Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos ystävänne tekisi näin?

Vierailija
27.01.2012 |

Oltiin sovittu että käydään yhdessä parilla oluella, niin kuin monesti ennenkin. Oli lauantai ja laitoin kivat vaatteet ja meikit yms. Hän oli tullut baariin minua ennen, mutta istui takki päällä pöydässä ilman juotavaa. Hain oluen ja menin istumaan ja hän sanoi että ei aio jäädä, on autolla eikä voi juoda. Aikoo mennä toisen kaverinsa luo istumaan iltaa ja saunomaan. Tämä kaveri tuli "hakemaan" häntä siinä kohta ja lähtivät. Istui siis mun kanssa reilun vartin.

Minusta tämä oli todella törkeetä! Olin niin yllättynyt etten keksinyt sanoja. Ei olla tämän jälkeen oltu tekemisissä.

Olen tosi loukkaantunut. Oliko tämä nyt vaan tapa "pistää poikki"? Mitään riitaa ei ollut ennen tätä, ehkä hän vaan kyllästyi muhun tai jotain? Mitä ihmettä? Ei kyllä kiinnosta häntä enää nähdä, vaikka oltiin hyviä kavereitä aikaisemmin. Hän itse on aina vaatimassa "suorapuheisuutta", mutta itse toimii näin kierosti. Tosi iso pettymys. :(

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä sietäisi sellaista muiltakaan.

Vierailija
2/45 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan seurustella yhtään kenenkään kanssa.

Siis toki tajuan, että migreenissä ei seurustella. Mutta tajuan, että se kuulostaa kaverisi korvissa tekosyyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pista

Vierailija
4/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ansaitset parempaa. :)

Vierailija
5/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko teillä on ikää?

Vierailija
6/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi tyhmästi tehty kaveriltasi. Olisi edes soittanut ja perunut. Sinä turhaan laittautunut iltaa varten. Olisin myös loukkaantunut. Vähän tuntuu, että halusiko esittää tälle toiselle kaverilleen olevansa kovinkin kiireinen ja "haluttu" ystävä,

Vierailija
7/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ollut puhe, että mennään baariin, ja sitä ennen istutaan iltaa mun luona (oli vielä kaverini idea koko juttu). Oltiin siis nuoria sinkkutyttöjä. Alunperin meitä piti olla vain kaksi, mutta kaveri kysyi sitten, voisiko myös eräs hänen tuttunsa jonka myös tunsin tulla mukaan. Sanoin että tottakai tämä sopii, ja kerroin pyytäväni myös erästä toista yhteistä kaveria mukaan, kun oli juuri sattunut soittelemaan ja kyselemään seuraksi ko. illalle. Mitään varmuutta kyseisen kaverin saapumisesta ei kuitenkaan ollut.

No, oltiin sovittu että tämä alkuperäinen kaveri soittaa kun on lähdössä kotoa, käy siis töiden jälkeen pikaisesti kääntymässä. Ihmettelin kun puhelua ei alkanut kuulua ja viimein kahdeksan aikaan soittelin että mikäs on tilanne. Siellä olivat sitten tämän tuttunsa kanssa kaikessa rauhassa viettämässä iltaa, juopottelemassa ja syöpöttelemässä. Sanoi että tulevat mun luokse jos ehtivät(!), muuten voidaan tavata baarissa. Kuulemma ei ajatellut että on ongelma, kun se toinen yhteinen kaverikin oli ehkä(!!) tulossa niin ei mun tarvitsisi yksin olla. Olin niin häkeltynyt etten osannut sanoa oikein mitään.

Lopulta tavattiin sitten baarissa vaikka ensin ajattelin etten lähde ollenkaan. Olen sen verran kiltti luonteeltani etten osannut oikein mitään meteliä nostaa, ja ystävyyskin jatkui mutta kyllä se jäi kaivelemaan ja vieläkin, vaikka tapahtuneesta on vuosia, muistuu joskus mieleen. Pidän tätä ihmistä edelleen periaatteessa ihan hyvänä kaverina, mutta en luota häneen samalla tavalla kuin muihin hyviin ystäviini.

