Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos ystävänne tekisi näin?

Vierailija
27.01.2012 |

Oltiin sovittu että käydään yhdessä parilla oluella, niin kuin monesti ennenkin. Oli lauantai ja laitoin kivat vaatteet ja meikit yms. Hän oli tullut baariin minua ennen, mutta istui takki päällä pöydässä ilman juotavaa. Hain oluen ja menin istumaan ja hän sanoi että ei aio jäädä, on autolla eikä voi juoda. Aikoo mennä toisen kaverinsa luo istumaan iltaa ja saunomaan. Tämä kaveri tuli "hakemaan" häntä siinä kohta ja lähtivät. Istui siis mun kanssa reilun vartin.

Minusta tämä oli todella törkeetä! Olin niin yllättynyt etten keksinyt sanoja. Ei olla tämän jälkeen oltu tekemisissä.

Olen tosi loukkaantunut. Oliko tämä nyt vaan tapa "pistää poikki"? Mitään riitaa ei ollut ennen tätä, ehkä hän vaan kyllästyi muhun tai jotain? Mitä ihmettä? Ei kyllä kiinnosta häntä enää nähdä, vaikka oltiin hyviä kavereitä aikaisemmin. Hän itse on aina vaatimassa "suorapuheisuutta", mutta itse toimii näin kierosti. Tosi iso pettymys. :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuis auttamaan enää toista kertaa. Jos ei tule kerralla valmista niin näkeehän se siitä ainakin miten se loppu pitää tehdä.

Tosi kiittämätön tapaus. Miten ihmiset onkin noin kusipäisiä?! En olis tekemisissä tollasen kanssa, enkä tän ap:n kaverin.

Vierailija
42/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotenkin tosi rasittava. Välillä kauheesti haluaa olla tekemisissä ja välillä ei yhtään. Viimeksi piti nähdä leikkipuistossa ja koska oli ihan hirveästi lunta ja pakkasta niin ehdotin, jos tulisi lapsineen meille. Vastasi viestillä että ei käy, koska sopinut että kaverinsa "Jonna" tulee kans puistoon. Myöhemmin laittoi viestin että voisivatkin tulla meille, koska nämä puistotreffit peruuntuneet... Sitten sovittiin aika milloin tulevat. Varttia ennen tuli viesti "Sori ei päästäkään tulemaan. Tiiäthän sä nämä". En tajunnut yhtään että mistä puhui. Ja heiltä on puoli kilometriä matkaa meille. No, onneksi on muitakin kavereita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en nykyisin laita kovin suurta painoarvoa jos ollaan sovittu jotain koska n.99% sovitusta hän peruu aina. Asumme aika kaukana toisistamme, n.50km, ja pahimpia on kun oon pakannut lapset autoon ja ollaan oltu ajamassa heille, kun on tullut txt et ei voikaan tulla, sorry. Ja syyt on just päänsärky, väsyttää, lapset kiukkuaa jne. JOSKUS noi syyt olis ok, mutta a i n a ei... Ja siis ollaan oltu kavereita n.8v jo...

Hulluinta on et sit kun yleensä keksin nopeesti jonkun varasuunnitelman, koska lapsetkin on mukana ja kaikki valmiina et mentäis johonkin, niin sit ollaan menty lasten kanssa hoploppiin tmv kun ei kerta päästy kavereiden lua, lapsilla ois siellä siis samanikäiset kaverit, niin tää kaveri tuntuu aina yllättyvän ja vähän loukkaantuvan näistä meidän varamenoista... Luuleeko hän todella, et me vaan palattais kotiin nyyhkiin?? Tai toivooko näin??

Viimeksi olin järkännyt mulle ja kaverille viime viikoksi yhden harratemenon aiheesta joka kiinnostaa häntä enemmän kuin minua. Ja maksoikin, onneksi hän sentään oli maksanut oman osuutensa etukäteen, koska oli sitova ilmoittautuminen. Harratus alkoi klo.19 illalla, niin vielä klo.15 kaveri oli tulossa ihan innoissaan.. klo. 16 viestit alkoi muuttua epäröiviksi ja klo.18 ilmoitti et enpä tulekaan kun pitäs oikeastaan maalata yks seinä kotona ja on sovittu miehen kans et se tehdään tänään... HAH!! Tuo meidän meno oli sovittu jo joulukuun alussa ja hän itse oli ruinannut mua varaan sen kun se on täällä mun paikkakunnalla! Ja ainakin kerran viikossa hän itse ilmoitteli fb ja txt et kivaa, se on se meno silloin&silloin.

Koska meno oli maksettu (eikä maksua saa takaisin) tää kaveri sanoi, et kysy jotain muuta kaveria hänen tilalleen. Tiesi tasantarkaan, et arki-iltana alle tunnin varoitusajalla on vähän vaikea saadamun kaveria, suurin osa kun on työelämässä ja perheellisiä. Kysyinkin muutamaa ja mun iloksi yks suostui ja tuli oikein mielellään :)

Kaverini oli ilm. luullut etten saa ketään enkä sit menis itsekään ja oli tosi lyhytsanainen ja tyly kun ilmoitin et kiva kun sain toisen kaverin tilalle...

Vierailija
44/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näköjään olla kiitollinen normaaleista kavereistaan. ihme tapauksia teillä. huh

Vierailija
45/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin baariin karanneesta, ilmaisen lapsenvahdin huijanneesta yh- kaveritarinasta heräsi kyllä kysymys, että millaista roskasakkia kaveripiireihinne oikein kuuluu tai on kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän