Sossu maksoi vaunut ja nyt myyntiin..
..tekeehän sitä noinkin tilin..
http://www.huuto.net/kohteet/uudet-emmaljunga-duo-edget-jeans-black/207…
Kommentit (18)
olen tehnyt,paitsi käyttänyt vaunuja/pinnasänkyä+kaikkea muuta tarpeellista.
että itse maksoi 845
Miksiköhän ei ole kuvia?
Minä opiskelin ja mies oli silloin työtön. Äitini osti meille vaunut(400€). Veimme kuitin sossuun ja saimme sieltä 300€ vaunuista takaisin. Oli se silloin iso raha meille. Mies sai onneksi 6kk tämän jälkeen töitä eikä ole tarvinnut sossua vaivata.
sossusta vaikka mihin rahaa...pikkasen keplottelemallakin.Mitä välii:)
Minä opiskelin ja mies oli silloin työtön. Äitini osti meille vaunut(400€). Veimme kuitin sossuun ja saimme sieltä 300€ vaunuista takaisin. Oli se silloin iso raha meille. Mies sai onneksi 6kk tämän jälkeen töitä eikä ole tarvinnut sossua vaivata.
Puhu asioista vaan ihan oikeilla nimillä.
joille sossusta ne myönettiin.Olivat kait Pakilan työkeskuksesta.Sellaisia ruutukuosi väriä,ei ilmarenkaita ja niitä näki paljon värillisillä.Mutta nyt on kiinitetty että sitä vaunua ei tulee enään vastaan!! Vaan ne on näitä kolmipyöräsiä vaunuja ja todettiin miten näillä kaikilla "maahanmuuttajilla" on sama maku ;)) eli hyvät vaunut saa sossusta!!!!!
että oma porukkakin jotain saa,- vielä!
että oma porukkakin jotain saa,- vielä!
sossusta vaikka mihin rahaa...pikkasen keplottelemallakin.Mitä välii:)
Musta on ok että syrjäytyneitä tuetaan, mutta luulisi sen aiheuttavan jonkin sortin kiitollisuutta. Että saa paua kun ei itse pysty. Mulla on sille väliiii et mä teen töitä ja kasvatan lapseni ja joku idiootti kuppaa niitä rahoja ja vielä lehkii täällä. Mun lapset on hoidossa et voin tienata sulle. et niilleki on välii onks ne hoidossa vai kotona ja onko niiden äiti väsyny työstä vai jaksaako niiden kaa. Mut silläkää ei varmaan oo sulle mitää välii? Et sun keplottelurahat on toisten äitien ja isien työllään tienaamii. ja et joku muu vois tarvita niit rahoi enemmän ku sä. JOKU SEN RAHAN SULLE TIENAA OMALLA TYÖLLÄÄN.
Voi voi teidän kanssanne :( Menkää töihin niin ei tarvitse varastaa ja kinua muiden veroeuroja sossusta. Teidän moraalinen on juuri tämä, sen olen kyllä huomannut ihan teidän Pekka-viesteistännekin. Onneksi muutamme pois Suomesta.
sossun tukia pienemmäksi vaan.
Ja kaikki "kannustinloukut" pois niin jo alkaa työ maistua.
Vassarit ja persut olettaa muiden maksavan heidänkin elämänsä (joo se on ihan oikeen ku jotku saa palkkaa ihan sikana - niinpä, ehkä he myös haluavat tehdä töitä!), mutta enpä ole koskaan kenenkään kuullut syyllistävän vihreitä.
Eikä muuten syyllistää tarvitsekaan, sillä he ovat sitä luokkaa, joka kykenee luopumaan saavutetuista eduista, ja kyllä vihreään tyyliin ihan siksikin, että he ymmärtävät kuinka vähällä toimeen tulee!
joille sossusta ne myönettiin.Olivat kait Pakilan työkeskuksesta.Sellaisia ruutukuosi väriä,ei ilmarenkaita ja niitä näki paljon värillisillä.Mutta nyt on kiinitetty että sitä vaunua ei tulee enään vastaan!! Vaan ne on näitä kolmipyöräsiä vaunuja ja todettiin miten näillä kaikilla "maahanmuuttajilla" on sama maku ;)) eli hyvät vaunut saa sossusta!!!!!
Pakilan vaunut ovat aina olleet niin erilaisia, että sos.tston työntekijänä en ole niitä tunnistanut, kun asiakas on tullut vauvan kanssa käymään. Runkoa on ollut useampaa väriä jne.
Niin kiristävät jatkossa tukea ja maksuja turhasta tavarasta. Olette varkaita!
voihan ne olla lahjakin...