Lue keskustelun säännöt.
Flores haluaa perustaa oman kampaamon
Kommentit (4)
Luulisin että Flores on tienannut niin vähän siksi että ollut Pekan mukana ja muutenkin matkoilla. Kun itse kävin hänellä oli juuri lähdössä kotimaassaan käymään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luulisin että Flores on tienannut niin vähän siksi että ollut Pekan mukana ja muutenkin matkoilla. Kun itse kävin hänellä oli juuri lähdössä kotimaassaan käymään.
Tuohan sai palkkatuloja melkein saman kuin Niinistö viime vuonna ;-)
kun niin vähän on ansainnut. Ja nyt haluaa perustaa oman kampaamon, kukahan sen rahoittaa?