Lapsivihamielisestä naapurista tuli mummo...
En tiedä, itkisikö vai nauraisi. Naapurilla on pari aikuista lasta, jotka ovat saaneet lapsia. Nyt naapuri hoitaa harva se viikonloppu liutaa lapsenlapsiaan, ja meteli on melkoinen.
Muutama vuosi sitten oli tilanne ihan toinen, kun omat lapseni olivat pieniä. Voi sitä hapanta kommentointia seinän läpi kantautuvista äänistä (eikä meidän muksut edes ole koskaan saaneet rajatta remeltää, nukkumaankin menivät viimeistään klo 20)...
Niin se asenne muuttuu, kun tulee omia lapsenlapsia ;-)
Kommentit (8)
valitusta vaan menemään liiasta metelistä.
on melkoinen riivinrauta. Teki meistä mm. isännöitsijälle valituksia, tyyliin "15.7. iltapäivällä kuului kova kolaus..."
Siis ihan tajutonta.
Ei se mitään ymmärrä, veikkaan ma. Kun eihän hänen jumalaiset lapsenlapsosensa koskaan melua, kiukuttele eikä kolistele... meillä naapureilla on tietysti vähän eri käsitys, mutta minä en kyllä ikinä alkaisi valituksia noista tehtailla.
ap
että kuuluikohan meiltäkin tosiaan samanlainen mekkala silloin muutama vuosi sitten, kuin teiltä nyt.
valitusta vaan menemään liiasta metelistä.
Tänäänkin lapsenlapset tulivat sinne hoitoon klo 6.45 ja melkoisella huudolla tulivatkin.
Mutta tässä ajattelen, että minä olen vähän häntä fiksumpi, suotakoon tuo ylemmyydentunto minulle ;-)
ap
Mä en pystyis. Olis pakko saada sanoa jotain:)
Mä en pystyis. Olis pakko saada sanoa jotain:)
jättänyt, toisen naapurin kanssa olen asiaa jo naureskellut.
Mutta tuo riivinrauta on niin ärsyttävä, että yritän välttää sitä kaikin tavoin.
ap
Mä en varmaan malttaisi olla kysäisemättä että kuuluikohan meiltäkin tosiaan samanlainen mekkala silloin muutama vuosi sitten, kuin teiltä nyt.
Mäkin ihailen sun aikuismaista käytöstä! Mun pitäis kyllä päästä lipsauttamaan jotain näennäisen positiivista.
Ymmärtääkö niuhottaneensa?