Tarvetta kyllä olisi uusille tuttavuuksille, mutta katsellaan tuossa keväämmällä, kun alkaa hormoonit hyrräämään :).
saitpa pohtimaan asiaa en kyllä yhtäkkiä hoksaa mitään mistä pitäisi hävetä
jos ei ole mitään hävettävää. Vai onko tämä teille täydellisen naisen omaaville jotain itsetunnon pönkitystä?
Vaimoni on todella tyhmä ja ruma. Pukeutuukin aivan järkyttävästi aina lenkkareihin ja 10 vuotta vanhoihin farkkuihin jotka kellertävät ja ovat polvista pussilla.
No minä näytänki rinnalla sitten todella hyvältä vaikka olen ihan tavis :)
Itse häpeän vaimoni pukeutumista ja tyhmyyden paljastavia letkautuksia. Luulee pukeutuvansa trendikkäästi ja muotitietoisesti, mutta vaatteet on jotain ihan muuta. Häpeän myös yleistiedon puutetta.
ansaitsevat ;).
Mies, joka kirjoittaa hormonit kahdella o-kirjaimella, ei ansaitse fiksua naista. Kahdesta tai useammasta puhumattakaan ;).
Eihän vaimoni tietenkään täydellinen ole, mutta en myöskään häpeä hänessä mitään.
Mies, joka kirjoittaa hormonit kahdella o-kirjaimella, ei ansaitse fiksua naista. Kahdesta tai useammasta puhumattakaan ;).
Kumpi O jätetään pois? Itsekin olet sanan kirjoittanut kahdella o kirjaimella, vaikka ne eivät olekaan peräkkäin
... kieriskelen itsesäälissä, kun menin tuon kirjoittamaan väärin. Pitäisikö rangaista itseäni selibatilla?
Esim. urkuharmooni. lähdesana on kuitenkin kirjoitettu vain yhdellä oolla eli harmony. Suomeksi harmooni.
painu vittuun näiltä sivuilta pilikun nussia,jos sulla on akka kai nait sitäki kirjamellisesti,vituttaa tuommoset.
otat kaikki niin kirjamellisesti kai luet näitä vaan ja etsit kirjoitus virheitä? kai sun akkas pitää olla kirjamellisesti ennen kuin nait häntä ja tuskin sulla akkaa on ku oot pilkun nussia.
painu vittuun näiltä sivuilta pilikun nussia,jos sulla on akka kai nait sitäki kirjamellisesti,vituttaa tuommoset.
Hienoa, että kuitenkin yrität ilmaista itseäsi. Harjoittelu tekee mestarin! Vielä sinäkin voit oppia pilkkusäännöt.
Se oli vähän liikaa, kun muija flirttasi ravintolassa naapuripöydän miehelle, jonka vaimo huomasi eikä ollut silminnähden lainkaan mielissään. Muijani ei huomannut tulleensa yllätetyksi (tai jos huomasi, häpeän vieläkin enemmmän), lienee ollut joku hänen sivupanoistaan.
Miettimään pistää, mihin ihmeeseen olet vaimossasi oikein rakastunut, jos ei näytä hyvältä, eikä ole fiksukaan??
Miettimään pistää, mihin ihmeeseen olet vaimossasi oikein rakastunut, jos ei näytä hyvältä, eikä ole fiksukaan??
Oletko itse sitä mieltä, että nainen vanhenee kuin hyvä viini? Sanoisin, että kyseessä on ns. ajopuuteoria. Nuorenmiehen on helppo ihastua hyvännäköiseen teiniin, mutta entä sitten kun jossain vaiheessa vuosien päästä huomaa, että ei olekaan mitään yhteistä millä voisi syventää suhdetta alkuhuumaa pidemmälle? Sittenkö sanotaan morjens?
Vaimoni on kaunis hoikka itseäni lähes 10v nuorempi ja pukeutuu seksikkäästi. On lisäksi alallaan huippua ja kerää kateuspisteitä muilta naisilta. Saa myös tunnustusta niiltä muilta naisilta, joiden sanomisia ei kateus estä. Tapailemani "toinen nainen" on myös päät kääntävä ilmestys.