"Lähdinpä tässä soittelemaan sellasta asiaa, kun..."
arrgh että mua ärsyttää toi
"Lähdinpä tässä soittelemaan.."
Kommentit (7)
on minun käyttämäni versio tästä. :D
Anteeksi ap jos joskus jostain syystä soitan sinulle
'No Mara tässä hei!'. Kuka v*****n Mara?? VAsta kolmannessa lauseessa osasi sanoa lähin sulle soittelemmaan kun....Ja mulla on sentään telemarkkinointikielto.
mä sanon aina kavereille näin:
"no moikka täällä puhuu niinku veera, ajattelin soitella sulle niinku sen takia kun tuli niinku mieleen että tuo meidän anna niinku halus kysyä voisko teidän unna tulla niinku vaikka tänään meille niinku leikkimään?
ei kukaan oo suuttunut
päättää puhelu sanomalla "moi" (tai mitä nyt puhelun lopuksi sanokaan) monta kertaa. Ei lankapuhelimiin kukaan hokenut, että "moi (pieni tauko) moi-moi (pieni tauko) moi", mutta kännykkäaikana tuo on yleistä niin omassa tuttavapiirissäni kuin monilla muillakin, joiden puhelinkeskustelujen päättämistä joudun esim. junassa kuuntelemaan. Eikö se nyt riitä, että kumpikin sanoo kerran sen "moi", miksi siihen toisen moihin pitää vielä pari kertaa varmuuden vuoksi vastata..?
päättää puhelu sanomalla "moi" (tai mitä nyt puhelun lopuksi sanokaan) monta kertaa. Ei lankapuhelimiin kukaan hokenut, että "moi (pieni tauko) moi-moi (pieni tauko) moi", mutta kännykkäaikana tuo on yleistä niin omassa tuttavapiirissäni kuin monilla muillakin, joiden puhelinkeskustelujen päättämistä joudun esim. junassa kuuntelemaan. Eikö se nyt riitä, että kumpikin sanoo kerran sen "moi", miksi siihen toisen moihin pitää vielä pari kertaa varmuuden vuoksi vastata..?
Mutta nimenomaan LANKApuhelimeen. On tehnyt aina. Hokee sitä moita monta kertaa ihan siihen asti, kunnes luuri on koukussa.
"Sellasta lähin soittelemaan, että..." Toi vaan tulee niin luontevasti. Anteeks.