Minkälaisia kenkiä pidätte kovilla pakkasilla?
Pitäisi löytää uudet joissa on aito karvavuori, mitkä olisi hyvät? Uggeja en halua.
Kommentit (10)
Edellisillä tallustin 4 talvea ja nyt ostin uudet. Entiset muuten ok, mut toisesta vähän pohja haljennu.
On todella lämpimät ihan normaali sukan kanssa. Ja pohja on pitävä joka kelillä.
Mut sitten nää ei käy jos ei ole sporttinen pukeutuja tai pitää olla ns. edustavat talvikengät. Ohut pohjasia nahkakenkiä en itse alkas ees pitää.
joissa on lämpöpohjalliset, lämpösukat ja kahdet villasukat.
villasukat kovilla pakkasilla
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?prod…
ihan sikahyvät pakkasilla.rumat ku mitkä.
nutukhaita tietenkin :)
Olis aivan oivat talvisiin peltolenkkeihin. Ehkäpä joku päivä hankin, lienevät kalliit kuitenkin?
tai Kuomat jalassa. Riekerillä on lämpimiä kenkiä kaupunkikäyttöön, niissä on villavuori. En mä Kuomilla lähtis esim. kaupunkiin asioille ehkä kuitenkaan.
mitään puuvillaa mihinkään väliin. Tarkenee hyvin, vaikka parhaimmillaan olin reilun tunnin yhteenmenoon ulkona eilen. Mittari näytti -23.