Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun mies puuhaa? Kyse FB:stä

Vierailija
27.01.2012 |

Hei!

Miehelle tulee koko ajan uusia kavereita. Mutta hän poistaa ilmoitukset siitä, että Antero ja Kukka Kääriäinen ovat nyt kavereita. Niitä ilmoituksia ei poista, missä on kyse Anteron ja Pekka Puupää tyyppisistä jutuista. Siis siitä, että on kaveri jonkun miehen kanssa.

Eilen kävin kurkkaamassa hänen profiiliaan täällä duunissa. Siellä oli kaveri jonkun uhkean blondin kanssa. Ja nyt taas stalkkasin häntä ja kas, oli poistanut tuon tiedon hänen ja blondin ystävyydestä.

Minä en ole sillä tavalla kyttääjä, että miehen pitäisi moisia poistaa. En ole kertonut hänelle, että olen huomannut hänen toimensa. Enkä myöskään ole (ainakaan näkyvästi) mustasukkainen. Että sen takia pitäisi ilmiotuksia poistaa.

Kertokaa, miten ilmaisen asian miehelle? Vai kysynkö ihan suoraan, mitä puuhailee?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee tosi vähän profiilipäivityksiä, joten nämä "uudet naiset" eivät siinä mielessä näy hänen seinällään.

Mutta jos laittaa jonkun, niin ties kuinka monta kymmentä naista on aina tykkäämässä.

Ja muuten...hänellä on siellä FB:ssä merkattuna serkut ja tädit jne, mutta ei tietoa parisuhteesta tai siitä, että on minun kanssani parisuhteessa.

Tosin, jos kommaa minun profiiliani, niin ei niitä ilmoituksia ainakaan sieltä seinältään poista.

ap - ohhoijaa, tänään taidetaan keskustella...

Vierailija
22/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet reilun vuoden yhdessä vasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ilmoitukset hänen seinällään siitä, että on kommentoinut sinun toimintaasi näkyvät vain sulle ja teidän yhteisille kavereille.

2 edelleen.

Vierailija
24/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan asian tänään puheeksi, kun lapsetkin ovat mummolassa.

Saapa nähdä mitä mies keksii...

ap

Vierailija
25/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kurkkaamassa hänen profiiliaan täällä duunissa.

Ja nyt taas stalkkasin häntä. Minä en ole sillä tavalla kyttääjä,...-

No olethan sä nimenomaan kyttääjä, jos jatkuvasti käyt miehen profiilia kyttäämässä.

Vierailija
26/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain kummaa tässä on, että ilmoitukset pitää poistaa. Sen ymmärtäisin, jos oikeasti kyttäisin (siis näkyvästi) hänen toimiaan, ratsaisin puhelimen jne. En tee niin, fb:ssä saa olla kenen kanssa vaan ystävä, mutta outo toimintamalli ihmetyttää. ap

Johtuisko juurikin siitä, että mies tietää sut kyyläksi ja ettet hyväksy sitä että hänellä on naispuolisia kavereita?

Vierailija
27/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa, että on naispuoleisia kavereita, ei sitten niin yhtään. Mutta tämä minua nyt haittaa, miksi asia on näin salamyhkäinen?

Ei mies tiedä, että kyttään. Toki kyttään, kukapa ei :D. ap

Vierailija
28/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan mitä se selitti!

Nämä miesten kootut selitykset on aina niin parhaita!

Vierailija
29/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä teki samaa ja käry kävi...

Anteeksi vaan,mut toi ei oo normaalia touhua:(

ellei teil oo vapaa suhde.

Vierailija
30/31 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mistä niitä naisia sitten oikein bongaa. Tämä eilinen oli siis todella uhkea blondi :). Itse olen sporttinen ja pieni, ehkä ihan nätti, mutta en mikään näyttävä nainen todellakaan.

Ohhoijaa. Mitähän se mies keksii? Tekisi mieli laittaa heti viesti, mutta odotan iltaan niin ei ehdi keksimään mitään ihmetarinoita...

ap

Vierailija
31/31 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee kertomaan, miten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi