Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotan siihen, että hyvällä saa hyvää aikaan ja hyvää myös itselleen.

Vierailija
11.12.2022 |

Pahalla saa pahaa myös itselleen. Olen nähnyt tämän, että elämä tuo pahan takaisin pahan tekijälle. En nyt tarkoita mitään kostojuttuja, vaan oikeasti pahalla ovat saaneet elämässään pahaa.

Luotaako kukaan muu tähän?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan luotaa joo.

Vierailija
2/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päde ihmissuhteissa millään tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päde ihmissuhteissa millään tasolla.

Tämä ei tarkoita että jatkuvasti hyysätään hyvällä jotain paskapäätä.

Vierailija
4/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen huomannut, että ylikorostetusti hyvään pyrkivät ovat usein sokeita luonteensa negatiivisille puolille.

Vierailija
5/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päivän kun näkisi 🙄

Vierailija
7/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää luota tuohon. Elämä on opettanut ettei se mene noin.

Vierailija
8/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luottanut koko elämäni. Ikää liki 60.

Mun kokemuksen mukaan pitää paikkansa. Mä olen aina pyrkinyt hyvään, enkä ole ikinä ketään tarkoituksella satuttanut tai tehnyt pahaa.

Koko elämäni mä olen jotenkin selvinnyt vaikeistakin paikoista kuin ihmeen kautta. Uskomalla. Aina on mennyt hyvin. Myös silloin, kun on tuntunut, että nyt menee alamäkeä ja lujaa. Yhtäkkiä huomaa, että kaikki onkin paremmin kuin ennen.

Hyvä tulee hyvän luo. Ja paha pahan. Näin mä uskon.

Vierailija
9/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti kyllä.

Kylvämisen ja niittämisen laki.

Vierailija
10/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toiminut. Hankala tuttava tällä hetkelläkin maksaa kovaa hintaa siitä, ettei ole koskaan ollut ihana ja mukava lähipiirilleen. Enää hän ei kiinnosta ketään. Kukaan ei jaksa häntä.

Ja ihanat ihmiset ovat saaneet hyvää ympärilleen. Kunhan osaa vain arvostaa itseään ja jättää huonon taakseen.

Vierailija
11/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen huomannut, että vaikka olisit kiltti, huomaavainen ja kohtelias toisia kohtaan, niin osa ihmisistä ei kuitenkaan  ole sitä sinulle vaan he ovat usein tasaisen ilkeitä ja pahantahtoisia muita kohtaan kohteli heitä itseään miten tahansa. Tietysti suurin osa ihmisistä on itsekin kilttejä, mutta eivät kaikki.

Vierailija
12/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä on näin.

Vierailija
13/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on joskus karma napsahtanut ikävästi omaan elämään.

Vierailija
14/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää luota tuohon. Elämä on opettanut ettei se mene noin.

Kyllä se on totta että luonne on kohtalo. Elämä ei teitenkään ole mustavalkoista. Ja joskus jonkun typerä käytös on saattanut pelastaa sinut joltain pahemmalta jutulta, mutta et vain ehkä ikinä saa tietää sitä.

Vierailija
15/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, mutta tiedät kai paljon pahaa on voinut tapahtua tai tehty jollekin joka ei ole kovin pahoja tehnyt ikinä.

Vierailija
16/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että haluan sellaisen maailman, jossa ihmiset kohtelevat hyvin ja auttavat toisiaan, aloitan siis itsestäni. En kyllä ole yhtään varma, että sellainen kannattaa. Terävistä kyynärpäistä ja minä ensin -asenteesta näyttää olevan paljon etua. Tosin ikävän tyypin maineesta on myös varmasti haittaa, sikäli kuin se tulee ilmi.

Vierailija
17/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ihmiset on veemäisiä joka tapauksessa.

Vierailija
18/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt koko elämäni minä ensin periaatteella. Itseasiassa minä ainoastaan periaatteella. En ole välittänyt jos muille on aiheutunut pahaa siitä, että minulle seuraa hyvää. Olen elänyt onnellisen elämän.

Vierailija
19/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalking

Vierailija
20/22 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen huomannut, että vaikka olisit kiltti, huomaavainen ja kohtelias toisia kohtaan, niin osa ihmisistä ei kuitenkaan  ole sitä sinulle vaan he ovat usein tasaisen ilkeitä ja pahantahtoisia muita kohtaan kohteli heitä itseään miten tahansa. Tietysti suurin osa ihmisistä on itsekin kilttejä, mutta eivät kaikki.

You can't change the people around you but you can change the people around you.