Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, Pekan vaalit ohi, Soini äänesti Niinistöä

Vierailija
27.01.2012 |

Persut siirtyvät todnäk 60/25 Niinistön taakse ja tuo äänipotti jo riittää Saulille entisen äänien lisäksi. Lähde: Roskalehdistö

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 % Haavistoa ja 15 % ei äänestä ollenkaan.

Vierailija
2/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoa, niin ei tarvitse lukea täällä enää noita kymmeniä aivottomia Pekka-viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihkon laittaa viestejä?

Millos ne vaalit on seuraavaksi?

Vierailija
4/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy niin, että persujen äänillä Sauli voittaa (no sitä on aika vaikea todistaa) niin voi jeesus vihreitä vituttaa :))

Vierailija
5/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini käänsi taas takkinsa, kun sanoi ettei kerro ketä äänesti ennenkuin äänestysajan päätyttyä. Tyypillistä.

Vierailija
6/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lisäksi meikein kaikki Essayahin äänet ja suurimman osan Biaudetin äänistä, ja puolet perussuomalaisten äänistä.

Vierailija
7/16 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kuvitellut sitten että Haavistolla, tuolla kokemuksella, olisi mahdollisuuksia haastaa Niinistö ja hänen kokemuksensa ja taitonsa.

Vierailija
8/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppuun asti jännätään kuinka käy :)

Äänestä itse Haavistoa.

Keskustan varapuheenjohtaja Annika Saarikko liputtaa Pekka Haaviston valinnan puolesta. Saarikko perustelee kantaansa presidenttiehdokkaiden vastauksilla keskustan puoluejohdon kysymyksiin. – Erityisesti vaikutti Haaviston kanta ihmiskuntapolitiikkaan, josta löysin paljon yhteistä Paavo Väyrysen ajatteluun.

Jo aikaisemmin Haaviston kannattajiksi ovat siirtyneet keskustan varapuheenjohtaja Timo Kaunisto ja keskustanaisten varapuheenjohtaja Kristiina Ruuskanen.”

LÄHDE:

http://www.suomenmaa.fi/politiikka/saarikko_tukee_haavistoa_5658123.html

http://siksipekka.fi

Vierailija
9/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee pelkästään Soinin talutuslieassa. Itse äänestän Haavistoa koska en pelkää homoja vaan KOKOOMUSTA! t. persu

Vierailija
10/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella ihan omilla aivoillaa,n, eivätkä ole riippuvaisia Soinin mielipiteestä.

Vierailija
11/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille Soini on Jumala eikä ole muuta mielipidettä kuin Soinin mielipide. VÄÄRIN. Itse äänestän Haavistoa koska vastustan kokoomuksen politiikkaa haalia Suomeen 1,8 miljoonaa uutta pakolaista seuraavan kymmenen vuoden aikana. Sairasta!

Vierailija
12/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini käänsi taas takkinsa, kun sanoi ettei kerro ketä äänesti ennenkuin äänestysajan päätyttyä. Tyypillistä.

Sanoi, että kertoo ketä äänesti vaalipäivänä klo 20 jos joku sitä kysyy. Kai sitä edelleen voi kysyä klo 20 ja hän kävi äänestämässä tänään vai oliko peräti eilen eli kysymään vaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
13/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille Soini on Jumala eikä ole muuta mielipidettä kuin Soinin mielipide. VÄÄRIN. Itse äänestän Haavistoa koska vastustan kokoomuksen politiikkaa haalia Suomeen 1,8 miljoonaa uutta pakolaista seuraavan kymmenen vuoden aikana. Sairasta!

Ja vihreät eivät halua maahanmuuttajia yms?

Vierailija
14/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vihreät eivät halua maahanmuuttajia yms?

Vihreitä ja demareitahan tästä nykytilasta saa pitkälti syyttää. Ruotsissa heidän vastaavia puolueitaan saa syyttää oman maan kurjasta tilasta puhtaasti vihreitä ja demareita.

Vierailija
15/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kaikista.

Vierailija
16/16 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa se oikeistolainen, eli republikaaninen puolue. Eivät ole meidän kokoomuksen tytöt ja pojat Obaman kannattajia.

Kyllähän perussuomalaisissa on fiksuja ihmisiä. Eiköhän jokainen osaa itse päättää ketä äänestää.

Pahin kaikista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi