Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uuden rakkauden löytäminen naiselle yli 40 vuotiaana harvinaista?

Vierailija
27.01.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisen isäni ja sitten synnyin minä. Onnellisia ja rakastuneita ovat vieläkin :)

En usko että he ovat poikkeuksia.

Vierailija
2/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvinaista yli 40v. Mutta onhan niitäkin jotka löytävät. Harva vain enää siinä (tässä) iässä rakastuu keneenkään. Itseni on ainakin vaikea kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunne-elämäsikin on noin latistunut.

Ahdistava ajatus olisi olla henkisesti vanhus jo nelikymppisenä, yöks.

aika harvinaista yli 40v. Mutta onhan niitäkin jotka löytävät. Harva vain enää siinä (tässä) iässä rakastuu keneenkään. Itseni on ainakin vaikea kuvitella.

Vierailija
4/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ihminen muuttuu iän myötä, kun tulee enemmän näkemystä asioihin.

Vierailija
5/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ei ole vapaana muita miehiä kuin ongelmaisia. Hyviä miehiä ei ole enää vapaana. Ellei vanhaa ukkoa halua.

Vierailija
6/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee enemmän näkemystä asoihin. Kiva.

Vierailija
7/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulee enemmän näkemystä asoihin. Kiva.

Ei kuvittele enää olemattomia.

Vierailija
8/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisenä kumppanin löytäminen vaikeaa ole, vaikken itse sitä koskaan ole löytänyt, mutta kun kavereitten pariutumista seuraa, niin ei hätiä! Oot vaan aktiivinen!

Vierailija
9/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mitä ap tarkoittaa rakkauden löytämisellä? Uutta suhdetta? Kyllä sitäkin näkee. Itse löysin toisen aviomieheni 36-vuotiaana. Yli viisikymppisistä vapaista tutuistani kaikki jotka ovat halunneet löytää parin, ovat vähintään seurustelleet. Itsekin olen ihastunut ja minuun on ihastuttu.

"Perhettä" ei perusteta enää yhtä heppoisin perustein kuin silloin, kun piti vaan saada lapselle jostakin geenit. Ei ole syytä välttämättä edes muuttaa yhteen rakastetun kanssa. Moni silti muuttaakin ja menee naimisiinkin.

Vierailija
10/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä ei ole vapaana muita miehiä kuin ongelmaisia. Hyviä miehiä ei ole enää vapaana. Ellei vanhaa ukkoa halua.

Enkä ole iha 40 v edes vielä vaan 38. Nettideitatut on järjestään osoittautuneet jollain tapaa omituisiksi. Löytyy juoppoa, mielisairasta, sairaalloisen sitoutumiskammoista, pelkän seksin vonkaajaa tai kroonista pettäjää. Olen jo luopunut toivosta että mulle enää kunnon miestä vakiparisuhteeseen löytyisi, valitettavasti.

Vierailija
11/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nelikymppisenä kumppanin löytäminen vaikeaa ole, vaikken itse sitä koskaan ole löytänyt, mutta kun kavereitten pariutumista seuraa, niin ei hätiä! Oot vaan aktiivinen!

Mistä sitä hyvää seuraa sitten löytää? Kerro jos tiedät.

Vierailija
12/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole iha 40 v edes vielä vaan 38. Nettideitatut on järjestään osoittautuneet jollain tapaa omituisiksi. Löytyy juoppoa, mielisairasta, sairaalloisen sitoutumiskammoista, pelkän seksin vonkaajaa tai kroonista pettäjää. Olen jo luopunut toivosta että mulle enää kunnon miestä vakiparisuhteeseen löytyisi, valitettavasti.

tietäisin heittämällä kaksi mutta jotain vikaa kuitenkin varmasti oisi...jos ei muuta niin kiltteys tietysti..vaikka ovat molemmat töissä, on kavereita ja harrastuksia jne.

ehdokkaita on kyllä, onks kriteerit liian korkeat, tavan mukava mies ei kuitenkaan käy?

Vierailija
13/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisin heittämällä kaksi mutta jotain vikaa kuitenkin varmasti oisi...jos ei muuta niin kiltteys tietysti..vaikka ovat molemmat töissä, on kavereita ja harrastuksia jne.

ehdokkaita on kyllä, onks kriteerit liian korkeat, tavan mukava mies ei kuitenkaan käy?

Ne kiltit pelkää minua ;-) olen myös tietysti siitä vaikea että olen tylsä kotihiiri joten aktiivisen etsijöille en sovi lainkaan. Toinen ei-menevä sohvaperuna kelpaisi kyllä mainiosti!

Vierailija
14/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsetkin vielä kaikki alakoululaisia.

Ei kukaan halua edes seurustella.

Vierailija
15/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset miehet, joilla ei vielä ole ollut perhettä, ovatkin usein tavalla tai toisella viallisia. Sen sijaan toiselle kierrokselle vapautuneissa miehissä on todellisia helmiä. He vain menevät aika nopeasti, siksi heitä ei näytä olevan kerralla kovin paljon markkinoilla. Tietysti osa naisten jättämistä miehistä on huonoa ainesta, mutta kyllä mukana on paljon sellaisiakin, jotka vain ovat valinneet 1. kierroksella itselleen sopimattoman.

Vierailija
16/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri olimme viime viikonlopun hotellissa ja olimme kuin teinit. Romanttinen illallinen ja hurja määrä seksiä. Kuohuviiniä ja porekylpyjä.

Vierailija
17/20 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri olimme viime viikonlopun hotellissa ja olimme kuin teinit. Romanttinen illallinen ja hurja määrä seksiä. Kuohuviiniä ja porekylpyjä.

Vierailija
18/20 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kohta 43 ja uudelleen rakastunut. Eipä olisi uskonut, että tästä typystä on vielä siihen kaikkeen ihanaan, mitä olen kokenut. Ei kun rohkeasti vaan eteenpäin. Ei koskaan ole liian myöhäistä.

Vierailija
19/20 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis, hyvä kokki, kuuluisa, varakas, aggressiivinen sängyssä tms.

Vierailija
20/20 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin rakastuin ja seksiäkin ihan oikeasti haluan, vaikka siis olen jo 41. Mä en ymmärrä tuota elämänasennetta?!? Mä en ainakaan jaksa murjottaa seuraavaa 40 vuotta, vaan haluan elää suhteessa ihanan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä