Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumman vartolomallin haluaisit? Päärynän vai omenan?

Vierailija
26.01.2012 |

Mä olen päärynä ja joskus kadehdin omenoiden kauniita sääriä. Vähän pulleampien omenoiden mahat ei kyllä houkuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pari omena-tuttua ja se maha on kyllä aika oks

mulla on muuten oikein kauniit sääret, vaikka päärynä olen, reisistä sitten ei kannata niin puhua :)))

Vierailija
2/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päärynä on ensinnäkin terveellisempi malli. Toisenakin päärynä on helpompi pukea kauniisti (vaikka onhan omenallekin sopivat mallinsa, mutta mä nyt satun tuntemaan ne päärynämallit)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenoilla on siis hyvät jalat koko pituudeltaan. Mulla on jalat ok polviin saakka mutta sitten leviää.

mulla pari omena-tuttua ja se maha on kyllä aika oks

mulla on muuten oikein kauniit sääret, vaikka päärynä olen, reisistä sitten ei kannata niin puhua :)))

Vierailija
4/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti minulla on sitä mahaa. Muualla rasvaa ei juuri ole, joten todella rasittavaa! Reidet ja sääret on hoikat.

Tiedän omppuvartalon terveysriskit, harmi vaan että tuota vatsanseutua voi hillitä oikeastaan vain liikunnan avulla. Terveellinen syöminen toki, mutta se mikä sinne on kertynyt ei lähde kuin liikkumalla.

Vierailija
5/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kumpikaan.

Vierailija
6/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä omenavartalossa tai päinvastoin.

Vierailija
7/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muistuta omenaa, koska en ole omenalihava. Mutta siis mulla kilot tulee pääasiassa vatsaan ja rintoihin. Olen tyytyväinen vartalooni, ja olennaistahan näissä asioissa on se, ettei anna itsensä lihoa!

Vierailija
8/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ylipainoisillahan se omenuus vasta korostuu, ja se ei ole kaunista. Päärynän saa naamioitua/valehdeltua "rehevän naiselliseksi"... =p Yksi pullea ystäväni on omena ja jalat ovat kyllä kauniit, kun ovat suht rasvattomat, mutta se massu kyllä kompensoi huonompaan suuntaan... (puhun nyt vaan ulkoisista tekijöistä, muuten ystävä on parasta a-luokkaa! =) )

Eli joo, mieluummin olen tasaisesti rasvaa keräävä kuin vain vatsalle. Usein omenilla näyttää olevan sellainen melkoinen niskarasvapattikin, vai onko se vaan huonoa ryhtiä...?

SORIIII kaikki omenat, puhun ihan kliinisesti vaan vartalotyypistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan