Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun mies puuhaa? Kyse FB:stä

Vierailija
27.01.2012 |

Hei!

Miehelle tulee koko ajan uusia kavereita. Mutta hän poistaa ilmoitukset siitä, että Antero ja Kukka Kääriäinen ovat nyt kavereita. Niitä ilmoituksia ei poista, missä on kyse Anteron ja Pekka Puupää tyyppisistä jutuista. Siis siitä, että on kaveri jonkun miehen kanssa.

Eilen kävin kurkkaamassa hänen profiiliaan täällä duunissa. Siellä oli kaveri jonkun uhkean blondin kanssa. Ja nyt taas stalkkasin häntä ja kas, oli poistanut tuon tiedon hänen ja blondin ystävyydestä.

Minä en ole sillä tavalla kyttääjä, että miehen pitäisi moisia poistaa. En ole kertonut hänelle, että olen huomannut hänen toimensa. Enkä myöskään ole (ainakaan näkyvästi) mustasukkainen. Että sen takia pitäisi ilmiotuksia poistaa.

Kertokaa, miten ilmaisen asian miehelle? Vai kysynkö ihan suoraan, mitä puuhailee?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen sitä mieltä, että jos tuossa olisi jotain hämärää niin piilottaisi nuo kaverit kokonaan...vai onko mies jotenkin vajaa?

Vierailija
2/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaa hänet parisuhteeseen kanssasi, ja katso hyväksyykö. Jos ei hyväksy, mieti mistä se kertoo.

T 16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkaa hänet parisuhteeseen kanssasi, ja katso hyväksyykö. Jos ei hyväksy, mieti mistä se kertoo.

T 16

Ja tule kertomaan illalla, millaisen keskustelun kävitte.

Minusta on huvittavaa, kun tällaisiin keisseihin tulee aina näitä kyttäämisestä syyttäviä, vaikka siitähän ei tässä edes ole kyse. Ei se ole kyttäämistä, että käy oman miehensä fb-profiilissa. :D Olisi kiva tietää, millaisessa suhteessa nuo syyttäjät itse elävät.

Vierailija
4/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä juurikaan käy koneella viikonloppuisin. Mutta yritän ja viimeistään maanantaina kerron millainen keskustelu tästä saadaan aikaiseksi.

Ai että alkaa jo ärsyttämään pikkuhiljaa...

ap

Vierailija
5/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä idea on poistaa ilmoitus uudesta kaverista? Kun sä kuitenkin pääset miehes kaverilistaan (otaksun) ja näet sieltä hänen kaikki naispuoliset kaverinsa.

Vierailija
6/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en sentään ala käsilistaa pitämään hänen kavereistaan :D

ap

Vierailija
7/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kyttäämistä, että käy oman miehensä fb-profiilissa. :D Olisi kiva tietää, millaisessa suhteessa nuo syyttäjät itse elävät.

No mielestäni me ainakin eletään normaalissa parisuhteessa, jossa pelaa luottamus puolin ja toisin. Ei tarvitse sitä facebook-profiilia käydä urkkimassa, tosin ei olla miehen kanssa fb-kavereita enkä ymmärrä miksi oltaiskaan kun tavataan kuitenkin melko usein ihan kasvokkain...

Vierailija
8/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa ainakin deittipalstoilla.

Vierailija
9/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko ne maksullisia?

Onkohan tolla oikein profiili jossain...

ap, todella epäluuloisena :D

Vierailija
10/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tuttavuudet voivat olla pelisovellusten kautta tulleita, "joukkuetovereita". Onko ne kaikki suomalaisia?

Jos miestäsi nolottaa nettipelien pelaaminen ja laittaa sen takia niin, ettei pelikaverit näy? Toisaalta, tykkäisiköhän ne pelikaverit sitten hänen kommenteistaan, ehkä ei...

Mutta tuo on vaihtoehto. Itse olen hyväksynyt joskus jotain random-tyyppejä kaverikseni, kun olemme pelanneet samaa nettipeliä ja siitä kaveruudesta on ollut hyötyä pelissä etenemisessä.

Mutta parempi tosiaan kysyä suoraan, eikä tehdä oletuksia.

Vierailija
11/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee tosi vähän profiilipäivityksiä, joten nämä "uudet naiset" eivät siinä mielessä näy hänen seinällään.

Mutta jos laittaa jonkun, niin ties kuinka monta kymmentä naista on aina tykkäämässä.

Ja muuten...hänellä on siellä FB:ssä merkattuna serkut ja tädit jne, mutta ei tietoa parisuhteesta tai siitä, että on minun kanssani parisuhteessa.

Tosin, jos kommaa minun profiiliani, niin ei niitä ilmoituksia ainakaan sieltä seinältään poista.

ap - ohhoijaa, tänään taidetaan keskustella...

mutta kysymällähän se selviää miksi noin toimii.

Fb ja ihmisten aivoitukset ovat kyllä merkillisiä...

yksi tuttu mies pyysi mua fb:ssä ystäväkseen, suostuin.

