Kiviniemen kannattaisi mennä yläluomileikkaukseen!
Kommentit (8)
entinen pj ja silloinen pääministeri Esko Ahokin. Taitaa olla joku tyyppivika näissä keskustajohtajissa tämä raskasluomisuus.
ilmaiseksi leikkaukseen tollasilla luomilla?
ottaa muutaman viikon loma leikkauksesta toipumiseen. Lisäksi nuori nainen, kauneusleikkaus ja vanhoillinen keskusta voisi olla kannattajakunnalle liikaa, ja oma asema vaarantua.
Mielestäni luomileikkaus ei ole mikään tarpeeton leikkaus enää siinä vaiheessa, kun ne luomet oikeasti alkavat painaa ja hiertää, mutta moni niputtaa kaikki leikkaukset vaan samaan sarjaan, vaikka niihin on niin paljon eri syitä.
Omatkin luomeni tulevat jossain vaiheessa olemaan pisteessä, että leikkaus olisi pakko saada kun silmä ei näy luomen alta lainkaan. Nykytilanteessa leikkaus tuntuisi vielä vähän turhalta, mutta kunhan tilanne pahenee, niin tuskin enää.
Mulla varmaan vanhemmiten hyvin samanlaiset silmäluomet, jos ei jo ole, mutten olisi uskonut että niistä muuta haittaa voisi olla kuin ehkä jonkinasteinen esteettinen haitta, vähän raskaampi ilme. Jos Kiviniemellä ei ole muuta vaivaa silmäluomistaan, niin miksi pitäisi leikata. En minä ainakaan ole ajatellut edes sellaista.
Jos ei ole näkökyvyn kannalta haittaa, niin miksi pitäisi? Kiviniemi on hyvin kaunis nainen luomineen kaikkineen.
Paikallispuudutuksessa ja viikossa olin ihan normaalin (paremman) näköinen. Suosittelen kaikille ja ikää minulla oli 40v kun tuo tehtiin.