Vierailija
8/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että olisi voinut soittaa tai laittaa edes viestiä että ei pääsekään tulemaan. Sori. Törkeetä jättää sut kuin nallikalliolle baarissa kun olit laittautunutkin.

Vierailija
9/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut kohteliasta perua koko illan vietto!

Vierailija
10/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätti sinut yksin kun sai parempaa seuraa. Tee samanlainen temppu takaisin tai lopeta koko ystävyys!

Vierailija
11/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset tekee baareissa?

Vierailija - 27.01.12 02:53 (ID 14163245)

Esimerkiksi tässä pikkukylässä missä minä asun, niin iltaisin jos haluaa tavata kaverinsa , ilman että ollaan lenkkipolulla tai toistemme luona, ja jutella rauhassa on mentävä kylän jompaan kumpaan baariin. Kahviloita eikä edes kirjasto ole auki enää neljän jälkeen. Tosin meillä siellä baarissa on ns. valoisa "kahvila"puoli ja hämyisä juopottelupuoli, tosin molempiin tilataan samalta tiskiltä ja kummallakin puolella voi nauttia vaikka sitten sitä kaakaoo ja keppanaa :-D

Vierailija
12/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin ihan suoraan että harvinaisen tempun teit. Ja niin olen sanonutkin.

En perheellisenä käy oikein koskaan missään, joten iltamenoni ovat todella harvinaisia. Kerran sitten lähdin, koska kaverini niin kovin pyysi ja tapasin tämän kaverini baarissa. Ihmettelin kaverini jatkuvaa tekstiviestittelyä koko sen ensimmäisen puolen tunnin ajan, kunnes lopulta kaverini sanoi että häntä tullaan hakemaan ja hän menee x:n luo ja sieltä illalla viereisen kaupungin baariin, heippa! Jäin yksin pöytään, en edes ehtinyt mitään sanoa kunnes hän lähti.

Tämä oma kaverini et nähnyt omassa käyttäytymisessään mitään vikaa. Ystävyytemme päättyikin myöhemmin monen saman tapaisen jutun vuoksi, esim: oli tulossa meille illalla saunaan ja syömään. Ei kuulu ei näy, ja seuraavana päivänä tulee viestiä vasta että olikin mennyt toisen kaverin luo. Näitä ohareita oli kymmenittäin ennen kuin tajusin että parempi vain katkaista välit. Tuon baari-illankin kun olisin voinut käyttää johonkin muuhun kuin istua bussissa.

Suosittelen siis sinuakin vaikka vain tekstiviestillä kysymään että mitä tuona iltana oikein tapahtui? Ja kerro että todellakin pahoitit mielesi!

Vierailija
13/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko ystava olisi voinut vaikka pyytaa sua mukaan???

Mulle tapahtui kerran nain, ja vielakin ottaa paahan:

Asumme ulkomailla ja mulla on taalla yksi suomalainen ystava. Taman ystavan kanssa aloimme jo tammikuussa suunnittelemaan Ikean reissua kevatlomani (huhtikuussa)aikaan. Ikeaan on 2 tunnin ajomatka ja kaynnit siella todella harvinaista luksusta mulle (saa ruotsalaisia ruokia, jotka tuovat kotimaan mieleen :)

Tammikuun, helmikuun ja maaliskuun ajan aina valilla muistuttelimme toisiamme tulevasta reissusta, ja sovin miehenikin kanssa, etta hoitaa sitten lapset sen paivan. Ja kas kuinka ollakaan, viikkoa ennen ostosreissuamme, saan tekstiviestin ystavalta: "Olemme X:n kanssa taalla Ikeassa, haluatko etta tuon jotain?" Vasta noin tunnin kuluttua pystyin vastaamaan, etta entas meidan reissu, kun olin niin loukattu, ja viestiini han tekstas, ettei han nyt toista kertaa heti peraan lahde!!! Itku meinas tulla.