Kun sitten päivitti jotakin tietoa ja/tai kuvaa, vaimonsa (jonka olemassaolosta olin tiennyt jo tutustuessani mieheen) kitisi AINA miehelleen, että "miksi xxx (minä siis) tykkää tuostakin?", ja en olisi "saanut" kommentoida mihinkään mitään.

Alkoi ärsyttää ihan kympillä, ensin se eukko, sitten se ukkokin.

Miksi pyytää ystäväkseen, jos ei saa tykätä mistään eikä kommentoida mihinkään?

Ja miksi mies teki noin ärsyttääkseen vaimoaan, jos/kun tiesi tämän ybermustasukkaiseksi?

En ymmärrä.

Vierailija
12/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla tuli heti pelkästä avauksesta mieleen et miehes käy jossain deitti-sivuilla! On melko yleistä nykyään varatuillakin! Esim. semmonen ku Victoria Milan (googleta), köypä siellä kattoon. Toki voi olla et on laittanu ittestään hiukan eri tietoja ettei kukaan tunnistaisi. Mutta näinhän niitä uusia vastakkaista sukup. olevia fb-kavereita tulee lyhyessä aikaa. Ellei siis jotain muuta kummempaa muutosta elämässä, esim. mennyt työhön missä paljon naisia työkavereina tms. :D

Vierailija
13/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla tuli heti pelkästä avauksesta mieleen et miehes käy jossain deitti-sivuilla! On melko yleistä nykyään varatuillakin! Esim. semmonen ku Victoria Milan (googleta), köypä siellä kattoon. Toki voi olla et on laittanu ittestään hiukan eri tietoja ettei kukaan tunnistaisi. Mutta näinhän niitä uusia vastakkaista sukup. olevia fb-kavereita tulee lyhyessä aikaa. Ellei siis jotain muuta kummempaa muutosta elämässä, esim. mennyt työhön missä paljon naisia työkavereina tms. :D

Ja edellinen jatkaa et katoppa jos näät mitään näiden naisten profiilista et onko heillä MITÄÄN yhteistä! Esim. yhteisiä kavereita, yhteinen työ tms. mistä he voisivat tuntea. Jos kaikki ovat keskenäänki ihan eri kaliiperia niin on tod. syytä epäillä! Siis yllätä hänet täysin äläkä anna aikaa keksiä selityksiä kun kysyt!! EI puhelimessa!

Vierailija
14/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vain valehtelee tai keksii sadun ja mitäs sitten? Sitten se asia vasta vaivaakin sua ja riidat on tilattu kotiin. Mitä voitat? Et mitään ja lapset kärsii.

Voit aivan hyvin jatkaa tarkkailua sillä jonain päivänä ukkosi tekee virheen.

Vierailija
15/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ niimpä!! Pääsetkö hänen sivuhistorialle? Jos oottaisit jokuse päivän/viikon, tuleeko hänelle outoja menoja.. ja pystytkö varmistamaan että hän on ollut kys. paikassa... Esim. kyselemällä mitä siellä tapahtui tms.

Vierailija
16/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on paljon kotona ja töiden kautta ei tapaa naisia. Ei ole tullut iltamenoja, ei panttaa puhelintaan (jättää sen siihen mihin laskee, tietää etten lue viestejä).

Treffipalsta tulee mieleen, mutta ei tapaa heitä (ainakaan vielä)...

Odotan jo iltaa...

Vierailija
17/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, tiedätkö ovatko he esim. työkavereita tai harrastuskavereita vai millaista viiteryhmää edustavat?

Minä kyllä voisin omalta mieheltäni kysyä suoraan. Ihan hyvällä mielellä, hyvässä hengessä kysyisin miksi hän tekee niin ja ymmärtärtääkö hän, että herättää ihmetystä ja epäilyksiä kun toimii noin. Ja riippuen miehen reaktiosta keskusteluun kysyisin ketä ne naiset ovat ja mistä tulevat, jos en heitä tuntisi ja tiedot heistä pitää poistaa.

Vierailija
18/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kysyisin, miksi tiedot heistä pitää poistaa.

Vierailija
19/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain kummaa tässä on, että ilmoitukset pitää poistaa.

Sen ymmärtäisin, jos oikeasti kyttäisin (siis näkyvästi) hänen toimiaan, ratsaisin puhelimen jne. En tee niin, fb:ssä saa olla kenen kanssa vaan ystävä, mutta outo toimintamalli ihmetyttää.

ap

Vierailija
20/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain rauhallisella hetkellä vaikka nyt viikonloppuna.

Tuollaisenaanhan tuo toiminta viittaa siihen että mies pettää tai pitää ainakin peliä noiden naisten kanssa. Mies ei voi syyttää siitä että tuollainen mielikuva hänen toiminnastaan syntyy, olipa totuus mikä tahansa.

Jos ei meinaa tajuta niin käännä asetelma toisinpäin, mitä hän ajattelisi, jos sinulle alkaisi yhtäkkiä virrata uusia kavereita joita miehesi ei tuntisi, ja näistä poistaisit ilmotukset kaikista miehistä.

Näkyvätkö nämä uudet kaverit miehen fb:ssä muuten, eli kommentoivatko tai tykkäävätkö miehesi statuksista/kuvista tms. Onko miehen kaverilista julkinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi