Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko laiska kun tykkään vaan lekotella vauvan vieressä

Vierailija
26.01.2012 |

vaikka nukkuu. Tuntuu että pitäis heti alkaa kauheena moppaamaan :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen lökötellyt ja uskon, että sii tä on paljon enemmän iloa sekä sulle että vauvalle kuin moppaamisesta :)

Vierailija
2/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin teen. Kyl sitä ehtii moppaamaan sit myöheminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin teen. Kyl sitä ehtii moppaamaan sit myöheminkin.

Vierailija
4/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa juttelet ja laulat lapsellesi. Hyvä olisi vielä lorutellakian!! Nauti ja tämä on määräys yhdeltä ´´kaikkien alojen asiantuntijoilta´´!

Vierailija
5/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on jo koululaisia ja haaveilen että ne vielä haluais lökötellä välillä äidin kainalossa.

Halailu sitäpaitsi saa kehon erittämään oksitosiinia, joka on hyvän olon hormoni ja saa tuntemaan yhteenkuuluvuutta. Hyväksi siis sekä äidille että vauvalle!

Vierailija
6/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä että osaat nauttia vauvan vieressä lököttelystä! :)

Monet pienen vauvan äidit eivät osaa (hormooneiltaan tai muuten vaan) rentoutua ja viettävät tuonkin ajan mopaten tai surffaten.

Nautihan vauvastasi ja löhöilystä :)

Vierailija
7/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin Lapin-anoppi!

Vierailija
8/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta vuoden "lorvaillu" vauvani kanssa. On yhdessä nukuttu aamuisin pitkään, sohvalla sylikkäin päikkäreitä ja ihan vaan sylitelty, leikitty yms. Vaikka on välillä jääny siivoukset vähän rempalleen tms. niin mä olen nauttinut ja varmasti lapsikin tästä vuodesta täysin sydämin ja meillä on ihana äiti-lapsisuhde. Harmittaa niin vietävästi mennä takasin töihin, mutta kun on pakko niin on pakko. Mut just siks olenkin ottanu rennosti ja nauttinu, kyllä mä ehdin sitten taas suorittaa töissä. :)

Vierailija
9/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin uutisista!!! Suomen lapset olisivat paljon onnellisempia ja terveempiä.

Vierailija
10/10 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 Näitä juttuja pitäisi tulla ihan kympin uutisista!!! Suomen lapset olisivat paljon onnellisempia ja terveempiä.

tällä tarkotit, niin kiitos. Tuli hyvä mieli, kun heti ei lytätty, että miksi viet pienen lapsen hoitoon ja menet töihin. :) Mulla on (ja uskoisin että lapsellakin) ollut ihana vuosi. Olen onnellinen että ollaan tää yhdessä saatu kokea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi