Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soneran mokkula - ÄLÄ HANKI, HUIJAUSTA!!!

Vierailija
26.01.2012 |

Olen ollut pakkonaimisissa mokkulan kanssa 24 kk sopimuksen vuoksi. Myyjä lupasi, että verkko on kattava ja katinkontit, se ei toimi kuin satunnaisesti ja irti ei pääse!

Liittymää ei voi irtisanoa, koska silloin kyseessä on sopimusrikkomus ja joudun maksamaan siitä 100 e sakkoa, siis liittymästä joka ei toimi.

Todella törkeää ja kuluttajansuojalain vastaista.

Hävitty raha vain on niin pieni, että Soneralla tiedetään, että harva asiakas lähtee sellaisten hyvitysrahojen vuoksi raastupaan.

Soneralle taasen nämä kaikkien huijattujen mokkulankäyttäjien rahat ovat varmaan sievoinen summa vuodessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on wlan kotona, mutta yhteys tulee ihan fyysistä kaapelia pitkin. Se vain jaetaan koneille wlania käyttämällä

Meille tulee kuule ihan valokuitu. Ei kai kukaan enää kuparikaapelia itselleen asenna?!

Vierailija
22/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei todellakaan toimi juuri missään. Kokeiltu on parissakin eri kaupungissa tuloksella, että ei vaan toimi vaikka olisi yhdistettynäkin.

Aspan asenne Soneralla onkin sitten niin törkeää, että ko lafkaa välttelen ihan viimeiseen saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihän se toimi. Harmittaa kun laitettiin kattavasti toimiva saunalhden tikku pois, kun tuon piti toimia yhtä hyvin. Vähänhän sillä käyttöä enää on on kun on lankayhteys.

Mutta sonera jos joku osaa rahastaa. Tähän uuteen kotiin kun vedettiin nettiyhteyttä niin kaapeli piti hommata, maan alta löytyi pätkä, mutta se mikä veettiin sisään piti itse hankkia. Sen sonera toimitti, mutta jos he olisivat yhdistäneet nämä kaksi piuhaa yhteen olisi hintaa tullu 1900 euroa. Tehtiin tämä siis itse, onneksi tajuttiin kysyä asiasta ennen sopimusta.

Vierailija
24/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Meillä ainakin on wlan-boksi ja yhteys pelaa kaikissa koneissa ongelmitta ja huippunopeudella. t. Ulkosuomalainen ihmettelee

Jotkut näköjään käyttää...

wlan on kaupunkilaisten käytössä, ei mitään mahdolisuutta siihen esim. 3 km päässä keskustasta. Hallitus lupasi jokaiselle taloudelle 100 megan valokuidun, meille se maksaa vähän yli 16 000 e, ei ole varaa hankkia.

Vierailija
25/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille sitten tullut mieleen ensin kokeilla ja sitten vasta sitoutua sopimukseen.

Vierailija
26/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihän se toimi. Harmittaa kun laitettiin kattavasti toimiva saunalhden tikku pois, kun tuon piti toimia yhtä hyvin. Vähänhän sillä käyttöä enää on on kun on lankayhteys. Mutta sonera jos joku osaa rahastaa. Tähän uuteen kotiin kun vedettiin nettiyhteyttä niin kaapeli piti hommata, maan alta löytyi pätkä, mutta se mikä veettiin sisään piti itse hankkia. Sen sonera toimitti, mutta jos he olisivat yhdistäneet nämä kaksi piuhaa yhteen olisi hintaa tullu 1900 euroa. Tehtiin tämä siis itse, onneksi tajuttiin kysyä asiasta ennen sopimusta.

Vierailija
27/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eihän meille muuta langallista yhteyttä saa kuin monopoli soneran.

Alussa puhuin pelkästään mokkuloista.

Kun eihän se toimi. Harmittaa kun laitettiin kattavasti toimiva saunalhden tikku pois, kun tuon piti toimia yhtä hyvin. Vähänhän sillä käyttöä enää on on kun on lankayhteys. Mutta sonera jos joku osaa rahastaa. Tähän uuteen kotiin kun vedettiin nettiyhteyttä niin kaapeli piti hommata, maan alta löytyi pätkä, mutta se mikä veettiin sisään piti itse hankkia. Sen sonera toimitti, mutta jos he olisivat yhdistäneet nämä kaksi piuhaa yhteen olisi hintaa tullu 1900 euroa. Tehtiin tämä siis itse, onneksi tajuttiin kysyä asiasta ennen sopimusta.

Vierailija
28/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on wlan kotona, mutta yhteys tulee ihan fyysistä kaapelia pitkin. Se vain jaetaan koneille wlania käyttämällä

Meille tulee kuule ihan valokuitu. Ei kai kukaan enää kuparikaapelia itselleen asenna?!

Kaapeli se valokuitukin on.

Nettiyhteyttä wlanilla en ole sen sijaan koskaan kuullut tarjottavan missään...

Vierailija
29/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Meillä ainakin on wlan-boksi ja yhteys pelaa kaikissa koneissa ongelmitta ja huippunopeudella. t. Ulkosuomalainen ihmettelee

Jotkut näköjään käyttää...

wlan on kaupunkilaisten käytössä, ei mitään mahdolisuutta siihen esim. 3 km päässä keskustasta. Hallitus lupasi jokaiselle taloudelle 100 megan valokuidun, meille se maksaa vähän yli 16 000 e, ei ole varaa hankkia.

Wlanin voi laittaa pystyyn kuka tahansa jos ostaa tarvittavat välineet. Mutta nettiyhteys wlan-verkon koneille pitää tuoda muulla tavoin (kuparikaapeli, valokaapeli, mokkula tai joku muu)

Vierailija
30/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan mokkulaa kun kaikilla on kännykkä?

lienee paljon hämmästeltävää jokapäiväisessä elämässäsi jos moista täytyy ihan tosissaan kysellä...

Vierailija
31/31 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan mokkulaa kun kaikilla on kännykkä?

lienee paljon hämmästeltävää jokapäiväisessä elämässäsi jos moista täytyy ihan tosissaan kysellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä