Jos sanon, että täältä missä asumme, ei tavallinen tallaaja asuntoa voi ostaa
Kommentit (29)
Et varmaan nyt ainakaan Suomea tarkoita :D
Suomessa ei taida sellaista aluetta olla johon jokaisella ei voisi olla varaa/saumaa.
Luulen sinun tarkoittavan tavallisella tallaajalla normaalia suomalaista.
Miksi mainitsemiinne alueisiin ei voisi tavallinen tallaaja kotiutua omistusasuntoon?
Ei ymmärrä.
Miksi mainitsemiinne alueisiin ei voisi tavallinen tallaaja kotiutua omistusasuntoon?
Ei ymmärrä.
Ei ymmärrä.
perheasuntoa alueelta, jossa sadan neliön asunto on miljoona euroa.
Ei ainakaan minulla ole, ja ansaitsemme miehen kanssa bruttona kahdeksan tonnia kuussa.
Ihan oikeastaan minkä tahansa maalaista tavallista tallaajaa :)
Eikä kyse ole vain rahasta.
ap
Tai jossain todella kalliilla alueella...
Ei ymmärrä.
perheasuntoa alueelta, jossa sadan neliön asunto on miljoona euroa.
Ei ainakaan minulla ole, ja ansaitsemme miehen kanssa bruttona kahdeksan tonnia kuussa.
Ja on siellä aina ollut töissäkin.
Että olisitko SINÄ päässyt sinne missä asutte asumaan, vai hengaatko siellä miehesi siivellä?
jotenkin tällaisista aloituksista AINA huokuu läpi se, että kiipijämamma nostaa omaa häntää.
Naton sotilastukikohdassa?
Monacossa?
Sveitsissä?
Kultarannassa?
vuokraslummissa pk-seudulla. Eihän siellä ole asuntoja myynnissä, vain vuokrattavana :)
Sinulla on ulkomaalainen mies ja asutte hänen kotimaassaan. Siellä tontteja myydään vain paikallisille joten me suomalaiset emme voi ostaa. Mutta sinun miehesi osti!
Tänne vain ei ole kaikilla mahdollista tulla pysyvästi asumaan. Ei edes meillä.
Aikani kuluksi tälläisen dilemman kehitin, en mitenkään leijumismielessä :)
en todellakaan voisi ostaa sieltä asuntoa:)