Ja me ollaan aikuisia ihmisia, melkein 40-kymppisia. Millon mulle kasvaa paksumpi nahka?

Vierailija
14/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ulkomailla ja mulla on taalla yksi suomalainen ystava. Taman ystavan kanssa aloimme jo tammikuussa suunnittelemaan Ikean reissua kevatlomani (huhtikuussa)aikaan. Ikeaan on 2 tunnin ajomatka ja kaynnit siella todella harvinaista luksusta mulle (saa ruotsalaisia ruokia, jotka tuovat kotimaan mieleen :)

Tammikuun, helmikuun ja maaliskuun ajan aina valilla muistuttelimme toisiamme tulevasta reissusta, ja sovin miehenikin kanssa, etta hoitaa sitten lapset sen paivan. Ja kas kuinka ollakaan, viikkoa ennen ostosreissuamme, saan tekstiviestin ystavalta: "Olemme X:n kanssa taalla Ikeassa, haluatko etta tuon jotain?" Vasta noin tunnin kuluttua pystyin vastaamaan, etta entas meidan reissu, kun olin niin loukattu, ja viestiini han tekstas, ettei han nyt toista kertaa heti peraan lahde!!! Itku meinas tulla.

Ja me ollaan aikuisia ihmisia, melkein 40-kymppisia. Millon mulle kasvaa paksumpi nahka?

En tajua tollasia ihmisiä. Miten ei muka tajua että käyttäytyy törkeesti?? Ite laitan rajan yleensä yhteen kertaan, suosittelen samaa. Kertoo luonneviasta tollanen.

Vierailija
15/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tollasia ihmisiä. Miten ei muka tajua että käyttäytyy törkeesti?? Ite laitan rajan yleensä yhteen kertaan, suosittelen samaa. Kertoo luonneviasta tollanen.

Olet oikeassa. Olen vahentanyt yhteydenottoja, mutta koska han on ainoa suomalaisystavani, en osaa/pysty/halua katkaista ystavyytta kokonaan. (On vaan niin kivaa joskus jutella Suomen asioista. )

Vierailija
16/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mitään itselles tärkeetä sovi tän kaverin kanssa tehtäväks. Kylläpä alkokin vihastuttaa sun puolesta! Ymmärrän kyllä että suomalaisuus on ulkomailla aika kova valtti, oli henkilö muuten vaikka sitten vähän sosiaalisesti imbesilli. :)

Vierailija
17/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veemäinen teko!

Vierailija
18/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siita kuinka kosteita baari-iltoja on tullut vietettya ja kuinka kauan. Jossain vaiheessa ihmisilla on tapana kypsya biletyksen turhuuteen ja alkaa haluamaan muutakin elamaltaan. Jatkuva bilettaminen voi olla monille rankkaa ihan terveyden kannalta. Sitten kotimatkat pimeassa ja kylmassa pikkutunneilla, ei sekaan ihan vaaratonta tai mukavaa. ja rahaa kuluu, tietysti.

Vierailija
19/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan perheellisiä, eli ei todellakaan "biletetä" kovin usein eikä illat ole tollasia. Oli etukäteen sovittu illanvietosta (suht rauhallisesta) ja hän toimi minusta epäreilusti ja epäkohteliaasti tekisi mieli sanoa jopa törkeästi. Jos ei halua lähteä niin se pitää osata sanoa etukäteen. Jaksoi viettää iltaa sen toisen kaverinsa kanssa kuitenkin. ap

Vierailija
20/45 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kaveri tulisi "pelastamaan" kaverisi baarista. Selvastikin on kokenut ongelmalliseksi irtautua noista kuvioista ja sitten teki tuollaisen ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi