Jumala loi..
Mieitkö koskaan, miten paljon maailmassa on esimerkiksi erilaisia eläinlajeja, kasveja, hedelmiä, vihanneksia ym. Moniin eri tarkoituksiin ja monen laisia.
Ajatteleeko joku vielä että ne kaikki on syntyny jostain räjähdyksestä yhtäkkiä ja alkaneet elämään ja liikkumaan (voi toki olla että joku räjähdys on ollut, mutta Jumalan aikaansaama se on ollut)
Jumala loi myös miehen ja naisen, toisilleen.
Naisen miehen kylkiluusta ja niin edelleen.
Ja Jumala myös kieltää homoilun.
Pisteet siis Saulille 1000-0!
Kommentit (35)
en itsekkään tiedä mistä Jumala on tullut, mutta ei meidän kaikkea tarvitse/kuulu tietää..
Enkä sillä tiedolla tee mitään.
Pääasia että tiedän että loppupeleissä mun elämä on hyvissä käsissä.
Ja raamatussa myös sanotaan että aikojen lopussa tieto lisääntyy, ja niin todella on käynyt. Ei ennen tiedetty lähellekkään näin paljon esim eliöiden rakenteista, molekyyleistä ym.
Ja ihmiset tulee koko ajan janoisemmiksi tiedolle ja siten myös tulee erilaisia teorioita kun lähdetään selvittämään asioita mitkä ei oikeasti mielle kuulu
Jumala on luonut dinosaurukset ja ne on kuolleet, siitä fossiilit,
sitten alkoi uusi aikakausi ja tuli ihminen
Eli jumala loi dinot. Ja kaikki muut miljoonat eläinlajit. Vuosimiljoonien kuluessa, jolloin ne asettuivat kuolleessaan ja fossiloituessaan tiettyihin kerroksiin maaperässä. Ja kaiken tämän jumala teki niin että se imitoi evoluutioteoriaa! Onpa siinä ovela jätkä!
joita on pivin pimein, mutta joita kukaan ei ikinä suostu paljastamaan.
eiköhän tieteellisesti ole sataprosenttisesti todistettu että ihmiselämä on kehittynyt kovin monen kehitysvaiheen kautta luonnonvalinnan eli evoluution kautta. Vesieläimestä matelijaksi, matelijasta nisäkkääksi, nisäkkäästä kädelliseksi, kädellisestä cro-magnoniksi, cro-magnonista neandertalilaiseksi ja niin edelleen.
Ei kai joku ihan TOSISSAAN luule että jumala muovailuvahasta teki ihmisen?
Ja olen itse ihan kristitty kylläkin, tieteellisen koulutuksen saanut, ja luomiskertomusta pitää vähän osata soveltaa eikä ottaa niin kirjaimellisesti.
kuuluisista evoluution vastateorioista, jotka koko tiedeyhteisö tietää oikeiksi muttei uskalla kannattaa.
Tänne. Heti. Yksi. Nyt.
jos sä delaat ja sut haudataan jonnekkin, sinne ne sun luut jää maan alle, mitäs ihmeellistä siinä on?
:)
Se on luonnon kiertokulkua, sitä en ollenkaan käy kieltämään.
Kyse onkin mistä kaikki lajit ovat peräisin alun perin.
Onhan se nyt selvää että moni laji voi vähän muuttua aikojen saatossa lisääntyessään.
kyllähän kun ihminenkin lisääntyy toisenlaisen kanssa niin tulee jälkeläisille piirteitä molemmilta osapuolilta
jos sä delaat ja sut haudataan jonnekkin, sinne ne sun luut jää maan alle, mitäs ihmeellistä siinä on?
on jos lajit ovat asettuneet kerroksiin kehittymättömimmät alimpiin ja kehittyneimmät ylimpiin.
Sitä paitsi evoluutioteoria on äärimmäisen yksinkertaista kumota. Näytä yksikin elukkalaji, joilla on jokin ominaisuus jolla ei ole esiasteita. Vaikka nyt utareet käärmeellä. Tai jotain vastaavaa. Tätä ei yksikään kreationisti ole onnistut onnistunut osoittamaan.
kuuluisista evoluution vastateorioista, jotka koko tiedeyhteisö tietää oikeiksi muttei uskalla kannattaa.
