Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä häpeät naisessasi?

Vierailija
28.01.2012 |

Itse häpeän vaimoni pukeutumista ja tyhmyyden paljastavia letkautuksia. Luulee pukeutuvansa trendikkäästi ja muotitietoisesti, mutta vaatteet on jotain ihan muuta. Häpeän myös yleistiedon puutetta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teeskentely. Aluksi luulin että hän on todellakin niin kiltti ja ystävällinen mitä antaa ymmärtää, mutta nykyään kun tunnen hänet paremmin niin mua ärsyttää ja hävettää hänen piipittävä teeskentely naapureille ja mun sukulaisille.

Vierailija
22/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettimään pistää, mihin ihmeeseen olet vaimossasi oikein rakastunut, jos ei näytä hyvältä, eikä ole fiksukaan??

Oletko itse sitä mieltä, että nainen vanhenee kuin hyvä viini? Sanoisin, että kyseessä on ns. ajopuuteoria. Nuorenmiehen on helppo ihastua hyvännäköiseen teiniin, mutta entä sitten kun jossain vaiheessa vuosien päästä huomaa, että ei olekaan mitään yhteistä millä voisi syventää suhdetta alkuhuumaa pidemmälle? Sittenkö sanotaan morjens?

Ei ihan oikeasti tarvitse rakentaa parisuhdetta ihmisen kanssa, jota alkaa alku huuman jälkeen häpeämään. Todella todella irvokasta jotenkin vaimosikin kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen teeskentely. Aluksi luulin että hän on todellakin niin kiltti ja ystävällinen mitä antaa ymmärtää, mutta nykyään kun tunnen hänet paremmin niin mua ärsyttää ja hävettää hänen piipittävä teeskentely naapureille ja mun sukulaisille.

Sama täällä, meinasin että täytyykö arkea videoida salaa, jotta sukulaiset edes näkisivät joskus sen tekopyhän pika-martan taakse. Paras taloustaito on luottokortin käyttö, paras seksitemppu on vieraille miehille flirttailu.

Loppu onkin sitten sellaista "mitä vittua mä tässä asunnossa teen"-arkea.

Vierailija
24/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painu vittuun näiltä sivuilta pilikun nussia,jos sulla on akka kai nait sitäki kirjamellisesti,vituttaa tuommoset.

Ethän vaan pillastunut :D Taisit ottaa pikkasen kierroksia..

Vierailija
25/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan oikeasti tarvitse rakentaa parisuhdetta ihmisen kanssa, jota alkaa alku huuman jälkeen häpeämään. Todella todella irvokasta jotenkin vaimosikin kannalta.

Näinköhän on? Tarkoitatko rakentamista vai korjaamista? Mistä sen voi tietää, ettei lapsiperheen elämä kuulukin olla juuri tällaista mitä meillä on? Millaiset ihmiset yleensäkään pystyvät pitämään eroottisen jännitteen yllä lapsiperheessä? En usko "työn tekemiseen suhteen eteen", mitä se edes tarkoittaa. Kyllä vetovoiman pitäisi tulla ihan luonnostaan.

Kunpa voisi ihailla puolison älykkyyttä, ajatuksia ja fyysistä olemusta. Voiko kukaan kehittyä iän myötä? Miksi jotkut eivät kehity lainkaan? Tuli mieleen eräs aforismi. "Kerro minulle kenen kanssa seurustelet niin minä kerron millainen sinä olet."

Vierailija
26/28 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten anna itsestäni sellaista kuvaa, että kaiket päivät täällä seksi-palstalla roikkuisin, äiti-ihminen, mutta vastaanpa nyt vielä. :D

En ole paras ihminen antamaan parisuhdeneuvoja, sillä itsekin olen eronnut ja omat virhearvioni tehnyt. Mutta mutta, lapsiperhe on eri asia kuin parisuhde. Kun naisesta tulee äiti, se muuttaa häntä. Kun miehestä tulee isä, olisi suotavaa, jos muutosta tapahtuisi myös tässä suhteessa. Perhe-elämä kuitenkin rakennetaan ensisijaisesti sen parisuhteen varaan, joka on ollut ennen lapsia. Tästä tietenkin seuraa kriisi, jonka useimmat miehet jättävät huomioitta (ja monesti naisetkin).

Asiat muuttuu, roolit muuttuu, elämän konkreettinen rutiini muuttuu, naisen keho muuttuu, hormoonit muuttuu, kaikki muuttuu. Ja niin pitääkin muuttua. Se kuuluu evoluutioon. Ongelma on sitten se, miten tässä kulttuurissa eläessämme voimme vastata ja sopeutua tuohon kurjan biologian aiheuttamaan muutokseen.

Muutosvastarinta on inhimillistä, mutta sikäli elonjäämisen kannalta nykyään haitallista, että mitä auliimpia olemme hyväksymään muutoksen ja muuttamaan omaa käytöstämme, sen helpommalla usein pääsemme. Ja myös saavutamme parempaa.

Joten, näkisin, että ongelma on juuri sinussa ja sinun muutosvastarinnassasi. Jos et usko parisuhteen eteen työn tekemiseen niin kurja juttu. Ei kuitenkaan ole oikeasti käynyt niin, että ainoastaan vaimosi olisi muuttunut. Niin olet sinäkin. Elämä on tapahtunut, nyt siihen pitäisi osata mukautua parhaalla mahdollisella tavalla.

Rakastuminen ja fyysinen vetovoima ikäväkyllä laantuvat ajan myötä, oli lapsia eli ei. Sekin on biologiaa. Se ei siis pysy itsestään selvästi päällä pidemmän päälle. Rakastaminen on se juttu, mihin pitäisi keskittyä ja ilmeisesti et vaimoasi nykyisenlaisena juurikaan rakasta. Kannattaa miettiä, millaisen mallin parisuhteesta ja rakkaudesta haluaa lapsilleen antaa. Jos et ole valmis tekemään töitä hyvän suhteen eteen, kituuttaminen ja sietäminen vain lasten takia voi tehdä heille ennemminkin karhunpalveluksen.

Mutta kuten sanoin, en ole mikään parisuhdeekspertti todellakaan.

Näinköhän on? Tarkoitatko rakentamista vai korjaamista? Mistä sen voi tietää, ettei lapsiperheen elämä kuulukin olla juuri tällaista mitä meillä on? Millaiset ihmiset yleensäkään pystyvät pitämään eroottisen jännitteen yllä lapsiperheessä? En usko "työn tekemiseen suhteen eteen", mitä se edes tarkoittaa. Kyllä vetovoiman pitäisi tulla ihan luonnostaan.

Kunpa voisi ihailla puolison älykkyyttä, ajatuksia ja fyysistä olemusta. Voiko kukaan kehittyä iän myötä? Miksi jotkut eivät kehity lainkaan? Tuli mieleen eräs aforismi. "Kerro minulle kenen kanssa seurustelet niin minä kerron millainen sinä olet."

Vierailija
27/28 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeän vaimoni ammattia - on myyjä. ja koulutusta - on joku amk.

Vierailija
28/28 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useiden naispuolisten tuttavieni kohdalla myötähäpeän heidän puutteellista yleissivistystään.

Oikeasti minusta tuntuu, että keskimäärin suomalaiset miehet ovat todella huomattavasti paremmin perillä maailman menosta kuin naiset. Lisäksi naisilla on miehiä huonommat käytöstavat ja huonommat elämän perustaidot. Nuoret naiset eivät monestikaan osaa tehdä itse yhtikäs mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme