G: mitä vanhaa teknologiaa tai vastaavaa sinä kaipaat?
Lankapuhelin ketjun innoittamana.
Itse kaipaan analogisia tv-lähetyksiä. Vaikka telkkari olis näkynyki huonosti sitä kuitenki pysty katsomaan. Nyt ei enää ole toivoakaan. Ja laitteet kesti paljon pidempään.
Nytkin on digiboksi tiltanu ja netin kautta ei onnistu päivitys. Seuraava osote taitaa olla huolto. Kuitenki vain vajaa kaks vuotta vanha laite.
Ja aikoinaan antennitaloudessa sai koko ajan olla säätämässä antennia että telkkari näky. Pikkusenkaan ko heilahti niin kanava katos.
Kommentit (5)
joka käynnistyy yhtä nappia painamalla.
Teen paljon puhelinhaastatteluja ja matkapuhelimissa on ikävän huono ääni. Minulla on usein vaikeuksia kuulla, mitä haastateltava sanoo, ja on silläkin merkitystä, etten itse kuulosta hyvältä hänen korvissaan. Työkäytössä on ihan yksi lysti, miten paljon puhelimeen saa sovelluksia tai kuinka hienosti se toistaa videota. Tärkeintä ovat puheluominaisuudet, jotka ovat todella surkeita tämänhetkisissä matkapuhelimissa.
TV ja VHS nauhuri. Yhtä nappia painamalla lähti kumpainenkin käyntiin. Ei tarvinnut olla kaukosäädinlajitelmaa, yksi riitti.
Kaipaan sitä aikaa jolloin PC-pelit olivat toimivia.
tosin meillä sellainen on. Vanhoja, parikymmentä vuotta kestäneitä pesukoneita. Vanhaa televisota jossa oli vain kolme kanavaa, tv:n katsominen oli juhlahetki. Kirjoituskonetta.