Tänne. Heti. Yksi. Nyt.
Siis vuosia täällä on meille vihjailtu masiivisista todisteista evoluutiota vastaan ja tiedemiehistä, jotka eivät vaan uskalla paljastaa kannattavansa vaihtoehtoisia teorioita. MIKSI niitä teorioita ei voi sit paljastaa suurelle yleisölle?
teorioista puhutaan seuraavan kerran sitten, kun on edes yksi esimerkki antaa.
teorioista puhutaan seuraavan kerran sitten, kun on edes yksi esimerkki antaa.
ja alkoi soida päässä joku kerhossa laulettu laulu... Jumala loi auringon kuun, ja järvet ja puut, ja ihmiset myös! Jumalan on taivas ja maa, herraa me tahdomme kiittäää.... Herralle riemulla, laulamme kiitosta..
Ja olen sentään ateistiperheessä, miksiköhän ikinä olin tuollaisessa kerhossa :D
Ja olen sentään ateistiperheessä, miksiköhän ikinä olin tuollaisessa kerhossa :D
Jos vanhemmat haluavat yhteistä aikaa ja naida niin voihan ne lapset laittaa hetkeksi pyhäkouluun.
Mieitkö koskaan, miten paljon maailmassa on esimerkiksi erilaisia eläinlajeja, kasveja, hedelmiä, vihanneksia ym. Moniin eri tarkoituksiin ja monen laisia.
Ajatteleeko joku vielä että ne kaikki on syntyny jostain räjähdyksestä yhtäkkiä ja alkaneet elämään ja liikkumaan (voi toki olla että joku räjähdys on ollut, mutta Jumalan aikaansaama se on ollut)
Jumala loi myös miehen ja naisen, toisilleen.
joskus, paljonhan niitä on.
Sehän on päivänselvää miten planeetat ovat alkuräjähdyksen jälkeen muodostuneet ja miten aikojen saatossa elämä on saanut alkunsa vedestä ja hiilestä.
Ajatteleeko muka joku että joku yliluonnollinen voima, "jumala" olisi ne tänne taikonut? Päässä vikaa jos niin luulee.
Elämänmuotojen monimutkaistuessa on sitten evoluutio muokannut naaraan ja uroksen.
Siihen nähden että jumala on ihmisen mielikuvituksen tuotetta niin kieltäkööt homoilun ihan rauhassa, ei kiinnosta minua.
Kaltaisistasi huolimatta äänestän Niinistöä.
:)
Se on luonnon kiertokulkua, sitä en ollenkaan käy kieltämään.Kyse onkin mistä kaikki lajit ovat peräisin alun perin.
Onhan se nyt selvää että moni laji voi vähän muuttua aikojen saatossa lisääntyessään.
kyllähän kun ihminenkin lisääntyy toisenlaisen kanssa niin tulee jälkeläisille piirteitä molemmilta osapuolilta
evoluutioteorian samassa viestissä. Aika hyvin :)
"Onhan se nyt selvää että moni laji voi vähän muuttua aikojen saatossa lisääntyessään." = evoluutioteoria
Tosin vois kysyä että miksi ne muuttuu, miksei Jumala luonut niitä heti sellaisiksi kuin halusi? Mikä idea Jumalalla oli?
Ja vielä lisäisin että eihän evoluutioteoria mitenkään kiellä Jumalaa. Jumalahan on voinut pistää tän homman alulle ja sitten (kuten itsekin myönnät) evoluutiteoria jatkanut eli tää alulle laitettu elämä on kehittynyt ja kehittynyt.
Tää on niin mielenkiintoista kun suurin osa tiedeyhteisöstä sun mukaan tietää mitä ne maaperän fossiilit oikeasti on mutta ei paljasta sitä meille jostain syystä. Kerro sinä sen sijaan!