Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Alli lääke laihdutukseen?

Vierailija
26.01.2012 |

Mulle on kiloja tullut iän myötä, hormonihoidosta ja lopetin röökin polton.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen lisäksi,että mahani on aina sekaisin,en enää kaivannut rasvaripulia niin jäi kokeilu lyhyeen. Varoitan,että ei tosiaan kannata kovin rasvaista syödä niiden kanssa!

Vierailija
2/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, olen lukenut tuosta rasvaripulista, ei tuota ongelmaa, syön muutenkin vähän ja järkevästi.

Pitänee hakea paketti ja katsoa miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muutenkaan syö rasvaaa, ei Alli poista _jo _kertyneitä _kiloja. Se estää vain noin 30% syömästäsi rasvasta imeytymästä. Jos lihot pelkkiä hiilihydraatteja tai proteiinia mättämällä, lihot kyllä edelleenkin.

Vaikuttaa voimakkaasti mielialaan, jos olet alakuloon taipuvainen. MInulle tuli PMS-olo muutaman päivän jälkeen, pakko oli lopettaa käyttö. Ylimääräisenä hyllyssä siis iso purkki.

Vierailija
4/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään hyötyä ostaa sitä.

Vierailija
5/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään hyötyä ostaa sitä.

Vierailija
6/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kertyneitä kiloja. Se estää noin 30% siitä rasvasta imeytymästä, jonka lapat suuhusi lääkekuurin aloittamisen JÄLKEEN. Jos et syö yhtään rasvaa, mitään ei tapahdu.

Lääkettä ei oteta, jos syöt rasvattoman aterian, esim. salaatin.

Jos syöt paljon rasvaa, 70% siitä rasvasta (esim. fetasalaatin juuston sisältämä rasva) imeytyy ja loput aiheuttavat rasvapitoisen ripulin, koska lääke estää osaa rasvasta imeytymästä.

Hiilihydraatti ja proteiini imeytyvät edelleen normaalisti. Joko meni perille?

Vierailija
7/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksavaurio Allista, joten en tosiaan suosittele. Tosin käytin sitä erittäin pitkään, melkein vuoden yhteen menoon.

Vierailija
8/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se huomattiin, millaiset maksa-arvot?

Vierailija
9/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka siis päätti olla ostamatta allia

Vierailija
10/10 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosittelisin allin sijaan uudempaa, vastaavanlaista valmistetta Orlistat Sandoz. Vähän edullisempi ja ei aiheuttanut ainakaan itsellä yhtä voimakkaita "sivuoireita". Kyllä se jotenkin vaikuttaa siihen rasvan palamistahtiin :) kannattaa katsoa apteekissa, usein allin lähistöllä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi