Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako olla Facebookissa?

Vierailija
27.01.2012 |

Kertokaa tyhmälle. En ole saanut aikaiseksi rekisteröityä, mutta nyt alkanut mietityttää, että pitäiskö sittenkin. Kaiki harrastus ym. jutut on aina Facebookissa ja minulta kysytään jatkuvasti olenko siellä.

Taidan olla omituinen, mutta Facebook jotenkin pelottaa minua...onko ihan hassua näin myöhäisheränneenä liittyä kun aluksi ei olisi edes montaa kaveria . Naurattaa itseänikin tällainen, ihan hassua..

Mutta siis, kertokaa kannattaisiko rekisteröityä ja onko aihetta ujostella näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ujosteluna ihetta ja saat hetkessä ison kasan kavereita. Laitat pyynnön muutamalle ja loppu hoituu itsestään. Itse päätät miten paljon jaat ja kenelle.

Vierailija
2/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli n. 500 kaveria, mutta turhauduin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi se on ihan kivaa, mutta helposti siihen kyllästyy ja tulee negatiivisia juttujakin vastaan. En suosittele kenellekään.

Vierailija
4/4 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vierastan sitä, että siellä on tapana päivittää kuulumisia jne. Vaikka olen tosi sosiaalinen ja avoin, minusta tuntuu oudolta esitellä elämästäni nippelitietoa. En voi uskoa, että ketään kiinnostaisi se, mitä puuhailen tai mistä tykkään. Kasvotusten olen hyvinkin puhelias..:)

Mutta ei kai sinne tarvitse mitään kirjoitella jos ei huvita?