Käyn vertaistukiryhmässä ärsyttämässä tahallani ja luon negatiivista ilmapiiriä.
Ihan huvikseni ja siksi, että ryhmä on surkea ja vetäjät onnettomia.
Kommentit (15)
mäkin osuin tuollaiseen vertaistukiryhmään, mtuta en mä viitsinyt niitä alkaa kiusata, mä vaan en mennyt sinne enää toista kertaa. Noihan on ihan vapaaehtoisia...
epävakaan persoonallsuushäiriötä potevan perusongelmaa on ambivalenssi suhtautuminen auttajaansa kohtaan ja mitätöinti, mutta samalla tiedostamaton riippuvuus mitätöinnin kohteesta.
ja mä luon sitä negaa ilmapiiriä hymy naamallani ja sillai vähitellen, heittelen eriäviä mielipiteitäni väliin ettei mene ihan hymistelyksi koko vertaistukiryhmä.
ethän sä varmaan edes mukava ja asiallinen osaisi ollakaan?
sen ymmärtää että meillä synkkais, kerroinkin sille samoja juttuja mitä teille. Ja sit heti tokalla kerralla peruin tapaamisen ettei se terppa luule itsestään liikoja eikä varsinkaan kuvittele, että sille mitään oikeesti kertoisin.
Peruin tän viikon ajan, kun huvitti mieluummin nukkua pidempään kuin lähtä "terapiaan".
Ens viikolla menen, koska paikalla on lääkäri ja haluun ottaa selvää millanen tyyppi se on, kun se tekee jatkossa b-lausunnot.
Ja pitäähän lekurinkin varmistua siitä, että en ole työkykyinen, tartten pysyvän eläkkeen.
myös vittuilla samalla kun hymyilen.
mukava, että olet löytänyt seuraa, jossa saat tuntea olevasi muiden yläpuolella. Normaalielämässä et yllä edes samalle tasolle muiden kanssa.
p.s. muut ryhmäläiset halveksivat sinua
innostaa. Koska tiedän mihin "iskeä", mulla on kyky nähdä ihmisen heikot kohdat ja niihin sitten isken. Normaali elämä???, ainoa tavoitteeni on saada taloudellisesti vakaa pysyvä eläke ja vapaa-aika, josta päätän itse 100%, ei ole tarkoituskaan pyrkiä mihinkään muuhun.
Tehkööt töitä ilmaiseksi ne, ketkä sitä tahtovat, minä en tahdo.
Täällä pyöri ruotsalaisesta sairaalasta valvontakameravideota, jossa hoitajat hakkasivat puolustuskyvyttömiä mummoja salaa.
Vaikutat yhtä häiriintyneeltä ihmiseltä. Oksennus.
Ja ne muut käy siellä siksi, että voivat yhdessä nauraa sinulle ja sekoilullesi kun ryhmä on kokoontunut. On varmaan surkeaa kun kukaan ei rakasta sinua, et edes sinä itse? :( Mutta kuka tuollaista vihapussia voisi edes rakastaa. Sitä saa mitä tilaa.
Onko lapset huostassa vai miten kävi?
ja näen niiden ryhmäläisten naamasta milloin osui ja upposi, voin sieluni silmin nähdä miten ne tupakkipaikalla juoruilee.
En mä tiiä onko pennut huostassa, en ole nähnyt niitä joulun jälkeen. Ilmoittaisko sossut mulle jos penikat olis huostassa? Kun mä oon irtisanoutunut äitiydestä, niin ei kai se asia mulle enää kuluu??
Tai en mä nyt ole edes varma onko mulla mitään lapsia, ehkä ne on vaan jotain harhoja, todennäköisesti mä vaan kuvittelin ne lapset ja sillai??
jos eivät sua saa kuriin tai pihalle koko ryhmästä. Mut taois sunkin varmaan aika hankkia ihan oikea elämä, jos tuo on sun ainoa huvisi.