Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HILSEILY

Vierailija
27.01.2012 |

Hei,

Minulla on kuiva ja atooppinen iho (joka on kylläkin parantunut jo, eli vain yleensä käsissä on kuivaa atooppista.)

Mutta.. kuorin ihoani 1-2 kertaa viikossa hunaja-sokeri-oliiviöljy sekoituksella joka parantaa ihoni pehmeäksi ja hilseilyä ei ole. ja käytän hyvää kosteusvoidetta.

Ilman meikkivoidetta ihoni ei hilseile eikä kiristä.. Muttakun laitan meikkivoidetta niiniin se sama kohta hilseilee aina, vaikka olisin kuinka rasvannut jne! Tätä on jatkunut jo aika pitkään.. miten saisin ne hilseilevät kohdat pois?! Olen kyllästynyt tähän, kun meikkivoide "paakkuntuu" niihin kohtiin, jotka hilseilevät vasta kun laitan meikkivoiteen siihen kohtaa. Olen kokeillut kaiken maailman meikkivoiteita ja tällähetkellä minulla on Joe Blascon meikkivoide. Muuten todella hyvä iho, mutta ne pari kohtaa hilseilevät pahasti. Kohdat ovat posken alapuolella ja huulien yläpuolella ja nenässä.

Auttakaa miten saisin nää pois ( KIIRE!!!

Niin, kuivaa on siis vain niissä kohissa, ei oikein muualla.. on herkkä iho.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt rasvaus ja puuteri päälle? vaikka meikkipuuteri... ite käytän myös sitä maybelinen moussea silmän alusiin ja punaisiin kohtiin

Vierailija
2/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on värivirheitä ja voimakasta punakkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPPP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan