Jokohan lähtisi ajamaan nurmikon
Kommentit (13)
Mielestäni olet ajattelevainen, että olet odottanut näinkin pitkään. Ja luulen, että ne keitä asia häiritsee, niin se häiritsee olipa kellonaika mikä vain
Mukavaa viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet ajattelevainen, että olet odottanut näinkin pitkään. Ja luulen, että ne keitä asia häiritsee, niin se häiritsee olipa kellonaika mikä vain
Mukavaa viikonloppua.
Kiitos! Kohta menen :)
Sehän olis pitänyt rysäyttää kone käyntiin jo 7:00.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olis pitänyt rysäyttää kone käyntiin jo 7:00.
Mä kitkin silloin😄
Voin ajaa vaikka yöllä kun on hiljainen akkuleikkuri. Suosittelen.
Olen ajatellut että arkena voi ihan hyvin jo kahdeksan jälkeen hommailla mutta viikonloppuna voisi aloittaa hommat vasta kymmenen jälkeen jos ääntä pitää. Pikkasen pitää huomioida naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Voin ajaa vaikka yöllä kun on hiljainen akkuleikkuri. Suosittelen.
Tai robottileikkuri, joka hiljaa hiiviskellen leikkaa nurmikon.
Meilläkin on nyt nätti nurmikko. Työn iloa!
On jo myöhäistä, palaa asiaan ensi vuonna.
Älä tänään, parempi la tai su aamu. Krapulaisten alkkisten narinaa on hauska kuulla :)
Vierailija kirjoitti:
Älä tänään, parempi la tai su aamu. Krapulaisten alkkisten narinaa on hauska kuulla :)
Ei ole krapulaa vaan uuteen nousuun! Leikatkaa vaan nurmikkoa, ei haittaa. Minä vaan hymyilen. 😃
Oispa mulla aloittajan kaltainen ajattelevainen naapuri, mutta ei. Mun naapuri ajoi nurmikkonsa viime yönä puolen yön jälkeen 🤬😴
Saa mennä. Itse teen 3 vuorotyötä ja nukun tulpat korvissa, ei haittaa. Ensi viikolla nukun kaikki arkipäivät. Naapurit saavat siitä huolimatta jatkaa arkea normaalisti, elleivät lähde töihin. Sitten saavat leikata illalla.